فال روزانه

فال روز دوشنبه 13 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

رابطه متقابل شما با دیگران ممکن است به خاطر ترس غیر منصفانه باشد. اگر شما از این می‌ترسید که شخصی سعی کند تا شما را تحت کنترل خودداشته باشد بعد ممکن است شما به روشنی انگیزه درست او را متوجه نشوید. با وجود اینکه نگرانی‌های اخیر شما ادامه نخواهد داشت هنوز بهتر است که سئوال‌های ضروری را بپرسید تا هر گونه شک و شبهه‌ای را از بین ببرید. محتاط بودن در مذاکرات تان اکنون می‌تواند سیاست عاقلانه‌ای باشد و دیگر نیازی نیست تا خود را برای یک مدت طولانی از پیشرفت عقب بیندازید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر به نظر تان می‌رسد روز شما تحت کنترل تان است،  انرژی خود را برای تغییر اتفاقات روزمره هدر ندهید. شما ممکن است اعتقاد داشته باشید که آن چیزی که برایتان در راه است به بهترین وجه برای شما مقدر خواهد شد.اما شما بیش از آنچه که فکرش را بکنید با موقعیت خود سازگار هستید. پس اجازه ندهید که احساس نارضایتی و ناامنی در مورد مسائل روزمره باعث شود که شما احساس بدی داشته باشید. در نهایت، اگر بر حوادث و اتفاقات غلبه کنید خوشی و شادمانی را تجربه خواهید کرد پس برای تغییر دادن مسیر خود بیهوده تلاش نکنید چرا که شما توانایی ادامه این مسیر را به راحتی دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

  امروز به نظر می‌رسد دوستان شما همان جور فتار می‌کنند که شما می‌خواهید، به طوری که نمی‌توانید آنها را نادیده بگیرید. نظرات خوش بینانه شما به شما اجازه می‌دهد که در زمانی که دیگران شرایط سختی دارند با آنها همکاری داشته باشید. اما  تا زمانی که نتوانید بفهمید که در سرتان چه می‌گذرد ناملایمات روحی‌تان ادامه خواهد داشت. بعضی اوقات احساسات سرکش شما طغیان می‌کند، از این بابت خودتان را سرزنش نکنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

اگر حوادث غیر منتظره اى در محل کارتان روى داده و تقاضاهاى زیادى از شما مى شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسى دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبى نشان بدهید. اما شما نمى‌توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمى‌توانید از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

 شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد، اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید، بلکه فقط بدین معنی است که شما باید به تعهداتی که می‌دهید بیشتر توجه کنید. شما اگر بیشتر از توانتان مسئولیت قبول کنید، ممکن است همه چیز را خرابتر کنید. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

شما شروع کرده‌اید تغییراتی که همیشه آرزویش را داشتید در زندگی تان اجرا کنید، اما در این مرحله شک و دودلی خیلی زیادی وجودتان را را فرا گرفته است. این عدم اطمینان امری طبیعی است و تا چند روز آینده از شدتش کاسته می‌شود. در مواقع بیکاری به جای تمرکز کردن روی چیزهایی که نمی‌خواهید به چیزهایی که می‌خواهید فکر کنید. قدرت نگرش‌ها و تفکرات مثبت مطمئناً بیشتر از نه گفتن است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز که ماه در دومین خانه شما را قرار می گیرد، پرداخت کردن صورت حسابهایتان بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید زمان می برد. وضع مالی شما تغییر کرده است، اما نتایج کارهایی که شما اکنون انجام می دهید به زودی نمایان نخواهد شد. با وجود این عجول بودن شما سازنده نخواهد بود. فقط باید صبر داشته باشید تا نتیجه کارتان را ببینید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز روزی است که شما در برابر تمامی مشکلات‌تان باید بایستید و با آنها مبارزه  کنید زیرا اگر امروز به مبارزه برنخیزید سست می‌شوید و دیگر توان جنگیدن را نخواهید  داشت. برای این که موقعیت خود را در ینده تغییر دهید همین امروز باید اقدام کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 دی 1395

– فال روزانه در روز 13 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *