فال روزانه

فال روز شنبه 10 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما در تلاش هستید هم موقعیت خود را حفظ کنید و هم تغییرات اجتناب ناپذیری که هم اکنون سر راهتان قرار دارند را با آغوش باز بپذیرید، اما در این گیر و دار ظاهرا وقتی برای استراحت کردن هم پیدا می‌کنید!! فقط زمانی که شما فکر می‌کنید اوضاع رو براه است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد، یک نفر – مثل اجل معلق! – کاری انجام می‌دهد که تمام فرضیات شما زیر سئوال می‌رود! شما نباید بیش از حد به انتظاراتی که از دیگران دارید وابسته باشید. پس تاموقعی که انرژی‌تان تمام نشده است خودتان را با تغییرات وفق دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را کاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 اگر شما مطمئن نیستید که در محل کار چه کاری باید انجام دهید، برای فهمیدن جواب سئوالهایتان به افراد دیگر نگاه نکنید. احتمالاً آنها هم به اندازه شما نامطمئن هستند. در عوض به سمت اصول کلی برگردید. مسئولیتهایی را که به شا محول شده به خوبی انجام دهید. و به یاد داشته باشید که شما فقط امروز خودتان را مشغول نساخته‌اید، بلکه برای روزهای آینده خودتان را آماده کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما می‌توانید در رابطه با برنامه و طرح اخیری که داشته‌اید با خودتان فکر کنید، اما شانس با شما خواهد بود چرا که شیوه‌های قدیمی را رها کرده و به شیوه خودتان رفتار می‌کنید. ممکن است بعضی اوقات محیط اطراف و شرایط تان را مقصر بدانید،‌ اما بهتر است کمی راجع به کارهایی که کرده‌اید فکر کنید.احساس می‌کنید که رضایت‌تان از زندگی بسیار کم شده و مایلید که اقدامی فوری انجام دهید. خوشبختانه، تصمیماتی که از روی غریزه می‌گیرید ممکن است امروز سرانجام خوبی داشته باشد. پس سعی نکنید که عقب نشینی کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌کشاند که خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید که پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این کار باید برایتان آسان باشد، چراکه شما همیشه از ایده‌های جدید استقبال می‌کنید، ولی حالا وقتی که می‌بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می‌کنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت کنید اوضاع بدترمی‌شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

هیچ مساله ای ارزش این را ندارد که شما را از کوشش کردن و تلاش برای آینده تان باز دارد، در این روزها مساله‌ای ذهن شما را به خود مشغول کرده است که مانع از هر گونه پیشرفت تان می‌شود. شما کارها و فعالیت‌هایی را انجام می‌دهید که هیچ ضرورتی ندارند. توصیه می‌شود پول‌ها و منافع مالی‌تان را بی خودی هدر ندهید، آنها را جمع کنید و نگه دارید تا زمان خرج صحیح آنها فرا رسد. فکر خود را بر روی مسائل پوچ و تو خالی مشغول نسازید زیرا تنها انرژی شما را می‌گیرد. برای شما در حال حاضر کیفیت مهم است نه کمیت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

 امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

 توجه کردن به موضوعی که شما اخیراً آن را نادیده گرفته‌اید بهانه‌ای به دست شما داده است. بازگشتن به فعالیتهای تکراری گذشته باعث می‌شود حالت فعالیت شما به گونه‌ای شود که شما فکرکنید که هیچ  فعالیت غیر ضروری‌ای را  انجام نمی‌دهید. اما اجازه ندهید که بیش از حد خودتان را با کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید محدود کنید. اینها مربوط به گذشته شما بودند و اکنون شما باید به آینده نگاه کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

شدت یافتن احساسات تان می‌تواند امروز گیج کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله جلوگیری کنید؛ به جای اینکه فقط  ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب تان گوش فرا دهید!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی‌توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان‌کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی‌تان می‌گذارد  و باعث می‌شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه‌ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد،  به هیچ کس صدمه نخواهد زد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 مهر 1395

– فال روزانه در روز 10 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما اعتقاد دارید یکی از مسیرهایی که برای تمام کردن کارهایتان باید طی کنید به روابطتتان بستگی دارد. درحال حاظر شما کارهایی که باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌کنید، اگر مشا برای خود اهداف کوتاه مدت تعیین کرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینکه در شک و بدبینی سیر کنید، از جملاتی مثل «من می‌توانم» و «باید این کار را بکنم» استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *