فال روزانه

فال روز دوشنبه 19 مهر 1395

فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است دوستان و همکارانتان از شما توقع کار بیشتری داشته باشند، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف کند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما کمتر قول بدهید می توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته های غیر معقول مواجه بشوید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 مهر 1395

فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز روزی است که همه اطرافیانتان کاملاً با شما مخالف هستند، حتی اگر شما بدانید که چه حرفهایی باید بزنید، باز هم آنها حرفهای شما را تأیید نخواهند کرد! اما با وجود این شما باز هم می خواهید حرف خود را بزنید!! فراموش نکنید که شما بالاخره از این نمایش خسته می شوید و این موضوع پیامهای شما را کاهش می دهد. حرفهای خود را بزنید و بعد ساکت شوید، در این صورت می توانید به صحبتهای افراد دیگر هم گوش بدهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 مهر 1395

فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما شاید امروز احساس کنید از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارید، اما این حس آنقدرها هم بد نیست و می تواند شما را از خریدن چیزهایی که واقعاً نیاز دارید باز دارد. پس بهتر است به جای خرج کردن بیش از اندازه روی کارهای دیگری که می توانید انجام دهید فکر کنید. به یاد داشته باشید که خوشحالی فقط با خرید کردن حاصل نمی شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 مهر 1395

فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

اگر امروز کسی زیاد ازتان انتقاد کرد، سعی کنید زیاد ناراحت نشوید. شاید شما خیلی حساس شده اید و یا شاید دیگران در قضاوت هایشان خیلی تند و تیز رفتار می کنند. اگر بخواهید برای خوشحال کردن کسی که هیچ یک از کارهایتان او را راضی نمی کند تلاش کنید، فقط خودتان را خسته کرده اید. بنابراین سعی کنید به استانداردهایی که برای خود تعیین کرده بودید برسید، در این صورت احساس بهتری نسبت به کار آیی و راندمان کاری خود پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 مهر 1395

فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

ارتباط بهرام و خورشید در سومین خانه شما یعنی خانه آموزش و یادگیری صورت گرفته است و همین موضوع باعث شده شما زمان مناسبی را برای شروع کردن یک رشته تحصیلی جدید اختصاص دهید. اما این آرزو سطحی و بی اهمیت نیست، پس چرا ذهن خود را با مسائل حاشیه ای و پیش پا افتاده منحرف می کنید؟ کارهایی را انتخاب کنید که به اندازه کافی عملی باشند و بر زندگی تان تاثیر مثبتی بگذارند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 مهر 1395

فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز از دیگران انتظار نداشته باشید تمام دستورات شما را اجرا کنند. حتی اگر فکر می کنید اگر دیگران را در پروژه تان درگیر کنید حس خوبی خواهید داشت، بهتر است که خودتان مسئولیت هایتان را به عهده بگیرید. تنهایی کار کردن شاید برای شما شرایط ایده آلی نباشد، اما بهتر از این است که با فرد ناخلفی شراکت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 مهر 1395

– فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

خیلی عجیب است که شما نمی خواهید چیزی را تجزیه و تحلیل کنید. شما فقط می خواهید احساسات خود را بشناسید و هم اکنون آنها باید به اندازه کافی خوب باشند. باوجود این شما باید با احتیاط عمل کنید، برای اینکه ماه در برج عقرب شما را بیش از اندازه به خودتان مطمئن کرده است، در حالی که عطارد و نپتون افکارتان را مغشوش کرده اند.امروز روبرو شدن با سیل اطلاعاتی که به سویتان سرازیر می شود کارسختی است، چراکه شما ترجیح می دهید به منطق تکیه کنید نه تجربه مستقیم. شما واقعا نمی دانید با این اطلاعات چه کار کنید. فراموش نکنید که سریع عمل کردن موجب پدید آمدن یک سری جدید از مشکلات می شود. شما اول باید روشی قابل اجرا برای خود طرح ریزی کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 مهر 1395

– فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما در حالیکه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر کارتان را در محل کار یا در خانه تمیز می کند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید که پیامهای شخصیتان را دریافت کنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نکات مبهم زیادی وجود دارد که باید آنها را رفع کرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید که به خاطر کارهایی که اکنون انجام می دهید مغرور شوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 مهر 1395

– فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

فعالیت هایی را  که تا چند روز گذشته انجام می دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می کنید باعث شده است که شما  از تمام هیجانات روحی و جسمی که می توانید تجربه کنید به دور باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 مهر 1395

– فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

شما به انسان های اطراف تان با دیدی منفی نگاه می کنید شاید حق با شما باشد اما تمام انسان ها بد نیستند، بسیاری از افرادی که در اطراف هر یک از ما قرار دارند ما را واقعا دوست دارند و خواهان پیشرفت ما هستند. اعتماد به دیگران کار سختی است اما نباید با دیدی منفی نیز بنگرید. بخصوص در رابطه با شخصی که او را دوست دارید، هرگز نباید با دیدی منفی او را بنگرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 مهر 1395

– فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

حالا که شما می توانید اصلاً به هیچ چیزی فکر نکنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی کار درستی نیست، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید انرژی هایی که برای این موضوع صرف کرده اید را آزاد کنید. پنهان کردن رازها با پنهان کردن واقعیت از زمین تا آسمان متفاوت است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 مهر 1395

– فال روزانه در روز 19 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 دید خود نسبت به زندگی را محدود نکنید، برای اینکه این محدودیت هایی که شما برای خودتان ایجاد کرده اید شاید از ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه گرفته باشند. حتی اگر به نظر می رسد که این محدودیتها موقتی هستند، ممکن است دلیل آن این باشد که شما در شرایط پیچیده ای قرار گرفته اید که باعث ناامیدی شما شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *