فال روزانه

فال روز پنج شنبه 18 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

در ماه گذشته نگرانی‌های مالی شما بیشتر شده بودند، تا جایی که شما آرزو می‌کردید درآمد ثابتی داشته باشید. باوجود این در حال حاظر شما خیلی مطئن نیستید و هنوز هم ناراحتی‌هایی وجود دارد. به خاطر اصلاح کردن دیدگاه‌هایتان در مورد جهان واقع از رسیدگی به اهداف خود صرف نظر کنید. اگر مجبور شدید برنامه‌هایتان را نیز معوق بگذارید و خیلی بلندپروازی نکنید، وگرنه زندگی تان دچار عدم تعادل خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 ماه در نشانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی می‌پیوندد، بنابراین دیگران از شما انتظار ندارند که مثل الان کار کنید. آنها از شما توقعات دیگری دارند، ولی شما هم اصلاً در خونتان نیست که مطابق با خواسته‌های افراد دیگر کار کنید! امروز احساسات‌تان شما راشگفت زده خواهند کرد! حتی اگر از قبل برای خود برنامه ریزی کرده‌اید، بهترین کار این است که به حرف دل خود گوش کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز فعالیت داشتن باعث تندرستی جسم و فکر شما خواهد بود. تنها فکر کردن به فعالیتهای بدنی کافی نیست؛ باید به تمرینات روحی نیز بپردازید. هنگامی که شما در روزهای آینده با مسائل استرس زا برخورد می‌کنید، احتمالاً اضطراب شما افزایش خواهد یافت، پس بهترین راه این است که قبل از رسیدن به نقطه بحرانی، سرگرمی پیدا کنید که انرژی مازاد شما را تخلیه کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

 به همان مقدار تفریحی که امروز دارید قناعت کنید، به این خاطر که می‌دانید  زندگی طی روزها و هفته‌های آینده چقدر جدی می شود. زمانیکه می‌دانید باید کاری انجام دهید که به بهبود وضعیت فعلی تان کمک کند، برایتان سخت است که کاملاً بازنده باشید. با وجود این، زمانیکه فرصتی برای کار کردن به وجود می‌آید، هنوز ایده خوبی است که خوش گذرانی کنید؛ اگر زمانی برای آرامش به خودتان بدهید، راحت‌تر می‌توانید به سر کار برگردید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

 ماه کامل در یازدهمین خانه تان یعنی خانه «گروه» قرار می‌گیرد، اما شما ترجیح می‌دهید بخشی از وقت باارزشتان را به تنهایی سپری کنید و خیلی دلتان نمی‌خواهد در جمع حضور داشته باشید. اخیرا گمنام بودن و بدون حاشیه زندگی کردن برای شما از تنهایی مهم تر شده است، اما فرار کردن از سر و صداهای جامعه تقریباً غیر ممکن است. به جای اینکه با بدیهیات مبارزه کنید، بهترین شرایط را برای خودتان مهیا کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 درحالیکه شما خود را با دقت با واقعیت تنظیم می‌کنید، می‌توانید مدافع قضاوت کردن باشید، اما امروز کاملاً به این موضوع پرداختن اوضاع را بدتر می‌کند. برای این ممکن است امروز خیلی افراطی عمل کنید. ستاره بخت شما با پیش رفتن به سمت طرز فکر شما در مورد کمال شما ممکن را به اشتباه می‌اندازد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می‌دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می‌کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی‌تان است قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

امروز شما هر کاری که می‌کنید حتی اگر به نظر خودتان کار درستی هم باشد، مدام به در بسته می‌خورید!! شما می‌توانید به راحتی در مورد خودتان بیشتر از هر چیز دیگر صحبت کنید، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور دارید بر پایه واقعیت استوار نیست. به جای سریع حرکت کردن و  سکندری خوردن بهتر است که کمی سرعت خود را کم کنید! حالا  ثابت قدم بودن و تامل کردن برای شما سودمند تر از خودستایی کردن و خیالبافی است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 18 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 قبول کردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممکن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید کارهایی که شروع کرده اید را تمام کنید همه چیز تغییر خواهد کرد. خوشبختانه شما هم اکنون می‌توانید وظایف خود را به کارهای کوچکتر تبدیل کرده و به صورت جداگانه روی هر کدام از آنها تمرکز کنید. اگر چه یکسره کار کردن شما را خسته می‌کند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله کارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *