فال روزانه

فال روز پنج شنبه 4 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دوست دارید که ماجراجویی کنید؛ حتی اگر یک ماجراجویی کوچک  باشد، پس به هر پیشنهادی که دوستان تان داشته” نه” نمی‌گویید .متاسفانه،  این جور که شما دارید پیش می‌روید به  دردسر می‌افتید،‌ مخصوصا  اگر کاری بکنید که درباره آن خوب فکر نکرده باشید. لحظاتی به این فکر کنید: کاری راکه  دارید انجام می‌دهید به سود شما خواهد بود یا ضررتان، یا اینکه از اعتبار شما کم خواهد کرد. پس عاقبت اندیش باشید!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

وقتی که امروز ماه وارد نشانه تان شود، خیلی احساس پر انرژی بودن می‌کنید. اما نمی‌توانید به راحتی از عهده مدیریت کردنش بر بیایید و وقتی هم که می‌خواهید با دوست و یا نامزدتان در موردش صحبت کنید ذهنتان آشفته می‌شود. شاید شما سعی می‌کنید با ثابت کردن کارآیی های و نقاط قوتتان هدف خود را پیش ببرید.  ولی در حال حاضر بهترین کار این که نقاط ضعف خود را نشان بدهید، در این صورت با افراد دیگر در جایگاه برابر قرار خواهید گرفت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می‌وزد و شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی حالا ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

هدف شما این است که نظریاتتان برپایه دیدگاه‌های قابل قبول باشد، اما همین که شروع به صحبت می‌کنید چیزهایی را که نمی‌خواستید کسی بداند را هم فاش می‌کنید. پس امروز همین طوری بدون برنامه قبلی صحبت کنید؛ اول برای خود برنامه‌ریزی کنید و بعد شروع کنید. این کار بهتان کمک می‌کند که در مسیر خود باقی بمانید و بیشتر از آنچه باید بگویید حرف نزنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز اهمیت دادن به مسائل شغلی، شخصی باید برای شما در اولویت قرار داشته باشد. این سخن به معنی این نیست که شما موقع حل کردن مشکلاتی که در زمینه شغلی به وجود آمده‌اند غیرحرفه‌ای عمل می‌کنید، بلکه بدین معنی است که زمانی که ذهن شما نگران چیز دیگری است نمی‌توانید کارتان را تمام کنید. مسئولیت خطیر حل کردن یک مشکل غیرقابل حل را به عهده گرفتن فکر شما را از توجه کردن به موضوعات دیگر باز می‌دارد و باعث می‌شود بعدها در زمینه‌های کاری دیگر هم تواناتر شوید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز نمی‌دانید که باید چه کار کنید! برای اینکه فعالیت‌های منظم روزانه تان تحت تاثیر چیزی واقع شده که کاملاً از کنترل شما خارج است. خوشبختانه نگرش مثبت‌تان بهتان کمک می‌کند، اما باید نسبت به قبل کمتر راحت طلب باشید. فراموش نکنید هر اتفاقی که می‌افتد می‌تواند حرکتی بزرگ به سوی پیشرفت و موفقیت‌تان باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز از فرصت‌های زیادی که برایتان بوجود می‌آید هیجان زده خواهید شد، به هر حال،‌اکنون، درست این است که موقعیت شخصی خود را مشخص کنید و لزوما نباید شگفت آور باشد. اما به سرعت تسلیم نشوید، به خاطر اینکه اختلاط جادویی و حالت منفی می‌تواند همه چیز را قبل از اینکه فرصتی برای آشکار ساختن باشد خراب کند. به یاد داشته باشید که شرایط اخیر خیلی بهتر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کردید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما می‌توانید دوباره با رویاهای خود ارتباط برقرار کنید و بنابراین امروز به خاطر کارهایی که قرار است انجام بدهید کمتر احساس نگرانی می‌کنید. شما شاید بیش ازحد محتاط باشید، اما خوش بینی‌تان هنوز زندگی‌ای که خواهانش هستید را برایتان فراهم آورده است. شما فهمیده‌اید که در شرایط اقتصادی سخت خوشبختی تان بستگی به خریدهای بیشتر ندارد. برای اینکه شما هم اکنون در چنین مواقعی به جای اینکه به پیشرفت حرفه‌ای خود فکر کنید، وقت‌تان را با دوستانی می‌گذرانید که باعث رشد معنوی در شما می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می‌شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می‌کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

ابراز کردن احساسات خود در مقابل دیگران شاید آنها را خسته کند، ولی در عین حال کسانی را که دوستشان دارید را به شما نزدیک‌تر می‌کند. امروز شما به جای اینکه روش و شیوه خود را تغییر دهید، بیشتر دوست دارید بحثهای فلسفی داشته باشید و همچنین کمتر به مسائل عاطفی توجه می‌کنید. اما بعضی وقتها خیلی خوب است که آنچه در دلتان دارید را بیرون بریزید، حتی اگر این تبادل نظر خیلی ارزشمند و مفید نباشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 4 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز امکان دارد یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان در کارتان دخالت کند! در این صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌ای خواهد بود. یک نفس عمیق بکشید و بعد فکر کنید ببینید که به این فرد چه می‌خواهید بگویید، به خاطر اینکه ممکن است حرف اضافی یا نادرستی از دهانتان بیرون بیاید! باوجود اینکه ترجیح می‌دهید ساکت بمانید، اما وقتی شروع به حرف زدن کنید دیگر نمی‌توانید ساکت شوید! برای همین الان بهتر است به جای زیاد حرف زدن، جانب احتیاط را نگاه داشته و خیلی کم حرف بزنید.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *