فال روزانه

فال روز یکشنبه 18 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

با این که شما امروز سعی می‌کنید تا کارهای سخت و دشواری که بر شما تحمیل شده است را انجام دهید،‌ شما درصدد آن هستید که همه چیز را برای دوستان تان فاش کنید. مسیر جدید شما بستگی به دیگران دارد که آیا می‌توانند موجی از تغییرات تازه و با طراوت را برای ارتباط شما و همچنین زندگی اجتماعی‌تان به ارمغان بیاورند یا خیر؛ اگر چه شما در طول روزهای کوتاه آینده تغییرات خلقی بسیار شدیدی را تجربه می‌کنید، اما از طرف دیگر کاملا آماده می‌شوید که پس از انجام کارهایتان، تفریح و شادی را به زندگی تان بازگردانید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز در محل کار ذهن شما درگیر مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و شما فرصت دوباره‌ای برای نگاه کردن به موقعیت‌های حرفه‌ای را ندارید. یک نفر سعی می‌کند شما را وارد گروه و محیط کاری و یا فعالیت‌های بکند که شما را به خارج شهر و محیط‌های کوهستانی بکشاند. ولی لزومی‌ ندارد که خیلی هم دنبال جاه طلبی و بلند پروازی باشید، چرا که این کارها مطمئنناً آزادی شما را محدود می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز احساس کنید که به اندازه کافی موثر و فعال نبوده‌اید یااینکه کاری را اشتباهی انجام داده‌اید. اما مایل نیستید که همیشه در راه اشتباهی قرار داشته باشید؛ این تنها راهی است که  باعث می‌شود شما احساسی ناخوشایند داشته باشید به خاطر اینکه شما معمولا می‌خواهید که راه خود را از میان یک موقعیت انتخاب کنید و به جای اینکه عقلانی آن را برگزینید احساسی انتخاب می‌کنید. زیاد در رابطه با آن فکر نکنید؛‌ فقط با همین شیوه‌ای که الان در پیش گرفته‌اید راه را ادامه دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما خیلی سریع ایده‌های جدید را می‌گیرید، شاید دلیلش این است که شما دوست دارید افق فکری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین که بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ کنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می‌خواهید. چیزهایی که امروز شما یاد می‌گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی‌کند و می‌تواند در کنار چیزهایی که قبلاً می‌دانستید استفاده‌شان کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه “خیال ها و رویاها” کسوف روی داده است و اگر ذهن شما را مثل یک دستگاه تلویزیون در نظر بگیریم، کانال‌های آن انقدر سریع عوض می‌شوند که اصلا نمی‌فهمید چه اتفاقی افتاده است. یک لحظه همه چیز عالی و جذاب به نظر می‌رسد و در لحظه بعد در حالی که به عقب برگشتن کار خیلی سختی است شما فکر و خیال دیگری می‌کنید. لزومی ندارد با این خیالات بجنگید. یکبار که اجتناب ناپذیر بودن تغییر را قبول کنید، آن وقت هرجایی که این جریانات اخیر شما را به دنبالش کشید می‌روید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی‌ تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

وقتی که شما امروز از احساسات جدید خود صحبت می‌کنید، قادر نیستید آنها را از رویاهایتان تمیز دهید. با همه این احوال برای برخوردار شدن از یاری دیگران بهشان تکیه نکنید، چرا که آنها همه حقیقت و وقایع را بهتان نخواهند گفت. اگر شما خیلی دوست دارید بدون هیچ چشم داشتی دیگران را در جریان مراحل پیشرفت معنوی خود قرار دهید، در حالی که بر روی مشکلات غیر قابل حل کار می‌کنید احساس بهتری نیز نسبت  به خودتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

اگرچه امروز شما تلاش می‌کنید که فرد آسان‌گیر و بی قیدی باشید، اطرافیانتان باز هم شما را انسان سخت گیری می‌دانند که همیشه به هر درخواستی جواب منفی می‌دهید. این سخن به معنی این نیست که شما فرد منفی بافی هستید؛ بلکه اکنون که رفتارهای سبک سرانه زیاد مقبول نیست، نظریاتتان در مورد تمام امور خیلی ثابت و غیر قابل تغییر شده است. فقط باید خودتان باشید و به خاطر افکار دیگران خودتان را نگران نکنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

 شما امروز بین اعتقادات خود و عقایدی که بازخوردهای ناراحت کننده به دنبال دارد در جدال هستید. شما دوست ندارید چیزهایی که برایتان مهم هستند را قبول کنید، زیرا اگر شما به عقاید خود وابسته باشید آنها بخشی از شما می‌شوند. خوشبختانه توانایی تحلیل کردن و خونسردی شما می‌تواند بهتان کمک کند در عین حال که نقطه نظرات دیگران را هم قبول می‌کنید، راهی پیدا کنید که بتوانید به عقاید خود نیز پایبند بمانید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز فوق العاده سرسخت شده‌اید، چراکه می‌دانید زمان در حال سپری شدن است و می‌خواهید که تمام نقاط مبهم و سوءتفاهمات را رفع کنید. اما بعضی از چیزها را باید رها کرده و کاری بهشان نداشته باشید. شاید ترجیح می‌دهید که کارهایتان را الویت بندی کرده و طبق برنامه پیش روید. شما زیاد دلتان نمی‌خواهد برنامه هایتان را تغییر دهید، اما حالا آداپته شدن با شرایط شاید مرموزترین اسلحه شما باشد. کارهایی که در دراز مدت به نفعتان نیست را رها کنید و اجازه دهید هر استراتژی و ایده قدیمی‌که خوب عمل نمی‌کند از برنامه های شما یا هر فرد دیگری پاک شود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 مهر 1395

– فال روزانه در روز 18 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

مهم نیست که شما چقدر در این روزها درگیر اهداف اجتماعی و یا کاری خود شده اید؛ باید برای مدتی این مسئولیت ها را کنار گذاشته و از کانون توجه دیگران خارج شوید چرا که ماه نو دوازدهمین خانه از “معنویت” شما را فعال می سازد. شما این روزها زیاد به موفقیت های ظاهری علاقمند نیستید. اجازه دهید تا شهود و بینش درونی تان با شما صحبت کند تا توجه تان را به خود جلب کرده و شما را به موفقیت های بیشتری برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *