فال روزانه

فال روز شنبه 27 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات آنقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

ورود خورشید به نشان شما باعث می شود انرژی و سرزندگی شما افزایش یابد و به شما انگیزه ای می دهد تا وارد عمل شوید و کاری انجام دهید. شما مشتاق هستید که کار جدیدی را آغاز کنید اما هنوز هم عاقلانه تر این است که انگیزه خود را از این کار ارزیابی کنید. به جای هدر دادن وقت و منابع تان در یک معامله با ریسک بالا دوباره در رابطه با آن فکر کنید به خاطر اینکه شما نمی توانید کاری که قبلا انجام داده اید را خنثی کنید. اگر هنوز هم به نظر رسید که این کار ایده خوبی است بعد آن را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت‌ها بیشتر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی‌توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیکه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است که شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبکی حمایت نمی‌کنید. به جای اینکه سعی کنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر کنید. مادامی که شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌کنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدی ماه

امروز باوجود اینکه دوستان و همکاران شما می‌دانند که چقدر شور و هیجان دارید، ولی آنها باز هم نمی‌توانند خودشان را با سرعت بالا و عجله شما هماهنگ کنند. اما با این حال شما حتی خودتان را هم شگفت زده خواهید کرد و بدون هیچ دلیل واضحی مسیر خود را تغییر می‌دهید. نیازی به شرح و تفسیر پیچیده نیست، شما خود بازتابی از احساس‌هایتان هستید و آنها تغییر نخواهند کرد مگر وقتی که فکر کردید باید منطقی بشوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

یکی از فصلهای زندگی شما رو به پایان است، البته این کتاب به این زودی‌ها تمام نمی‌شود!! هم اکنون شاید بهترین استفاده از انرژی تان این باشد که یک پروژه سازنده را شروع کنید، حتی اگر فکر کنید نمی‌توانید آن را  به اتمام برسانید. در حالیکه به تغییراتی که برای بهتر کردن زندگی تان بدانها نیازمندید فکر می‌کنید، تغییراتی هم که اخیرا در خانه و در محل کارتان ایجاد کرده اید را ارزیابی کنید. الان اصلا نگران مشکلات بزرگتر نباشید؛ فقط روی بخشی از جنبه‌های زندگی تان که به آسانی مدیریت می‌شوند، تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

شما باید تا جایی که امکان دارد بر روی وظایف و مسئولیتهایتان در محل کار تمرکز کنید. اما مشکل اینجاست که شما دقیقاً نمی‌دانید دیگران در محل کار چه انتظاراتی از شما دارند. حتی اگر شما سئوال کنید، شاید بیشتر از آن چیزی که می‌دانید اطلاعات به دست نیاورید. بیشتر از اینکه به دنبال پیدا کردن جزئیات بیشتری باشید، فقط باید به مسائل واضحی که کارآمدتر نیز هستند توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

ورود ماه به هفتمین خانه شما یعنی خانه شراکت شما باعث تغییر توجه از شما به سوی کسانی است که با شما کار می‌کنند یا همبازی شما هستند. اما ممکن است آنها کمتر مایل باشند که رویاها و مهارت‌هایتان را تشویق کنند، که این باعث ناراحتی شما می‌شود. با آنها به خاطر این ناراحتی برخورد نکنید؛ بلکه زمینه‌هایی را که باعث آگاهی دیگران از شما می‌شوند را پرورش دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 27 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز ماه در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه دوستی‌ها قرار دارد و می‌تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون می‌خواهند رابطه صمیمی‌تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی‌توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *