فال روزانه

فال روز دوشنبه 29 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

بیشتر وقتها نگاه کردن به جلو راحت تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر رازهای زندگیتان هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

 وقتی که شما مجبورید با توجه به یک برنامه‌ریزی سخت و بسته فعالیت کنید، مسلماً خلاقیت داشتن کار خیلی سختی می‌شود. اما این محدودیتها در نهایت به نفع شما تمام می‌شوند. برای اینکه وقتی شما تحت فشار قرار دارید، وضع مالی شما بهتر می‌شود و  رویاپردازی ها و عدم تمرکز شما کمتر می شود. عجیب اینکه لازم است که این محدودیتها را جدی‌تر بگیرید؛ توانایی لذت بردن از زندگی بهتان کمک می‌کند که مفیدتر باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

شما تنها کسی نیستید که مجبور شده‌اید کارهایی انجام دهید که خلاف میلتان بوده است. خوشبختانه اگر یکی از دشمنانتان هم به این فشار شاخ و برگ بدهد، شما قادر هستید موقعیت خود را حفظ کنید. شما باید دیدگاه‌های روشنی برای خود داشته باشید، ولی نباید با صحبت کردن در بحث‌ها و گفتگوهای بی پایان انرژی خود را هدر بدهید. فردا که آب‌ها از آسیاب افتاد شما راحت‌تر می‌توانید به این مشکل رسیدگی کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی محدودیت‌های خود را قبول کنید، برای اینکه ماه در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات به ژوپیتر زیاده رو ملحق می‌شود. خوشبختانه امروز شما به دردسر نمی‌افتید و اوضاع بر وفق مراد خواهد بود. اما احتمال دارد که از مسیر اصلی خود منحرف شوید، انعطاف پذیری مرموزترین اسلحه شماست.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز روابط شما قدری پیچیده‌تر شده‌اند، چرا که نیازهای شما با نیازهای اطرافیان‌تان همخوانی ندارد. اگر شما سعی کنید حتی مواقعی که آنها تمایل ندارند بحث را ادامه بدهید، دوستی صادقانه‌تان باعث می‌شود درهایی که تابحال بسته بودند به رویتان گشوده شوند. پس تسلیم نشوید؛ شاید موفقیت و پیروزی‌ای که در جستجویش بودید همین نزدیکی‌ها باشد!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می‌دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می‌خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته‌تان به شما کمک زیادی می‌کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

 اگر مجموعه قوانینی را برای سلامتی خود در دراز مدت ایحاد کنید، می‌توانید تضمین کنید که در طول سال‌های آتی شادابی‌تان افزایش پیدا می‌کند. پلوتو متغیر وارد ششمین خانه تان یعنی خانه فعالیت‌های روزمره می‌شود و شما را قادر می‌سازد که عادت‌های قدیمی‌تان که زیاد هم برایتان مفید نبودند را ترک کنید. تا جایی که می‌توانید به دنبال ایجاد کردن تغییراتی باشید که برنامه‌های ورزشی و رژیم غذایی تان را اصلاح کنید. اگر خیلی معطل کنید، تاثیرات منفی که سبک زندگی ناسالم به جای می‌گذارد جبران ناپذیر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

 حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز در حالی که ماه کامل در یازدهمین خانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی ملحق می‌شود، دوستانتان می‌توانند حسابی شما را شگفت زده کنند. مهم نیست که شما چه برنامه‌هایی برای خودتان داشته‌اید، آنها برنامه‌های شما را عوض خواهند کرد. سعی نکنید که در برابر آنها مقاومت کنید، مقاومت کردن غیر ضروری برایتان خیلی هزینه در پی خواهد داشت. در حال حاضر انعطاف پذیر بودن کلید خوشبختی شماست.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده اید، جایی که به اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه!!! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سر خود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 29 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

اگر شما در طول روز توانستید خیلی زود مشکلات مالی‌تان را برطرف کنید، باید توانایی این را پیدا کنید که به برنامه‌های منظم همیشگی‌تان برگردید. اما وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید و به دنبال این باشید که نکات مبهم را هر چه سریعتر رفع کنید، به خاطر اینکه مشکلات حل نشده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *