فال روزانه

فال روز شنبه 18 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز در کانون توجه دیگران هستید و نسبت به عشق و علاقه ای که نثارتان می‌شود حس خوبی دارید. اغلب اوقات می‌توانید نسبت به نیازهایتان راز نگه دار باشید، اما حالا ابراز کردن آنها برایتان خیلی راحت است. البته حتی اگر درمورد آن حرف هم بزنید باز انگیزه و محرک شما مرموز باقی خواهد ماند. افراد دیگر راضی نخواهند شد، مگر آنکه آنها هم بفهمند پشت پرده چه خبر است! یادتان باشد که وظیفه شما نیست چیزی که با حرف و کلمه قابل تعریف نیست را برای دیگران توضیح دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی کار کرده‌اید و الان وقت این رسیده که نتیجه برنامه‌ریزی‌های دقیق خود را ببینید. اما همین قدر که شما دوست دارید موفقیت خود را ببینید، به همان اندازه از پذیرفتن مسئولیت‌های بیشتر خسته شده‌اید. با همه این احوال اگر به تلاش کردن ادامه ندهید، نباید انتظار تحسین و تشویق دیگران و همچنین پیشرفت و ترقی را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما احساس می‌کنید که زندگیتان یکنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر کردن اوضاع ناامید شده‌اید. این ناامیدی به غصه‌های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود، چرا که در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینکه غصه گذشته را بخورید به آینده‌تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 امروز شما فکر می‌کنید که هیچ کار اشتباهی انجام نمی‌دهید، اما همین اعتماد بیش از اندازه شما خود دلیلی در رد این موضوع است!! اصلاً نیازی نیست روی نقاط ضعف خود سرپوش بگذارید؛ داشتن اجرا و عملکردی خیره کننده خیلی عالی است، اما فکر نکنید که یک اجرای عالی می‌تواند جانشین واقعیت محض بشود. شما آنقدر عاقل هستید که کارآیی خود را بالا ببرید، اما با پنهان کردن حقیقت از نشان دادن آن فرار نخواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز برای شما سخت است که بدون فکر کردن به اینکه چگونه می‌توانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی کنید به آنها نگاهی بیندازید. شما در این مورد خیلی سریع تصمیم می‌گیرید و در حالیکه در مورد فرار کردن از مسئولیتهایتان صحبت می‌کنید ممکن است ناخواسته کسی را ناراحت کنید. مواظب باشید، برای اینکه ممکن است شما خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید عصبانی شوید. حتی اگر اکنون تنها هدف شما لذت بردن و خوش بودن است، هنوز عاقلانه‌ترین راه این است که ابتدا کارهایی که مفید و سازنده هستند را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود.  اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

 تهیه کردن یک برنامه‌ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته‌های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه‌ای است. اگرچه شما دلتان می‌خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

با وجود اینکه امروز شما کاملا احساساتی هستید اما مهارت های خاصی دارید که در جهت خدمات آنها را  بکار گیرید. منظور ما آغاز کردن اهداف شغلی و فردی تان نیست. به جای اینکه به آینده ای دور و نامعلوم فکر کنید زندگی تان را بکنید. همین الان شروع کنید! ریسک پذیر باشید و کاری را انجام دهید تا لحظه حال را معنی ببخشد. این بهترین فرصتی است که می‌توانید خود را از شرایط کنونی خلاص کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز حتی اگر از قبل تصمیم گرفته باشید که احساساتتان را پیش کسی فاش نکنید، طبیعی است که درباره آنها صحبت کنید. اما  شاید راحتی تان زیاد طول نکشد، مخصوصاً اگر شما مشکلی درست کنید که حتی برای افراد دیگر  نیز سخت باشد. اگرچه این بحث ساده ای نیست، ولی بهتر است برای شفاف تر کردن رابطه تان تلاش کنید. پس تا دیر نشده عجله کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 دی 1395

– فال روزانه در روز 18 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستان‌تان را نیز از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *