فال روزانه

فال روز دوشنبه 12 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

  شما خیلی نگران آینده هستید و به خاطر همین نمی‌توانید خیلی خوب در لحظه حال تمرکز داشته باشید. درواقع خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان‌های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند  که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر  صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر  دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

حتی اگر بدانید چه می‌خواهید، نمی‌توانید روشی منطقی برای دست یافتن به آنها تعیین کنید. افکار و رویاهای شما به عشق و عاشقی تمایل دارند، اما در این زمان پرداختن به این جور مسائل کمی‌ مشکل است. شما اعتقاد دارید که در نهایت همه چیز درست می‌شود، اما امروز شاید با عدم امنیت و کمبود اعتماد به نفس خود مشکل داشته باشید. به خاطر مشکلات خارجی ذهن خود را آشفته نکنید؛ بلکه فقط در جستجوی لذت بردن از شرایط جدید خود باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت، اما نباید اجازه بدهید که این حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌نظیر ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش کنید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته لذت بخش‌تر است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه‌ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. امروز در حالی که پنهان کردن عملکردتان از آنهایی که در مورد شما قضاوت می‌کنند سخت شده است، فعالیتهای شما نسبت به قبل اجتماعی‌تر شده است. به جای اینکه تلاش کنید تا دنیای شخصی‌تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این کار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شکست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلاً نیمه کاره انجام داده‌اید و کارهایی که برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

افکار و اندیشه‌های شما بوسیله افراد زیرکی که اطراف شما هستند ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد، اما شما هنوز با هر ایده جدیدی که در هر گام از راه‌تان بوجود می‌آید مبارزه می‌کنید؛ اعتقاد داشتن به آنچه که تا بحال می‌دانستید به نظر می‌رسد مهمتر از یادگرفتن درباره آنچه که بعدها پیش خواهدآمد، است.  به یاد داشته باشید ترسیدن از آینده انگیزه سالمی نیست، اگر شما می‌ترسید، روی این افکار منفی خود کار کنید تا تبدیل به عشق و امید شود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

 قرار گرفتن در یک ریتم قابل تحمل امروز احساس خوبی به شما می‌دهد،‌ چون شما از اینکه مدام چرخی را بچرخانید که به هیچ جایی نمی‌رسد خسته شده‌اید. در نهایت این احساس به شما دست خواهد داد که دارید به جایی می‌روید، دیگران ممکن است از شما بخواهند که آهسته تر حرکت کنید، آهسته تر از آن که شما دوست دارید حرکت کنید. با این کار نجنگید؛‌ کائنات به شما فرصتی می‌دهد که بتوانید انرژی خود را دوباره تامین کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 برنامه‌ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده‌تان به شما این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می‌گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 مهر 1395

– فال روزانه در روز 12 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید کمتر از گذشته کار کنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینکه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نکنید. اگر شما این کار بکنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد که رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *