فال روزانه

فال روز دوشنبه 20 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

باوجود اینکه کاملاً از شغل خود لذت می‌برید، ولی اگر شغلتان آسایش خاطری که خواهانش هستید را بهتان ندهد، کمی‌نگران خواهید شد. خوشبختانه کفه ترازو بیشتر به سمت منافع شما سنگینی می‌کند تا به سمت مشکلات مربوط به بی ثبانی و عدم امنیت. احتمالاً مسئولیت های شما تغییر خواهند کرد و وقتی که خوب مسیر جدید خود را شناختید حس بهتری پیدا خواهید کرد. در ضمن باقی ماندن در زمان گذشته مانع از برداشتن قدم‌های بعدی در آینده خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز فرصت خوبی برای پیوستن به یک گروه ورزشی است،‌ یا اگه دوست ندارید فعالیتی داشته باشید و فقط نظاره گر باشید آنها را از تلویزیون تماشا کنید. اما شما آدمی هستید که در هنگام تماشای یک بازی داد و فریاد می‌کنید و نظرات خود را در حین بازی بیان می‌کنید! نظراتی که راجع به بازی،‌ بازیکنان، داور مسابقه یا هر چیز دیگری که آن لحظه از ذهن شما عبور کند. شریک کردن دیگران در احساسات و نظرات تان می‌تواند کمک کننده باشد اما نباید سعی کنید که دیگران را مجبور کنید که حتما مانند شما فکر کنند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

بیشتر وقت‌ها نگاه کردن به جلو راحت‌تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز تحت فشار قرار می‌گیرید که مسئولیت‌های بیشتری را در خانه، خانواده و یا محل کار قبول کنید، اما روبرو شدن با این مسئولیت‌ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می‌خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده‌اند را با کمک خودشان از بین ببرید. باوجود اینکه درهای شانس کم کم در حال بسته شدن است، اما هنوز فرصت کافی برای عوض کردن اوضاع دارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز در حالی که ماهی‌های برج حوت به سمت پنجمین خانه‌تان حرکت می‌کنند، باید بیشتر شبیه یک دلفین ظاهر شوید نه یک عقرب. اما شما الزاماً نمی‌خواهید که وارد بازی یک نفر دیگر شوید، شما می‌خواهید قوانین شخصی خودتان را اجرا کنید. مصالحه کردن با فردی که در بین راه او را دیدید از آن چیزی که فکر می‌کردید ساده‌تر است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات و پایداری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز شما خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی تان داشته‌اید شکرگزار باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید، ولی حالا برای کارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر مارکت هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند. باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهایی انجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز به قدرت و تسلط دیگران معترض هستید، برای اینکه دوست ندارید از دستورات دیگران اطاعت کنید. شما فکر می‌کنید که خودتان بهتر می‌دانید کارها را چگونه انجام دهید و دوست دارید مورد تحسین و احترام واقع شوید. این می‌تواند برای شما فرصتی باشد که به دیگران نشان دهید چقدر باهوش هستید، پس اجازه ندهید که هر کسی در مورد برنامه‌های شخصی تان نظر بدهد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز شما سعی می‌کنید که تنهایی و انزوا را انتخاب کنید، ولی دوستان و همکارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این کار را بکنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، که از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار کنند. پس به جای اینکه با امتحان کردن تمام راهها خودتان را خسته کنید، روش مناسبی پیدا کنید تا بتوانید با کسانی که رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

خورشید به ندرت از نشانه شما خارج می‌شود و شما خیلی غمگین شده‌اید. اما خاطرات مربوط به هفته قبل شما نمی‌تواند خیلی دوام بیاورد. شما باید کاری بکنید که شور و هیجان کاهش یافته شما دوباره فعال شود. با حالت درماندگی نا امیدی کار نکنید، فقط قبول کنید که فصل پاییز به سرعت از راه می‌رسد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 دی 1395

– فال روزانه در روز 20 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز بین نشان دادن هوشتان به دیگران و مخفی نگه داشتن توانایی‌هایتان به طور کامل تردید دارید. متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *