فال روزانه

فال روز شنبه 17 مهر 1395

فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 حالا که ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است که برنامه ریزی های خود را مدیریت کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه کردن به جزئیات باعث می شود در آینده راهتان هموارتر گردد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 مهر 1395

فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

تفاوت های میان دوستی و عشق کمی انسان را گیج می کند، اما این موضوع بیشتر در مورد دیگران صدق می کند، نه شما. این بدین معنی نیست که شما هیچ جوابی ندارید؛ بلکه معنی اش این است که حالا اکنون قصد پرسیدن سئوال های زیادی را ندارید. به نیازهای افراد دیگر توجه کنید، برای اینکه امکان دارد ناآگاهانه مسائل مهمی که نیازمند توجه شما هستند را پوشیده نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 مهر 1395

فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

خوشبختانه احتمالا بعد از ظهر امروز می توانید به آن استراحت و آرامشی که مدت هاست در جستجوی آن هستید برسید. حتی اگر به نظر می رسد که بسیار سخت است که آن را بپذیرید و از آن لذت ببرید. یک روز بی قرار کننده تمایل شما را به آرامش و سکوت افزایش می دهد اما ممکن است وقتی آن را بدست آوردید زود از آن خسته شوید. به یاد داشته باشید نیازی نیست که وقتی هیچ مسئله ای وجود ندارد یک نمایش جدید خلق کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 مهر 1395

فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

کار دشواری که شما را نگران و مضطرب کرده ممکن است امروز فوراحل نشود، اما حتما آن را در اولویت کاری تان بگذارید و فراموش نکنید که باید حتما آن را به پایان برسانید. فکر نکنید که دیگران به کارهایی که می کنید توجهی ندارند؛ آنها خودشان گرفتاری های زیادی دارند و شاید آن طور که شما لیاقت اش را دارید شما را تایید و تشویق نکنند. اجازه ندهید این موضوع باعث شود شما از راه اصلی خوددر زندگی باز بمانید و راه شما هم این است که باید بر دانش خود بیفزایید و از همین الان هم شروع کنید؛ پاداش و مزد واقعی شما در راه است!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 مهر 1395

فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه تان جلوتر بیندازد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 مهر 1395

فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 مهر 1395

– فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می گویند خوب گوش کنید. استدلال هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 مهر 1395

– فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 مهر 1395

– فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

شاید شما ترجیح می دهید که هر طور دلتان می خواهد روزتان را سپری کرده و دنبال خواسته های خود بروید، اما شما آنقدر آزادی ندارید که این کارها را بکنید. اگرچه شما دوست دارید کاری متفاوت انجام دهید، اما با وجود مشکلاتی که پیش آمده لازم است که به روابط قدیمی خود احترام بگذارید. نگران احساساتی که در دلتان جمع شده نباشید، چراکه همیشه امکان دارد در لحظه آخر همه چیز عوض شود و شما بتوانید به چیزهایی که در جستجویش هستید برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 مهر 1395

– فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینکه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می کنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می توانید با قبول کردن این گفته که «در هر اتفاق حکمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض کنید. شما شاید اکنون نتوانید آنچه را که برایش برنامه ریزی کرده بودید را تمام کنید، ولی وقتی این کار را کردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 مهر 1395

– فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 اتفاقات غیر متقربه بسیاری برای شما پیش می آید البته اصلا نباید نگران باشید، زیرا این اتفاقات باعث تغییرات ژرفی در روحیه شما می شوند. حالت های روحی شما را بسیار تغییر می دهند. بعد از این اتفاقات زندگی شما هر روز بهتر از روز قبل خواهد شد. رابطه دوستانه خود را افزایش دهید زیرا شما در آینده با کمک دوستان تان بیش از پیش پیشرفت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 مهر 1395

– فال روزانه در روز 17 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *