فال روزانه

فال روز یکشنبه 14 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

 نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز می‌توانید سکوت کنید موفق خواهید شد تا از این تارپیچیده ای که دور خود تنیده اید مانند یک قهرمان بیرون بیایید. شما می‌توانید دو طرف یک مشکل را اکنون ببینید و تشخیص می‌دهید که راه حل آسانی برای آن وجود ندارد. اگر وانمود کنید که پاسخی برای آن دارید فقط باعث ناامیدی شما می‌شود. عاقلانه ترین راه این است که کمی‌ دست نگه دارید. احتمالاً مطلب مهمی دارید که می‌خواهید به گفتگو اضافه کنید اما شاید به این یکی دو روز ارتباط داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت  شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما در قرن 21 بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید، ولی حالا برای کارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر مارکت و رفتن به اداره پست هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند. باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهایی انجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما در این روزها با یک انسداد مالی روبرو هستید و به هر کاری که دست می‌زنید با مشکل مواجه می‌شوید و راهتان سد می‌شود. اما لازم است بدانید شما به راحتی با این مشکلات کنار آمده اید و می‌توانید آنها را از سر راه خود بردارید. تمرکز شما بر روی مسائل مهم و خاصی که پیش می‌آید مانند یک پل شما را به موفقیت می‌رساند. ممکن است در این روزها شغلی به شما پیشنهاد شود که هیچ سابقه‌ای در آن ندارید اما نگران نباشید زیرا شما می‌توانید در این کار به خوبی پیش رفت کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز نظر دیگران در مورد کارهایتان خیلی برای شما مهم شده است، شاید دلیلش این باشد که خود شما هم نسبت به کیفیت کارتان تردید دارید. اما نگران شدن به خاطر قضاوت‌های دیگران زیاد برایتان مفید نیست، بلکه اگر خودتان دید منتقدانه‌ای داشته باشید بیشتر به نفعتان است. هرچقدر که قدرت تشخیص شما بیشتر بشود، اهمیت نظرات دیرگان برایتان کمتر و کمتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

شما اکنون نمی‌توانید آهسته و یکنواخت حرکت کنید، برای اینکه دیگران خواسته‌های خیلی زیادی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر می‌کنند که شما می‌خواهید تمام وقت‌تان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است. اگر فکر می‌کنید که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان می‌شوید، در فعالیت‌های گروه خاصی شرکت نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

مثل اینکه وقت شما در حال تمام شدن است!!! اگر فردی می‌خواهد با شما صحبت کند و حرفی برای گفتن دارد، از صحبت کردن با او امتناع نکنید، برای اینکه شاید روزهای آینده فرصت و زمان کافی برای صحبت کردن در مورد احساساتتان را نداشته باشید. فراموش نکنید که با آگاهی بعضی از دیدگاه‌های درست را قبول کنید، چون که شما با دید خاص خودتان به جهان اطرافتان نگاه می‌کنید و این نوع نگاه همه چیز را بزرگتر از حد واقع به شما نشان می‌دهد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز بیش از اندازه رویاپردازی می‌کنید و در این رویاهای برای مشکل اخیر خود راه حل‌های مضاعفی به ذهنتان می‌رسد. ولی متاسفانه نمی‌توانید بگویید کدام یک از راه حل‌های از همه بهتر است. امروز حس شما بهتان می‌گوید اولین فکری که به ذهنتان آمد را قبول کنید، ولی هم اکنون این دیدگاه لزوماً روشی عاقلانه نیست. پس قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید، برای فکر کردن به هر گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد وقت بگذارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 14 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب‌پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *