فال روزانه

فال روز پنج شنبه 16 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی‌خیال پردازی کند و این باعث می‌شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 جدا شدن از گروه دوستان و یا همکاران بهتان کمک می‌کند تا همه چیز را با دید تازه‌تری ببینید. حالا شما دوست دارید نسبت به مسائل بی‌توجه‌تر و بی‌تفاوت‌تر باشید. شما نمی‌توانید مدت زمان زیادی با کسی که سعی می‌کند کوچکترین مسائل جزئی زندگی شما را هم تحت نظر داشته باشد زندگی کنید. تغییر کردن امری اجتناب ناپذیر است، اما شما نمی‌توانید همه کارها را یکدفعه انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 به نظر می رسد که شما زمان کافی برای انجام دادن کارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید که برخی از کارهای نیمه تمامتان را رها کنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما  در هفته های آینده وقت کافی خواهید داشت تا دوباره به کارهای نیمه کاره تان بپردازید. اکنون به کارهایی بپردازید که می توانید بدون اشتباه آنها را تمام کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما آماده اجرای برنامه هایتان هستید و این کار باعث می‌شود راه های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان بوجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می‌خواهید چرا که فکر می‌کنید قبلا اهداف تان را برای خود مشخص کرده اید. اینک خبرهای خوب برای شما این است که اعتماد به نفس تان افزایش می‌یابد و خبرهای بد هم اینکه باید به شما بگویم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم هایتان را باز کنید و اشیاء را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که خودتان دوست دارید باشند!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز برایتان خیلی مهم است که در روابط شخصی خود احساس امنیت و آسایش داشته باشید. اگر کسی قصد داشته باشد با شما صمیمی شود، شما باید سریع محدودیتهایی برای خودتان ایجاد کنید تا بتوانید استقلال و خود مختاری خود را حفظ کنید. اما بی تفاوتی را با ترس از صمیمیت اشتباه نگیرید. راهی پیدا کنید تا بتوانید به عشقی که وارد زندگیتان می شود جواب مثبت بدهید؛ اگر شما این فرصت عاشقانه را از دست بدهید، بعدها افسوس خواهید خورد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

ممکن است فردا شما نیاز پیدا کنید روز جدیدی را آغاز کنید و در مورد احساستان با یک نفر صحبت کنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید که احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی که می‌توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی‌های خود لذت ببرید؛ یا اینکه فیلم ببینید و یا یک کتاب بخوانید تا اینکه از فکر و خیال کردن زیاد از حد دوری کنید. اما به یاد داشته باشید که شما نمی‌توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز شما به سختی می توانید فکرتان را بر روی کارتان متمرکز کنید. و حالا حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، تمایل شما به لذت بردن قوی تر از نیازتان به موفقیت است. ماه هماهنگ برج میزان هم اکنون در دهمین خانه شما قرار دارد که این خانه با مسائل کاری شما ارتباط دارد، ولی شما در حال حاضر می خواهید هم کار کنید و هم سرگرمی داشته باشید. ولی عاقلانه ترین کار این است که اول کارهای خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز فکر شما حول و حوش پول و سکه دور می‌زند! اما دنبال راه‌هایی هستید که بتوانید در مورد یک مساله مهم مالی تصمیم گیری کنید. افکار بزرگ داشته باشید؛ برای اینکه رویاهای شما فوق العاده بزرگ هستند. در مورد تصمیماتی که آنی و لحظه‌ای هستند احتیاط کنید، اگر در مورد اقدام بعدی خود کاملاً مطمئن نیستید، بهترین کار این است که در مورد تمام گزینه‌ها تحقیق کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین دی ماه

  شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می‌کنید که همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا آنقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می‌بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی‌تواند موقع صحبت کردن ازتان ایراد بگیرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

 اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 دی 1395

– فال روزانه در روز 16 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز تفکرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است که مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. قبول کردن یک مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیت‌های هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *