فال روزانه

فال روز شنبه 20 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

 یک جست و جوی دراماتیک و عاطفی ممکن است همه چیز را در نظرتان پرشور و هیجان جلوه دهد،‌ یا اینکه می‌توانید در یک فعالیت فیزیکی سرسختانه شرکت کنید تا انرژی اضافی شما را بگیرد. اگر شما این راه را از دیگری انتخاب نکنید، فرصت خوبی است که این نتیجه منفی دهد. راه خوبی نیست اگربخواهید کنترل تان را از دست بدهید، که موجب این می‌شود که کسانی را که همیشه دوست داشتید با شما باشند، را از دست بدهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی  شما آن چیزی نیست که  می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز وقتی که کیوان و بهرام سختگیر هر دو در نشانه شما با هم ارتباط پیدا می‌کنند، مثل اشعه لیزر روی ذهن شما فوکوس می‌کنند و درنهایت قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ‌تر می‌شود. ولی شما نباید در حالیکه بی‌رحمانه دیگران را سرزنش می‌کنید، با دید منفی خود روحیه‌شان را تضعیف کنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده کنید تا کارهایی که باید در آینده انجام شود را شرح دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز بخواهید از دیگران مواظبت کنید، حتی ممکن است آرزو کنید کاش شما تنها کسی بودید که می‌توانستید دیگران را تربیت کنید. بسیار سخت است که بخواهید احساسات خود را کنار بگذارید و کاری را که دیگران ازتان انتظار دارند را انجام دهید، زمانی که کاری را شروع می‌کنید می‌بینید راحت تر به نظر می‌رسد. به خاطر اینکه شما به قدر کافی حساس هستید که کاری را قبل از اینکه کسی از شما بخواهد انجام دهید. فقط در این فرایند و پیشرفت خود را فراموش نکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شاید در محل کارتان به خاطر انجام دادن کار درست بجنگید! شما می‌خواهید دیگران درکتان کنند، اما از رفتار دلگرم کننده که ممکن است مخالف سازندگی و فعال بودن شود می‌ترسید. رفتن به عمق این مشکل وکند و کاو کردن در مورد آن برای شما کار سختی است. خوشبختانه نیاز شما برای داشتن یک داور و قضاوت نهایی بیشتر جنبه خیالی و توهم دارد تا واقعیت. با افراد دیگردر مورد این مشکل به بحث و گفتگو بنشینید، اما مسئولیت حل کردن آن را بر عهده نگیرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

 فقط به خاطر اینکه بتوانید قابلیتهای شخصی خود را نشان دهید، همراهی کردن با یک گروه را فراموش کنید. امروز تعریف کردن نیازهای شخصیتان و سپس برنامه‌ریزی کردن بر اساس آنها برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به خاطر طرز فکر دوستانتان و خانواده‌تان نگران نباشید. حتی اگر آنها انگیزه‌های شما را متوجه نشوند، وقتی که شما در مسیر خود شروع به کار می‌کنید این موضوع برایشان واضح‌تر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز می‌تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیکه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی که ماه هم امروز به آنها ملحق می‌شود، از اینکه پیامهای درهم و برهم دریافت می‌کنید آشفته نشوید. از یک طرف شما می‌دانید که ایده‌های بزرگی دارید و آنها را فراموش نخواهید کرد. اما از طرف دیگر شما نمی‌توانید تخمین بزنید که چقدر کار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نکنید که به طور مرتب زیاده خواهی‌ها را تعدیل کنید، بسیار پیشرفت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 20 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز برای شما سخت است که نظم و ترتیب همیشگی‌تان را حفظ کنید، برای اینکه تفییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های شما به وقوع پیوسته است که کارکردن بر اساس برنامه‌های اصلی‌تان را غیرممکن ساخته است. اما به جای اینکه سعی کنید روی موضوعاتی که نمی‌توانید تغییرشان دهید کار کنید، یک روش جدید برگزینید. ظرف یک یا دو روز آینده الگوهای کهنه‌تان را کنار بگذارید. وقتی که این چرخه شکسته بشود، شما باید با روشی متفاوت همه چیز را به حالت اول برگردانید.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *