فال روزانه

فال روز جمعه 16 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما احساسات خود را به شدت کنترل می‌کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می‌برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرگوب می‌کنید، می‌توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما می‌شوند. احتیاج به انجام هیچ کاری نیست تنها اجازه دهید احساسات واقعیتان ابراز شوند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما به طور ذاتی با عوض کردن مسیر و روشتان در وسط راه راحت کنار می‌آیید! حالا که آگاهی تان نیز بیشتر شده است، دوباره وسوسه شده‌اید روی نگرش جدیدتان در مورد رسیدن به هدف تازه خود کار کنید. اگرچه شما امروز آماده هستید که برنامه‌هایتان را متعادل کنید، اما افراد دیگر حاضر نیستند به این سادگی‌ها نظرشان را عوض کنند. از آنها انتظار نداشته باشید که سریع با شما همراه شوند. بهشان زمان بدهید، وقتی که خودتان فکر کردید رفتارتان درست بوده، آنها هم به زودی بهتان ملحق می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

اگر احساس می‌کنید که در این تعطیلات چیزی را کم دارید،‌ ممکن است بخواهید بیش از حد جبران آن کمبود را بکنید و در انجام آن اغراق کنید. اما این کار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی‌شود کسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است که بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینکه وانمود کنید که هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین کاری است که همه می‌توانند انجام دهند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 رازهای پنهانی خانوادگی شما شاید تا چند سال آینده فاش شوند و این آشکار سازی می‌تواند حتی دیدگاه‌های شما راجع به خودتان را نیز تغییر دهد. اگر با اطلاعاتی جدید راجع به والدین، خواهر و برادر و یا بچه‌هایتان روبرو شده‌اید، مثل کبک سرتان را زیر برف فرو نکنید!! درعوض چیزهایی که یاد می‌گیرید را قبول کنید و تا جایی که می‌توانید خودتان را با این داده‌ها هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز زیاد تمایل ندارید که خونسرد و تحلیل گر باشید، حتی اگر روش معمول شما در زندگی همیشه اینگونه باشد! شما تحت تاثیر احساسات عمیق خود هستید و آماده پریدن شده اید!! باهمه این احوال ترس و نگرانی تان در حالیکه مانع از رفتن به مراحل بعدی می‌شود، شما را نیز در هم می‌شکند. اما اگر فقط یک بار بتوانید بر محدودیت‌هایی که خودتان ایجاد کرده و دوستشان دارید غلبه کنید، آن وقت اوضاع بر وفق مراد می‌شود. اگر نمی‌خواهید از قوانین خود پیروی کنید، پس تغییرشان دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

 شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است آن چیزی نباشد که واقعاً بدان نیاز داشته باشید و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز احساسات شدید شما تبدیل به آگاهی شده‌اند، اما هنوز با دیگران احساس راحتی نمی‌کنید. شما ترجیح می‌دهید سرتان خلوت‌تر باشد، اما این خواسته‌های جدید شما می‌تواند زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. باوجود اینکه شما برای ابراز کردن احساسات‌تان وقت کافی دارید که دنبال کلمات مناسب بگردید، ولی باز هم دیگران منظور شما را بد متوجه می‌شوند. فکر نکنید که آنها شما را درک نمی‌کنند. شما باید زمانی را برای فکر کردن به چیزهایی که تا بحال فکر می‌کردید آنها را خوب می‌شناختید اختصاص دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

برای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می‌کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

امروز تغییرات زیادی در زندگی‌تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که  تحت کنترل‌تان نیستند، اینک کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کینید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی تان ساده‌تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما نظراتی در مورد تعطیلات آخر هفته و در خصوص مسافرت رفتن دارید که شاید حتی به نظر دیگران احمقانه به نظر برسد، ولی با این حال کسی توانایی مخالفت کردن با حرفهای شما را ندارد. پس هرچه زودتر چیزهایی را که برای مسافرت خود لازم دارید را آماده کنید، برای اینکه قبل از اینکه خانه را ترک کنید باید خود را آماده کرده باشید. البته اگر حتی برنامه‌هایتان به تعویق افتاد خودتان را ناراحت نکنید، شما به زودی فرصت و موقعیت دیگری به دست خواهید آورد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 مهر 1395

– فال روزانه در روز 16 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *