فال روزانه

فال روز جمعه 9 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

از فعالیت‌های روزمره ای که انجام می‌دهید خسته شده اید و به هیجانات روحی بیشتری نیاز دارید، زیرا در حال فاصله گرفتن از صحنه های مختلف زندگی تان هستید و این مورد دلیلی بارز برای خستگی شما می‌باشد. اگر کاری را که باید انجام بدهید کمی‌به تعویق افتاد نگران نباشید، کمی به فکر روحیات خودتان باشید. شما برای انجام دادن این کارها زمان لازم را دارید، زیرا شما به راحتی می‌توانید بر زمان تان مدیرت داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید  که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید.   مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌ عاقلانه بگیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی‌رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز احساس کنید که به اندازه کافی موثر و فعال نبوده‌اید یااینکه کاری را اشتباهی انجام داده‌اید. اما مایل نیستید که همیشه در راه اشتباهی قرار داشته باشید؛ این تنها راهی است که  باعث می‌شود شما احساسی ناخوشایند داشته باشید به خاطر اینکه شما معمولا می‌خواهید که راه خود را از میان یک موقعیت انتخاب کنید و به جای اینکه عقلانی آن را برگزینید احساسی انتخاب می‌کنید. زیاد در رابطه با آن فکر نکنید؛‌ فقط با همین شیوه‌ای که الان در پیش گرفته‌اید راه را ادامه دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی  را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید  به شرط این که باور داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

 کند گذشتن تعطیلات آخر هفته شما شاید باب میل شما نباشد و تفریح مورد علاقه تان هم  نباشد، اما بهترین حالت ممکن برای شماست. شما کارهای بسیار سخت و سنگینی  در هفته آینده پیش روی خود دارید؛ پس بهتر است حالا که فرصت استراحت دارید از آن لذت ببرید. متاسفانه،‌ شما نمی‌توانید بگویید که این تعطیلات خوب و کاملی بود، پس روی کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و خودتان را مجبور کنید که به بهترین نحو ممکن از این تعطیلی استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

 خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی‌شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز می‌توانید کاملاً خلاق باشید، برای اینکه شما در حالی که با یک هدف معنوی والا ارتباط برقرار کرده‌اید، فکرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می‌تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می‌توانید به روشی در مورد خودتان صحبت کنید که به دیگران هم کمک کنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینکه خیلی تلاش کنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می‌توانید از استعدادهای خود استفاده کرده و در زندگی افرادی که دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 ممکن است امروز میان کارهای تکراری‌تان یک وقفه غیر قابل پیش بینی پیش بیاید که شما را تا حدودی دلسرد کند. اما می‌تواند معنی نشاط آوری به زندگی و کار خسته کننده و ملال آور شما دهد؛ پس از این فرصت استفاده کنید؛‌ احتمالا برای تصمیم گیری زمان سختی خواهد بود، چون که نمی‌دانید راه جدیدی در زندگی‌تان  انتخاب کنید یا اینکه یک برنامه ساده از فعالیت‌های معمولی برای خود انتخاب کنید. زیاد نگران این نباشید که باید چه کاری بکنید؛ اجازه دهید قلب تان شما را در طول روز در تصمیم گیری‌هایتان راهنمایی کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 مهر 1395

– فال روزانه در روز 9 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز به خلق و خوی خودتان توجه داشته باشید، برای اینکه ممکن است شما حتی قبل از اینکه متوجه بشوید اتفاق بدی افتاده است عصبانیت شدیدی از خود نشان بدهید. احساسات شما به طور ناگهانی می‌توانند شما را غافلگیر کنند، به خصوص اگر شما برای دور شدن از آنها تلاش می‌کنید. شدید بودن این احساسات می‌تواند هر کسی را شگفت‌زده کند، حتی خود شما هم تحت تأثیر این احساسات شگفت‌زده می‌شوید. قبل از اینکه با زدودن یک گرفتاری غیر ضروری از ذهنتان خودتان را خلاص کنید، بیشتر به آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *