فال روزانه

فال روز پنج شنبه 15 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت‌تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما به اندازه کافی خودتان را از دیرگان مخفی کرده اید. حالا زمان این فرا رسیده که آنها بفهمند شما چه کسی هستید و چه چیزهایی برایتان مهم است!! فکر نکنید که چه چیزهایی برای آنها خوب است. حتی از اطرافیانتان درخواست نصیحت نکنید و نظرشان را نپرسید، برای اینکه جوابی که بهتان می‌دهند هیچ کمکی به شما نمی‌کند. عمل کردن طبق برنامه‌های خودتان نه تنها شما را به اهدافتان نزدیک‌تر می‌کند، بلکه دیگران را نیز از توانایی شما مطلع می‌سازد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دست‌تان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران  داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز احساسات شدید شما می‌تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده‌ای شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد دیگر عصبانی شوید و احساسات خود را با آنها درمیان نگذارید. اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می‌گذرد اولین قدم را برداشته‌اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد مشکل رفع بشود. این سخن به معنی این نیست که شما مجبورید که هرچیزی آنها گفتند قبول کنید. به جای یک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژی‌ای که برای حل کردن مشکلات بلند مدت استفاده می‌شود، بیشترین فایده را خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

 امروز ماه کامل و اورانوس در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مسائل مالی در یک امتداد قرار گرفته‌اند. گفتن اینکه چه روشی مشکلات مالی شما را حل می‌کند کار سختی است، چرا که برای از بین بردن نیازهای مالی تان باید قدری نسبت به دیگران بی تفاوت باشید. شما برای انجام دادن کارهایی که مطمئنید می‌خواهید انجام دهید تا چند روز وقت کافی نخواهید داشت. یافتن روشی درست برای متعادل کردن و سازگار کردن نیازهای تان با نیازهای افراد دیگر امری حیاتی است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی‌ کسب خواهید کرد. شما انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز قادر هستید از نظر احساسی و حمایتهای عاطفی روی دوستانتان حساب کنید، اما از آنها توقع بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه مایوس خواهید شد! خوشبختانه شما مجبور نیستید هر خواسته تان را دوبار تکرار کنید؛ فقط برای مطرح کردن نگرانی‌هایتان نیازمند توجه و حمایت کافی هستید تا بتوانید از شرایط سختی که در آن قرار دارید بیرون بیایید. در حالیکه در جستجوی راه حلی برای مشکلتان می‌گردید به دنبال کمال نباشید. شما همیشه می‌توانید به عقب برگردید و بعدا به جزئیات کارتان رسیدگی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می‌کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 مهر 1395

– فال روزانه در روز 15 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 ممکن است شما مطمئن نباشید که آیا عوض کردن شغلتان واقعاً ایده خوبی است یا نه. این پروژه می‌تواند به یک نوع شناخت و یا حتی به ارتقاء درجه منجر شود، اما ممکن است شما متوجه تلاشی که برای سر موعد انجام دادن آن لازم است نشوید. حتی اگر همه چیز امیدوار کننده به نظر می‌رسد، بیشتر از آن چیزی که برایتان مفید است کار نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *