فال روزانه

فال روز سه شنبه 4 خرداد 1395

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز ماه در نهایت قدرت خود در نشانه شما حضور دارد، بنابراین حوادثی رخ خواهد داد که خاطرات مربوط به دوارن کودکی تان را زنده خواهد کرد. ابتدا شاید فکر کنید دلتنگ گذشته شده‌اید، ولی بعد خیلی زود تصویر زمان حال برایتان روشن و شفاف می‌شود. فکر نکنید که به آخر خطر رسیده‌اید، برای اینکه در طول روز احساسات شما مدام در حال تغییر کردن است.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال چهارم خرداد 95 ، فال روزانه 95/3/4

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه 95/3/4 ، فال روزانه

فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز امکان دارید حرفی در مورد خاطرات ناراحت کننده خود بزنید و بعد از این کارتان پشیمان شوید. هرچقدر که به این کار ادامه دهید، باعث عصبانیت افراد دیگر نیز می‌شوید، بنابریان افکارتان را تحت کنترل خود در بیاورید. اگر شما خاطرات گذشته خود را یادآوری کنید می‌توانید به افراد دیگر هم آزار برسانید، پس نباید خودتان را در چنین شرایطی قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین تیر ماه

با وجود اینکه امروز به کندی شروع به کار می‌کنید، اما به سرعت می‌توانید دنده زندگی را عوض کنید و امروز را به روزی به یاد ماندنی تبدیل کنید. حتی اگر تعهدات جدی و مهمی‌در پیش رو داشته باشید،‌ مایل هستید که موقتا کار را کنار بگذارید تا از فرصتی که برای لذت و تفریح بوجود آمده استفاده کنید. اما اوقات خوبی داشتن اکنون برای خوشحال کردن شما کافی نیست، کاری را انجام دهید که باعث شود در زندگی هدف خوبی برای خود پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین شهریور ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و حنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال ماه تولد

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین مهر ماه

 درحالیکه بهرام همراه با پلوتو تاریک و تیره چرخه‌ای را تشکیل می‌دهد، شما نیز امروز کمی‌ عصبی و بی قرار شده‌اید. ابراز کردن و مطرح کردن رویاهایتان در حضور دیگران کار راحتی نیست، اما شما هنوز نمی‌خواهید دست از تلاش کردن بردارید. فراموش نکنید که شما ممکن است بتوانید این کشمکش را ختم به خیر کنید، ولی نمی‌توانید کلامی جادویی پیدا کنید که به وسیله آن بتوانید این اوضاع سخت را توصیف کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال ماه تولد

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز قبول کردن انتقادها کار راحتی است، چرا که با رفتاری درست و از روی مهربانی ابراز می‌شوند. اگر دیگران نظرات سازنده خور را ابراز می‌کنند؛ فقط می‌خواهند به شما بگویند برای موفق شدن چه کارهایی باید انجام دهید و قصدشان این نیست که به اشتباهات شما اشاره کرده و آنها را به رختان بکشند. پس به حرف‌های کسانی که دوستتان دارند گوش بدهید، چرا که فرصت نابی بهتان رو کرده که می‌توانید با شنیدن واقعیت زندگی خود را بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال ماه تولد

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین آذر ماه

 شاید شما بخواهید برای دیدن همه جنبه های مشکل پیچیده‌ای که گرفتارش شده‌اید روش خود را تغییر دهید، اما این کار هم لزوماً شما را به جواب نزدیک نمی‌کند. پیدا کردن یک راه حل به آن سادگی که شما می‌کردید نیست. بررسی کردن برنامه‌های پنهانی و پوشیده برای امروزتان کافی است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال ماه تولد

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین دی ماه

تفریح کردن امروز باید بالاترین اولویت را داشته باشد و شما احتمالاً می‌توانید یک تفریح متفاوت برای خودتان پیدا کنید تا خودتان را سرگرم نگه دارید. اما شما احتمالاً نخواهید توانست خود را کاملاً با تفریح کردن مشغول نگه دارید، برای اینکه ماه در دهمین خانه تان شما را تشویق خواهد کرد که مسئولیت پذیر باقی بمانید. مادامی که شما تلاش می‌کنید که تسلیم تن پروری نشوید، قادر خواهید بود که هر دو کار را با هم انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال ماه تولد

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال ماه تولد

– فال روزانه در روز 4 خرداد 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز گویی که کل مردم دنیا عجله دارند!!امروز حتی اگر شما بخواهید با دیگران کار کنید، آنها خیلی بی صبر و بی طاقت هستند و قبل از اینکه شما خودتان را آماده کنید آنها می‌خواهند به مرحله بعد بروند. باوجود این سرعت دنیای خارج می‌تواند بازتاب بی حوصلگی‌ها و دلتنگی‌های خودتان باشد.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *