فال روزانه

فال روز پنج شنبه 6 خرداد 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال ، فال پنج شنبه 6 خرداد 95

فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما یک دوست و یا یک هواخواه دارید که می توانید بهش تکیه کنید، بنابراین لزومی ندارد که در تنهایی و انزوا به سر ببرید. هنوز تصور این موضوع که این شخص به خاطر شما الان اینجا حضور دارد سخت است. بنابراین شما به راحتی نمی‌توانید ریسک کنید. به جای اینکه در همین موقعیت جدید خود باقی بمانید، به سمت گرفتاری‌ها و شرایط سخت متمایل شوید تا ببینید یک رابطه دوستی قابل اطمینان چه فوایدی دارد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال پنج شنبه 6 خرداد 95 ، فال ششم خرداد

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز می‌خواهید قبل از اینکه افراد دیگر بدانند که چه کار می‌خواهید بکنید، به نگرانی‌های تمامشان رسیدگی کنید. مشکل اینجاست که اگر حتی بادقت هم به حرفهایشان گوش دهید، باز هم مجبورید تصمیم بحرانی بگیرید که شاید فردی که احساس خلا و بی توجهی می‌کند را برنجانید. فریب این خیال که می‌توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. تصمیم خود را تشریح کرده و سپس پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال ششم خرداد ، فال جذاب

فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال جذاب ، فال روزانه

فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین تیر ماه

 امروز رفتار شما به گونه‌ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می‌گویند که به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه‌ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می‌کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما به طور ذاتی با عوض کردن مسیر و روشتان در وسط راه راحت کنار می‌آیید! حالا که آگاهی تان نیز بیشتر شده است، دوباره وسوسه شده‌اید روی نگرش جدیدتان در مورد رسیدن به هدف تازه خود کار کنید. اگرچه شما امروز آماده هستید که برنامه‌هایتان را متعادل کنید، اما افراد دیگر حاضر نیستند به این سادگی‌ها نظرشان را عوض کنند. از آنها انتظار نداشته باشید که سریع با شما همراه شوند. بهشان زمان بدهید، وقتی که خودتان فکر کردید رفتارتان درست بوده، آنها هم به زودی بهتان ملحق می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز احساس می‌کنید مثل توپ بیلیارد شده اید! از یک موقعیت فوق العاده دور می‌شوید تا موقعیت دیگری را به چنگ بیاورید! اوضاع امروز با برنامه های شما یا برنامه شخص دیگری هماهنگی ندارد. شما باید برنامه های خود را تغییر دهید تا با حوادث خارجی هماهنگی داشته باشد. تغییر دادن توقعاتتان باعث می‌شود روز سخت شما تبدیل به روزی هیجان انگیز شود که سرشار از شگفتی‌ها نیز خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین آبان ماه

 شاید هفته گذشته احساسات شما خیلی قوی‌تر شده باشند اما شما با هیچ کس در مورد اتفاقاتی که تا کنون برایتان پیش آمده صحبت نکرده‌اید. ولی امروز فرصت یک گفتگوی خودمانی را از دست ندهید. حتی اگر لازم بود خودتان را مجبور کنید که در بحث‌ها شرکت کرده و در مورد احساسات خود صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین آذر ماه

 ستاره ژوپیتر و اورانوس خبرهای خوبی برای دو هفته بعد دارد، درحالیکه امروز حرکت از ژوپیتر به سمت خوشید درک و فهم شما را نسبت به رابطه بین مسئولیتهای احساسی و معنویاتتان افزایش می‌دهد. یک بینش جدید می‌تواند شما را به مسیر متفاوت هدایت کند، اما نباید زمانت را هدر بدی. به یاد داشته باش، اکنون زمان مناسب فرا رسیده، فقط باید بیشتر تلاش کنی.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده اید برای اینکه می خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه‌تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 6 خرداد 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شما امرو تقریباً برای تفریح کردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود که شما از یک ملاقات کوچک بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته کشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود که این کار را بکنید. به جلوحرکت کرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یک سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.

منبع :نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *