تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

یک مربی شخصی ، یک روز معمولی را چگونه سپری می کند؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که یک مربی شخصی، یک روز معمولی را چگونه سپری می کند؟ میزان فعالیتی که آنها دارند، ممکن است شما را متعجب سازد. در اینجا نگاهی می اندازیم به یک روز از زندگی یک مربی.

بیدار شدن زودتر از همه

(آیا شما در ساعت ۶ صبح یک جلسه تمرینی دارید؟ برای آنکه مربی تان به موقع در جلسه تمرینی تان حاضر شود، مجبور است زودتر بیدار شده، به خانه شما (برای یک جلسه داخل خانه) یا باشگاه بیاید و قبل از شما آنجا باشد. این بدان معناست که برای جلسه تمرینی ۶ صبح شما، آنها مجبورند ساعت ۴:۳۰ صبح از خواب بیدار شوند.

رفت و آمد زیاد

(مربیان شخصی، یک حقوق ثابت از باشگاه دریافت می کنند اما پول واقعی از جلسات تمرینی خانگی و شخصی به دست می آید.) اما این به معنای رفت و آمد بسیار است. آنها ممکن است مجبور باشند در تمام روز سوار اتوبوس شوند، تاکسی بگیرند یا در شهر رانندگی کنند. آنها نمی توانند جلسات پشت سر هم ترتیب دهند، مگر آنکه مشتریان آنها نزدیک به هم کار و زندگی کنند. به علاوه اگر آنها در بیش از یک باشگاه کار کنند، رفت و آمدشان زمان بیشتری می برد. مربیان، اغلب رفت آمدهای زیادی در طول روز انجام می دهند.

همراه آوردن ناهار از خانه ممکن است شما قادر باشید برای خوردن ناهار به یک رستوران بروید اما مربیان با سهل انگاری در رژیم غذایی شان، نمی توانند اندام باریک و لاغرشان را حفظ کنند. هر مربی تناسب اندام، یک منوی غذایی بسیار دقیق دارد که از آن پیروی می کند، این بدان معناست که آنها مجبورند وعده های غذایی شان را هر روز به سر کار بیاورند. این وعده های غذایی معمولا محدود هستند. (مقداری کربوهیدرات کامل، مقدار زیادی پروتئین و سبزیجات و مقداری چربی های سالم) اما یک بخش ضروری از حفظ یک اندام ایده آل می باشند.

استراحت کردن به لطف لغو یک جلسه تمرینی، اگر مربی از مربی های ساعتی در باشگاه نباشد، معمولا سعی خواهد کرد وقتش را با مشتری ها و جلسات تمرینی خصوصی پر کند. اگر یکی از مشتریانش، کلاس را لغو کند، او استراحت خواهد کرد. این استراحت، اغلب صرف تلاش کردن برای جذب مشتری های جدید، پر کردن گزارشات، ارتقاء ورقه های تمرینی یا انجام تحقیق می شود. چیزی به عنوان استراحت در طول روز کاری، وجود ندارد!

دوش گرفتن و عوض کردن لباس به دفعات زیاد

(بعضی از مربیان، با شاگردانشان تمرین خواهند کرد (به خصوص تمرینات HIIT، کاردیو و ورزش های مسابقه ای.) آنها نمی توانند در حالی که بدبو هستند، به باشگاه یا پیش شاگرد بعدی شان بروند. بنابراین باید قبل از آن، دوش بگیرند و یک لباس تازه بپوشند. این مساله ممکن است بیش از یک بار در روز اتفاق بیفتد.

از دست دادن فعالیت های اجتماعی

(هنگامی که شما در حال تفریح و استراحت هستید، مربی تان در حال اداره کردن جلسه تمرینی آخر آن روز، جمع کردن وسایل و رفتن به خانه است.) اگر آنها در آخر شب شاگرد داشته باشند، باید فعالیت های اجتماعی شان را به تعویق بیندازند. مربیان اغلب باید پس از پایان روز کاری نیز در دسترس شاگردانشان باشند که می تواند برای برخی افراد تا ساعت ۸ یا ۹ شب طول بکشد.

ورزش کردن در هر زمانی که فرصت شود

پیدا کردن وقت برای تمرین کردن برای هر کسی آسان نیست و همین مسئله در مورد یک مربی نیز صدق می کند. بعضی از مربیان زودتر از خواب بیدار می شوند، بعضی ها تا دیر وقت بیدار می مانند و بقیه در حین تمرین دادن شاگردانشان، وقت ورزش کردن پیدا می کنند. اگر مجبور باشید برای جلسات تمرینی خانگی رفت و آمد کنید، داشتن یک برنامه ورزشی منظم می تواند دشوار باشد.

اگر در یک باشگاه یا کلوب تناسب اندام به صورت ساعتی حقوق می گیرید، نمی توانید تمرین کنید بنابراین باید در حوالی ساعات کاری عادی تان، زمانی برای ورزش کردن پیدا کنید. یک مربی تناسب اندام بودن، به فداکاری، تعهد و مقدار زیادی سخت کوشی نیاز دارد. زندگی که آنها اداره می کنند، بسیار سخت تر از آن چیزی است که ممکن است فکر کنید.

منبع: مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *