اعصاب و روانسلامتینکات سلامتی

راههای عاشق شدن شوهر چیست ؟

راههای عاشق شدن شوهر یا عاشق کردن شوهر زیاد است. یه زن عاقل سعی میکند همه این راهها را بشناسد تا بتواند زندگی بهتری برای خودش و همسرش بسازد. یادتان باشد هیچ وقت نمیتوانید همسر خود را شبیه خود کنید. پس این ضرب المثل ( گربه را دم حجله کشتن ) را فراموش کنید و سعی کنید با جیغ و داد حرفتان را پیش نبرید.

راههای عاشق شدن

راههای عاشق شدن شوهر یا عاشق کردن شوهر زیاد است . یه زن عاقل سعی میکند همه این راهها را بشناسد تا بتواند زندگی بهتری برای خودش و همسرش بسازد . یک نکته مهم را برایتان بیان میکنیم و ان اینست که یکی از بهترین قسمت های هر رابطه احساسی شروع رابطه است. شور و اشتیاقی که در اوایل رابطه وجود دارد گاهی اوقات ممکن است هیچ تکرار نشود. پس لحظات شروع رابطه تان را جدی بگیرید.

1-هم از ان تا میتوانید لذت ببرید و برای چیزهای مسخره غصه نخورید.

2- هم این شروع پایه زندگی شماست . سعی کنید پایه خوبی بسازید .

راههای عاشق شدن شوهر چیست ؟

نکته : یادتان باشد هیچ وقت نمیتوانید همسر خود را شبیه خود کنید . پس این ضرب المثل ( گربه را دم حجله کشتن ) را فراموش کنید و سعی کنید با جیغ و داد حرفتان را پیش نبرید . همه چیز اعتدالش خوب است . نه جیغ و داد نه بله گفتن به هر چیزی حتی اگر از آن چیز خیلی بدمان میاید.

به گزارش عطار باشی شما باید از رازهای مردان اگاه باشید . مثلا مردها اعتماد به نفس در زن را دوست دارند . همچنین وقتی به انها زنگ نمیزنید با خود نمیگویند زنم مرا دوست ندارد . بلکه می گوید حتما سرش شلوغ است .

1-دوست بودن با خانواده همسر

یکی از راههای عاشق شدن شوهر و جذب مردان دوست بودن با خانواده همسر است. جداشدن از زندگی مجردی برای مردان خیلی سخت است. همچنین اصلا دوست ندارند رابطه شان با خانواده و فامیل نسبت به قبل کمتر شود . یکی از راههای عاشق شدن شوهر اینست که هیچ وقت از او نخواهید از خانواده اش دور شود . بلکه شما هم با خانواده او دوست شوید  هیچ مردی تحمل شنیدن بدگویی علیه اعضای خانواده خود نخواهد داشت و نمی تواند تمام عمر خود را تنها با همسرش زندگی کند.

2-ستایش مردها

مردها احترام ، محبت و تشکر را دوست دارند . یک مرد دوست دارد وقتی خسته از سر کار به خانه می اید ، با لبخند همسر خود مواجه شوند و دوست دارند برای داشتن چنین زنی به دیگران فخر بفروشد. اغلب مردان زندگی خود را با زندگی دیگران مقایسه می کنند بنابراین دوست دارند تا به دیگران نشان دهند که همسری فداکار و مهربان دارند. پس ستایش از مردها و محبت به او را فراموش نکنید. همچنین از سر کار که آمد با روی گشاده از او استقبال کنید .

3-شلوغ کردن سرمان

یکی از راههای عاشق شدن شوهر این است که وانمود کنید سرتان شلوغ است. چه اینگونه است چه نیست به او نفهمانید که همیشه پشت تلفن نشسته اید و منتظر تلفن او هستید. اگر واقعا اینگونه است و همیشه منتظر تلفن او هستید باید سر خود را گرم کنید. با دوستان خود بیرون بروید و خود را سرگرم کنید . یادتان نرود که  او را در جریان فعالیت های خود قرار دهید زیرا اگر او بداند که سر شما شلوغ است بیشتر به شما جذب خواهد شد .

4-داشتن احساس خوب به خود و اهمیت دادن به ظاهر

به ظاهرتان احترام بگذارید. به خودتان برسید. لباسی که دوستش دارید و احساس می کنید در آن جذاب هستید را بپوشید. مهمترین نکته اینست که اطمینان داشته باشید اینگونه جذاب به نظر می رسید. جالب است بدانید که اعتماد به نفس در ظاهر شما تاثیر می گذارد. شاید از نظر شما توجه به ظاهر یکی از نکات سطحی به نظر برسد اما برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل بسیار مهم است.  تنها پس از گذشت مدت زمان زیادی باید اجازه دهید تا شما را در لباس های معمولی ببیند. بنابراین حداقل در اوایل زندگی خیلی تیپ بزنید .

5-رسیدگی به غرایز شوهرتان و خاص بودن

به گزارش آسان طب ، تحسین کردن ظاهر و شخصیت او، برقراری رابطه چشمی و داشتن نگاه نافذ، شکوفا کردن احساسات ، تعریف کردن از او و … همه  باعث می شود شما را همیشه بخواهد و به دنبال شما باشد. اگر شوهرتان به تنهایی نیاز داشت و دوست داشت بخشی را به دوستانش اختصاص دهد ، به او اجازه بدهید. البته رفت و امد زیاد با دوستان خود معظلی است و این کار نیز نیاز به تعادل دارد . نباید رابطه با دوستانش را قطع کنید . اما او هم باید این رابطه را خیلی کمتر از مجردی اش کند. اگر دختر با اعتماد به نفسی به نظر برسید و ثابت کنید که زندگی شخصی خود را دارید و آویزان او نیستید او را بیشتر عاشق خود میکنید.

6-خاص بودن

خاص بودن یکی از معیارهای اصلی شوهران است . مردان اکثرا به دنبال خانم های خاص می باشند که تا پایان عمر در کنار آن ها بمانند. باید از غر زدن و نق زدن دوری کنید. هیچ وقت روز او را خراب نکنید. زنان منطقی و با حساب کتاب اگر بتوانند آن ها را در تمام زندگی حمایت کنند میتوانند مردشان را جذب خود کنند.

منبع:آسان طب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *