فال روزانه

فال روز یکشنبه 11 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما می‌توانید هم با فرد بازنده‌ای احساس همدردی کنید و هم فرد برنده‌ای را تحسین کنید. که این دو رفتار با هم تناقض دارند. اما تفکرات شما در مورد فرد برنده ممکن است مثل قبل نباشد. شما می‌دانید که به موفقیتهای خارجی در راستای شهرت و خوشبختی بیش از حد بها داده شده است. از نظر شما شخصی ایده‌آل است که مهربان و خلاق بوده و قدرت ریسک کردن را نیز داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما آنقدر در رویاپردازی زیاده روی کرده اید که دیگر این روزها فکر می‌کنید که دنیای واقعی اهمیت چندانی ندارد. محدود کردن نیازهای جسمی و مادی خود می‌تواند باعث شود تا بتوانید یک سفر درونی داشته باشید. با این حال به نظر می‌رسد این نوع طرز فکر برای زمانی به پایان برسد زمانیکه نگرانی‌های مالی شما باعث سقوط شما از آسمان رویاها به دنیای زمینی شود. انجام دادن تعهدات تان به همان اشتیاقی که برای رویاهای خود دارید باعث می‌شود شما به آنچه که واقعا نیاز دارید اشراف پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما در آستانه جدیدی از زندگی خود هستید که شما را به منطقه‌های ناآشنا هدایت می‌کند، در جایی که منطق اصلاً هیچ راهی ندارد. به جای اینکه طبق برنامه ریزی قبلی خود کار کنید، از عزلت گاه خود بیرون آمده و تمام تجربیات خود چه درست و چه نادرست را با هم بیامیزید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

 اهداف غیر عادی کاری شما امروز باعث ناامیدی‌تان می‌شوند. از سوی دیگر شما با استفاده از رویاهایی که برای تمام کردن کارهایتان بهتان انگیزه می‌دهند می‌توانید تصویر بسیار روشنی از آینده خود در ذهنتان مجسم کنید. نگران رسیدن به اهدافی که در ذهنتان تجسم کرده‌اید نباشید. در حال حاضر فقط حرکت کردن در مسیری معمولی برایتان کافی خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

این درست نیست که شما کاری را بیشتر از توان خود انجام دهید فقط به خاطر اینکه دیگران احساس راحتی کنند و از تعطیلات خود لذت ببرند. به یاد داشته بشاید که امسال می‌تواند سال متفاوتی برای شما باشد؛‌ شما می‌توانید صاحبخانه بسیار خوبی باشید و در عین حال به فکر نیازهای خود نیز باشید. هیچ کس شما را به خاطر اینکه گامی به عقب برداشته‌اید مقصر نمی‌داند،‌ پس به خود اجازه ندهید با افراط  و تفریط های امروزتان خود را بدریا بیفکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می‌شود تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید. شما از سایر همکاران تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند  و به تعهداتی که دارند عمل کنند. اما احتمالا معیارهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها خودتان اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته‌اید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید که چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور کامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید که برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشکار کردن آن مقاومت کنید برای آنکه هیچ عجله ای برای افشا کردن وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

بازگشت ماه به نشان حساس شما بدون شک می‌تواند تمام رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند، اما نیازی نیست که شما کار خود را رها کنید. شما می‌دانید که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس‌های قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و ربطی به اوضاع و احوال کنونی شما ندارد ولی خاطر جمع باشید که همه چیز براحتی حل خواهد شد. اگر شما برای کنترل کارها و اوضاعتان درگیر هستید، این پیچیدگی باید کمی حل شود و به جای پناه بردن به احساسات تان آنها را رها کنید و بگذارید به حال خود شان باشند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

اگر شما زیاد به جزئیات توجه نکنید، اعتماد بیش از اندازه‌تان به دیگران می‌تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگرچه شما احساس می‌کنید که فرد پولداری هستید، ولی چون ماه در دومین خانه شما که با مسائل مالی ارتباط دارد کسوف کرده است، عاقلانه است که در برابر وسوسه پول خرج کردن مقاومت کنید. همچنین نزدیکی و مجاورت با نپتون پوشیده در مه افکار شما را مغشوش می‌کند و شما را وسوسه می‌کند تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید که واقعاً بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر کنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش‌گذاری کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز فکر می‌کنید که به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده‌اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز نمی توانید در مورد درونی ترین نیازهایتان تصمیم گیری کنید و داشتن تصویر واضحی از احساساتتان برایتان به راحتی امکان پذیر نیست. عدم تمایل افراد دیگر برای کمک کردن به شما ممکن است شرایط را خیلی بدتر کند. مواظب باشید که اشتباه نکنید؛  شرایط مبازه و جنگ فراهم شده است و در این کشمکش هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت. اگر گفتگو و مباحثه آزاد و رک و راستی را آغاز کنید کار خیلی عاقلانه ای انجام داده اید، اما اطمینان حاصل کنید که طرف مقابلتان نیز با شما همکاری می کند، وگرنه این کار هیچ فایده ای ندارد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 مهر 1395

– فال روزانه در روز 11 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

مرز میان دوستی و یک رمان عاشقانه می‌تواند کمی حساس باشد. حتی اگر شما در جستجوی چیز دیگری نباشید، می‌توانید از اینکه احساسات تان را در اولویت قرار می‌دهید سود ببرید. اما به این معنی نیست که کار خاصی انجام دهید یا سعی کنید تا عشق را بدست آورید.  این درس درباره این است که به خودتان اجازه دهید تمام خواسته‌های قلبی‌تان را تجربه کنید بدون اینکه بخواهید دیگران باعث بروز شادی در شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *