فال روزانه

فال روز پنج شنبه 25 شهریور 1395

فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز وقتی که شما به دوران کودکی خود نگاهی می اندازید، بر خاطرات بدتان تمرکز نکنید. درعوض به روزهای لذت بخش فکر کنید، روزهایی که لبخند را به لبان شما نشانده اند. اگرچه شما می توانید در مورد زندگیتان کاملاً واقع بین باشید، حتی اگر مجبورید از قدرت تخیل خود برای تغییر دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده استفاده کنید، یادآوری گذشته هم می تواند آرامش بخش باشد. برای داشتن دوران کودکی شاد هیچ وقت دیر نیست.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 شهریور 1395

فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

بلند شوید و بدون ترس حرفهایتان را بزنید، برای اینکه اطرافیانتان به حرفهای شما گوش خواهند داد و شما را جدی خواهند گرفت. البته اگر این کار افرادی که از شما حمایت می کنند را ازتان دور کرد، زیاد افسرده نشوید. در حقیقت اگر با شور و هیجان زیاد  در مورد احساسهایتان حرف بزنید، می توانید پیام خود را به دیگران برسانید. اگر شما در حالی که با ایمان و اعتقاد کامل یک رابطه دوستی را شروع می کنید، از احساسهایتان هم صحبت کنید بیشتر از همیشه موفق خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 شهریور 1395

فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز کاملاً به جایگاه خود در زندگی واقف بوده و به آن اطمینان دارید، اما ممکن است امروز چیزی یاد بگیرید که برایتان سئوال ایجاد کند که آیا در مسیر درستی قرار گرفته اید یا خیر؟ انعطاف پذیر بودن همیشه یک استراتژی عاقلانه است، اما امروز اصلاً مسیر خود را تغییر ندهید، مگر اینکه لازم باشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 شهریور 1395

فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 شهریور 1395

فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما نمی توانید در مسیر و روش اصلی خود باقی بمانید، چراکه احساسات شما با اتفاقاتی که در جهان خارج به وقوع پیوسته است فرق دارد. هم اکنون احساسات شما زیاد منطقی نیستند و ممکن است استراتژی های شما به شکست بینجامد، برای اینکه بر پایه واقعیت و حقیقیت شکل نگرفته اند. متوقف کردن بخشی از فعالیت هایتان بهتان کمک می کند تا بر روی کاری که هم اکنون در دست دارید بیشتر تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 شهریور 1395

فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می کنند، شما عصبانی می شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس نخواهد که خودش را عوض کند، هیچ مسأله پیچیده ای حل نخواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

زمانی که بحرانها به نقطه ای شکننده می رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه کننده عظیم تری هستند که می توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر که شما کمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیک تر می شوند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

امرزو ممکن است بسیار عصبانی باشید. به خاطر اینکه در مخمصه جدید گیر افتاده اید و ترجیح می دادید که وضعیت را به عقب بازگردانید. اما ماندن در گذشته سودی ندارد زمانیکه آینده به سرعت در حال جلو آمدن است. قبول این واقعیت که زندگی شما در بسیاری از موارد تغییر خواهد کرد می تواند اولین گام به سمت بازیافتن امنیت و اطمینان شما باشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

شما خیلی خوب می توانید که به احساسات افراد دیگر توجه کنید، اما حالا وقتی که می فهیمد برای درک کردن احساسات افراد دیگر چه قدرتی باید داشته باشید دودل می شوید. منظور این نیست که شما به افراد دیگر بی اعتنای می کنید، بلکه از عنوان کردن احساسات خود که شامل نگرش های منفی هم می شوید اطمینان ندارید. پس کار کنید تا بر ترس هایتان غلبه کرده، عنوان کردن ضعف هایتان روابط صمیمانه شما را محکم تر می کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

 امروز اعتماد کردن به همکارانتان شاید کار پوچ و بیهوده ای باشد، چراکه آنها تمایلی ندارند در مورد مسائل واقعی صحبت کنند. حتی اگر اغلب اوقات آدم بشاش و بی خیالی هم باشید، ولی هم اکنون بیشتر از قبل برای افراد دیگر ابراز نگرانی می کنید. به جای اینکه به آدم های دیگر اعتماد کنید، به قضاوت و شعور خود متکی باشید. اگر یک نفر بیش از حد سرکش و گستاخ بود، از هوش و نبوغ خود استفاده کرده تا بتوانید او را سر جای خود بنشانید تا از مسیر اصلی اش منحرف نشود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 25 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شما در حالیکه سعی می کنید چیزهایی را بخورید که بیشترین فایده را برایتان دارند، ترجیح می دهید که به فعالیت های منظم روزانه خود بچسبید!! متاسفانه آرزوهای ناآگاهانه ممکن است شما را از مسیر اهداف منطقی تان دور گرداند. اگر امروز کمی کارهایتان را کنار گذاشتید به خودتان سخت نگیرید. حرکت به سوی جلو زمانی امکان پذیر است که تمام نظام هستی برای حمایت کردن از رشد و پیشرفت شما آمادگی کامل داشته باشند!

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *