دسته‌بندی نشدهفال روزانه

فال روز یکشنبه 28 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما در حالیکه باور کرده‌اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می‌دانید! ناگهان به سرعت می‌فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است در اوایل امروز بسیار خلاقانه عمل کنید و همچنانکه از انرژی تان کاسته می شود احساس ناامیدی کنید. اکنون که ماه نو وارد ششمین خانه از ” کارهای روزمره ” شما می شود وقت آن است که سرعت خود را در زندگی تغییر دهید. در این موقع است که باید بیشتر از قبل عملگرا باشید. فقط این کافی نیست که بتوانید در کاری ابتکار و نوآوری داشته باشید. بلکه باید کارتان مفید هم باشد. با این شتابی که امروز شما برای پرباربودن دارید سعی نکنید فقط کارتان را انجام دهید تا به اتمام برسد بلکه ارزش آن را هم درک کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً به شما حسادت می‌کرده، اکنون برای اینکه با شما همکاری کند می‌تواند رویه اش را تغییر دهد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما دوستان زیادی دارید که مشتاق‌اند امروز یک مهمانی ترتیب دهند. اما وقتی شما بیشترو بیشتر در خود فرو می‌روید آن مهمانی برایتان خسته کننده می‌شود. فکر نکنید که هیچ حق انتخابی ندارید. شما واقعا نیازی به انتخاب بین دنیای بیرونی و درونی ندارید. آن دو یکی هستند و یکسان.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

 یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده‌ای که همیشه از شما دوری می‌کرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌کردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز بیشتر از همیشه درباره عشق و افسانه جدی هستید و ممکن است بدنبال راه‌هایی باشید که علاقه تان را در مسیر یک رابطه هیجان انگیز امتحان کنید یا اینکه بدنبال ایجاد رابطه‌ای جدید با شخص دیگری باشید. اما وضعیت غمگین و محزون شما می‌تواند در سر راه شما برای رسیدن به هدف هایتان مانع ایجاد کند. با این حال یک هوشیاری ناگهانی می‌تواند همه چیز را در یک لحظه تغییر دهد. اگر با حقیقت برخورد کردید سعی نکنید با آن بجنگید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

کار کردن داخل خانه شاید به نظر شما جالب نباشد و برایتان روز عالی را به همراه نداشته باشد، اما اگر یک بار پروژه ای را داخل خانه تمام کردید بسیار لذت خواهید برد و به خودتان افتخار می‌کنید! پس وقت را تلف نکنید، چراکه اگر کاری را به فردا موکول کنید انجام دادن آن کار سخت تر خواهد شد. اگر در مورد وظایفی که قبول کرده‌اید جدی عمل کنید، در حالیکه فردا برای تفریح خانه تان را ترک می‌کنید و می‌بینید که در دوره زمانی کوتاه مدت چه مقدار کار کرده‌اید خودتان هم شگفت زده خواهید شد!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

امروز حتی اگر شما کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینکه به فکر فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی که وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی کنید که از انجام دادنشان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

 در حالی که عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می‌توانید درمورد چیزهایی که بهشان فکر می‌کنید صحبت کنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی که نیاز است صحبت نکنید. اکنون خویشتن داری یک روش کاملاً درست است، چون فقط به این خاطر که شما می‌خواهید احساسات خود را ابراز کنید دلیل قانع کننده‌ای نیست که دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 28 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز عاشق شدن و دوست داشتن برای شما بسیار راحت است و شما می‌توانید بیشتر از گذشته عاشق باشید. اما اجازه دادن به خودتان برای داشتن تخیلات عاشقانه لزوماً به این معنا نیست که  باید آنها را آشکار کنید. رویاهای شما اکنون بیش از حد فعال هستند، پس دقت کنید که چیزها را اشتباه نگیرید و نابجا عمل نکنید. لازم نیست که آرزوهایتان را برای همه افراد دیگر آشکار کنید مگر اینکه آنها واقعاً بخواهند آنها را بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *