فال روزانه

فال روز چهارشنبه 31 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز از برنامه‌هایتان عقب افتاده‌اید و اگر خیلی زود شروع به کار نکنید، فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد. اگر برای کاری تحت فشار قرار بگیرید شاید به شما انگیزه بدهد که با هیجان بیتشری کار کنید. چه این کار را بکنید چه نکنید مجبور خواهید بود شرایط سختی که در حال حاضر به وجود آمده را تحمل کنید. اما واقعاً مهم نیست که شما چه کاری انجام می‌دهید و اینکه چقدر آن را ادامه می‌دهید، بلکه آن چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانید تعهداتی را که به دیگران داده‌اید را عملی کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز احساس شلوغی و همهمه می‌کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می‌گذرد اطمینانتان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفعتان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز حتی اگر شما کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینکه به فکر فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی که وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی کنید که از انجام دادنشان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

 ماه کامل امروز در نشان شما می تواند شما را تا هر جا که بخواهید بکشاند. در کارتان مسئولیت هایی دارید که به شما استرس وارد می کنند و شما نیاز دارید که از فرضیات خود تان برای انجام آنها بهره بگیرید. اما تمایل دارید که برای کنترل کردن امور، همه چیز را تغییر دهید- در جهان فردی و شخصی خود، زندگی خانوادگی و حتی تمرینات و مراقبه های روحی و روانی تان- سعی کنید فرضیات شخصی خود را بر کسی تحمیل نکنید؛ از طرف دیگر، از آنها عقب نشینی هم نکنید. انکار و تکذیب فقط پریشانی شما را بیشتر می کنند، پس صادق باشید که جهان برایتان پر از آرامش و صلح شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شاید شما فشار کاری زیادی را تجربه کنید، چرا که در خانه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما شما نمی‌توانید از زیر بار وظایفتان در محل کار و مسئولیت‌های اجتماعی خود فرار کنید. اگرچه شما امروز تنها بودن را ترجیح می‌دهید، ولی امروز اصلاً این کار درست نیست. برای اینکه اگر تنهایی را انتخاب کنید به تنهایی و بدون وجود افرادی که دوستشان دارید پیشرفت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز نمی توانید آن کارهایی که می دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید.  حسی به شما می گوید که موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما در حالی که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می کنید که شما را به مسیر جدید هدایت می کنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید، می‌توانید کاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله‌ای از اتفاقات آرام پیش می‌رود،‌ افکار شما شتاب گرفته و آنها می‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت‌ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی که می‌کنید باشید،‌ اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید،‌ بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی که الان می‌زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام ول کنید، که این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

باوجود اینکه ماه در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه “رویاها” به بهرام محدود کننده ملحق می‌شود، دیدن نتیجه مثبت از عشق ورزی‌هایتان برای شما تبدیل به چالش شده است! خوشبختانه ماه با اورانوس غیرعادی در یک امتداد قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود به همان گونه که این شرایط ادامه پیدا می‌کند، شما نیز به طرز خوشایندی شگفت زده بشوید! یادتان باشد اگر به خودتان اجازه بدهید که در افکار منفی غوطه ور شوید، پتانسیل‌های بالا و عالیتان هیچ گاه امکان ظهور پیدا نخواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

 اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 31 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز حس خوبی دارید و این حس کمکتان می‌کند تا از هر چیز ارزشمند به درستی استفاده کنید. شما می‌توانید به توانایی مثبت خود -یعنی دیدن پتانسیل‌های مثبت در هر موقعیتی و انگیزه دادن به دیگران برای پیش رفتن در جهت هدفتان- کاملا آگاهی داشته باشید. اما بیش از اندازه ایده خود را بزرگ جلوه ندهید، زیرا اگر مشخص شود که نمی‌توانید به تمام قول‌هایی که می‌دهید عمل کنید خیلی سریع حمایت دیگران را از دست خواهید داد!

منبع :نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *