فال روزانه

فال روز سه شنبه 13 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز نسبت به کارهای سخت خوش بین هستید، اما دیگران زیاد به افکار شما واقف نیستند. این سخن بدین معنی نیست که از روی قصد چیزی را پنهان می کنید، بلکه فقط دوست ندارید مرحله به مرحله وقایع روزانه تان را برای دیگران توضیح بدهید. تمرکز کردن روی کارهایی که می خواهید انجام دهید بهتان توانایی زیادی می بخشد و نهایتا تا بعداز ظهر کارهایتان را تمام خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز می‌توانید خیلی پر انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش بین نیستید. شما می‌دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فکر می‌کنید، احساس می‌کنید که قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می‌توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز اهداف بلند مدتتان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز زندگی شما دچار تغییر و تحول شده، چنانچه با دلیل و منطق قادر به درک این تغییرات نخواهید بود. با وجود این اگر کمی ایمان و اطمینان داشته باشید اوضاع رو به راه می‌شود به عبارت دیگر اگر نسبت به اتفاقات به وجود آمده خوش بین باشید، از نتایج حاصله شگفت زده خواهید شد. اگر مجبور شدید کمی از خواسته‌هایتان بگذرید ناراحت نشوید، چرا که این روزها به سرعت می‌گذرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز از آن روزهایی است که شما دوست دارید در خانه بمانید و وقتتان را با خانواده و یا تعداد کمی از دوستانتان بگذرانید. امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، چراکه احساسات شما با منطقتان تناقض دارد. حتی اگر کارهای مهمی برای انجام دادن داشته باشید، نمی‌دانید که با چه روشی آنها را انجام دهید. باوجود این بدون تلاش کردن هیچ چیزی به دست نمی‌آید. به دنبال برقرار کردن تعادلی منطقی و درست بین کار و استراحت باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

تحت تاثیر افکار و خیالات خود قرارگرفتن شاید در ظاهر مثل تفریح و سرگرمی‌بی ضرری باشد، اما نتیجه کار از تصورات شما درسرسازتر خواهد بود. الان شما قادر هستید آسمان آبی را هم به دیگران بفروشید! حتی اگر اصلا قابل دسترس نباشد. متاسفانه حتی کار سخت و زیاد و هم برای درست کردن تصویر قشنگی که شما از واقعیات زندگی برای خود ترسیم کرده اید کافی نیست. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز حتی اگر شروع کرده باشید کارهایی که باید انجام دهید را شناخته و بررسی کنید، ولی هر ساعت که می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امکانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند که هر کدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید که اهدافتان را با اهداف کسانی که با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی کار کردن خود شما را نیز راضی نخواهد کرد، بنابراین نیازهای همکاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

 گرچه نیت‌تان خیر است اما صبرتان به سر رسیده. از چیزهای تکراری که هردفعه اتفاق می‌افتند، خسته شده‌اید. خوشبختانه، دیگران دارند واقعاً تلاش می‌کنند و شما می‌توانید حرکت مثبت آنها را ببینید. اما از بد شانسی شما، سریع عمل نمی‌کنند و مجبورید خیلی صبر کنید. با ناامیدی خودتان صادق باشید بدون اینکه آن را به یک جنجال تبدیل کنید، می‌توانید فشار را کم کرده و روابط خود با دیگران را بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

کاری است که بارها و بارها آن را به تعویق انداخته اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید ببینید که همه آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظار شما ثمرداده است. کسانی که قبلا سر راه شما ایستاده بودند اکنون آماده اند تا به شما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما این باعث نمی‌شود که شما فکر کنید هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می‌تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

باوجود اینکه امروز سعی می‌کنید بر اعصاب خود مسلط باشید، ولی وقتی بفهمید کسی که خیلی دوستش دارید احساسات شما را اشتباهی متوجه شده است، نمی‌توانید خونسردی خود را حفظ کنید. نیاز شما برای استقلال و داشتن آزادی بدین معنی نیست که دوست ندارید کسی هم راهیتان کند و یا از صمیمی شدن خوشتان نمی‌آید، ولی با این حال هنوز هم می‌توانید شریک زندگی تان را بترسانید. تمام تلاشتان را بکنید که بین روابط و استقلال طلبی‌تان تعادل ایجاد کنید تا بدین وسیله نگرش‌های منفی که به خاطر ترس از تنها شدن افزایش می‌یابد را از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 مهر 1395

– فال روزانه در روز 13 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شما به اشتباه فکر می‌کنید که می‌توانید تمام روز را با تفریح کردن بگذرانید و برای انجام دادن کارهایتان وقت کافی دارید، اما در حقیقت شما باید با این فکر و خیالات مبارزه کنید. اما ماه هنوز در نشانه پرشتاب شما قرار دارد و شما توانایی این را دارید که کارهای زیادی را به طور کامل انجام دهید. شما باید به فکر خودتان باشید و تا دیر نشده فرصت را غنیمت بشمارید. برای اینکه شما مثل یک شعبده‌باز که از کلاهش خرگوش درمی‌آورد نمی‌توانید معجزه کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *