فال روزانه

فال روز چهارشنبه 15 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

 در حالیکه عطارد به شما کمک می‌کند که به چیزهایی که می‌خواهید برسید زندگی شما روز به روز روشنتر می‌شود. ضمناً خورشید و نپتون هم یکسری انتخابهای مشکل پیش روی شما قرار می‌دهند. بهتر است که همین الان اولین قدم را بردارید، برای اینکه اگر بخواهید به همه آنها با هم بپردازید، هر چیز کوچکی می‌تواند مشکل‌ساز شود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز رویاهای عاشقانه شما شدیدتر شده‌اند و شما می‌توانید روی مسائل عمیق تر که ایجاد صمیمیت بیشتری می‌کند تمرکز کنید. اما این کار هیچ فایده‌ای ندارد!! اگر چه فکر کردن به اینکه رویاهای شما به واقعیت تبدیل خواهند شد باعث رضایت شما می‌شود، ولی اکنون توانایی‌های شما دراین حد نیست. پس آرام تر حرکت کرده و صبر کنید، چرا که در چند روز آینده شانس بهتان رو می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌برای افراد دیگر نیز باشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما ترجیح می‌دهید که بیشتر در منزل باشید زیرا از فعالیت‌های اجتماعی‌تان خسته شده‌اید ، برای مدتی استراحت کنید اما لازم است بدانید که شما در حال حاضر در سکوی پرش قرار دارید و هر لحظه موفقیت بزرگی در عرصه ی اجتماعی نصیب شما خواهد شد. افرادی هستند که می‌خواهند عرصه زندگی را بر شما محدود سازند با هوشیاریتان جلوی این افراد  را بگیرید، به ذهن خود رجوع کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز آمادگی این را ندارید که ترس‌های خود را برای دیگران بگویید؛ چراکه آنها باور کرده‌اند شما تنها کسی هستید که ذاتا خودتان را با تمام شرایط وفق می‌دهید. به هر حال شک‌ها و تردیدها شاید از آن چیزی که انتظار داشتید بیشتر شده باشد و شما ترجیح می‌دهید استواری و ثبات قدم بیشتری داشته باشید. نگران افکار دیگران نسبت به خود نباشید و نخواهید که طبق خواسته آنها رفتار کنید. خودتان باشید؛ آنها را شگفت زده کنید و از احساسات قلبی خود حرف بزنید!!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز یک تغییر جادویی خارق العاده در نیمه ناخودآگاه ذهن تان رخ می‌دهد و همه دوست دارند نتیجه این تغییر درونی شما در طی روزهای آینده ببینند. به هر حال ممکن است تصمیم بگیرید که تغییرات بزرگ را پیش خودتان نگاه دارید به خاطر اینکه به خاطر اینکه فکر می‌کنید دنیای درون شما به دیگران ربطی ندارد. اگر تصمیم بگیرید که از آنچه که در رابطه با شخص دیگری اتفاق افتاده مطلع شوید لازم است که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید چرا که شما می‌خواهید و نه به خاطر اینکه دیگران از شما انتظار دارند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

با وجود اینکه شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما ممکن است مایل باشید که رهبری دوستان تان را نیز بر عهده بگیرید. احتمالا متعجب می‌شوید چرا که می‌بینید چقدر سریع دیگران رهبری شما را می‌پذیرند، و یکباره هیجان زده می‌شوید و به این باور می‌رسید که تنها نیستید. اما مراقب باشید که چگونه با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، به خاطر اینکه ممکن است دیگری را با داوری شتاب زده خود ناراحت کنید. آرام باشید و قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید. در مجامع اجتماعی مودب باشید چرا که بدین ترتیب میتوانید در زندگی تان موفق باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین دی ماه

امروز حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا اصلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم روز سختی نخواهید داشت. شما ایده سردرآوردن از هر چیز جدیدی دوست دارید و خوشبختانه استعداد ذاتی برای تعادل برقرار کردن بین ناشناخته‌ها و شناخته‌ها را دارا هستید. اما هنوز هم باید بیشتر تمرین کنید، وگرنه در اجرای عمل سست می‌شوید. تنبلی هم نکنید؛ تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه می‌ماند!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز رویاپردازی کردن در مورد ماجراها و خطرات بزرگ برای شما تبدیل به سرگرمی‌دوست داشتنی شده است، اما اگر این رویاها منجر به هیچ چیز نشد ناامید و ناراحت نشوید. امروز اینکه رویاهایتان درک شوند یا نه اصلا اهمیت ندارد! اما خیلی مهم است که آنها را به واقعیت نزدیک تر کرده و با سرعت خیلی زیاد و حتی زیادتر از سرعت نور دست به کار شوید!! فقط فراموش نکنید که باید گاهی وقتها به عقب برگشته و کارهایی که دیروز شروع کرده بودید را تمام کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 دی 1395

– فال روزانه در روز 15 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغییر قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *