فال روزانه

فال روز دوشنبه 1 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز خیلی فکر و خیال می‌کنید و هیچ کس دیگری به اندازه شما در خیال و رویا به سر نمی‌برد! شما نمی‌دانید چه کار کنید!؟ وقتتان را با خانواده تان بگذرانید، با دوستانتان خوش باشید و یا فقط به کارهای خودتان برسید. تمام این افکار در ذهن شما هستند! اما لزومی‌ ندارد برای رویاپردازی‌هایتان محدودیتی قائل شوید و حتی لازم نیست با کسی در موردش حرف بزنید. شما قادر هستید در ذهن خودتان به هر جا که خواستید سفر کنید و هرجا که هستید خوش بگذرانید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما برای شرکت کردن در مسابقات تفریحی آمادگی دارید، با وجود اینکه شانس کمی دارید و باید به همان بسنده کنید. شما امکان شرکت کردن در ورزش‌های تیمی را دارید، اما نیاز شما به تفریح کردن باعث بروز اتفاقات دیگری می‌شود. هرچیزی که امروز لبخند را به صورت شما می‌نشاند را نباید دنبال کنید. به جای اینکه برای همکارانتان کارهایی که می‌خواهید انجام دهید را توضیح بدهید و با این کار وقت‌تان را تلف کنید، فقط دست به کار شده و کاری را که می‌خواهید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

 در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می‌کنید که می‌دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می‌کند، شما احساس پرانرژی بودن می‌کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز تفکرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است که مثبت اندیشی خود را تقویت کنید. قبول کردن یک مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیتهای هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما کمک می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 امروز انرژی‌تان کمی فروکش می‌کند!! پس بهتر است یک نفس عمیق بکشید و آرام تر کار کنید. سپس ماه برج میزان پرسرعت وارد سومین خانه تان – یعنی خانه کارهای ضروری- می‌شود و سرعت زندگی تان را افزایش می‌دهد. شاید ابتدا اینگونه به نظر نرسد، اما بعد بسیاری از گرفتاری‌های شما حل می‌شود! اگر خود را برای چنین روزی آماده کرده باشید می‌توانید کار خود را روی غلتک بیندازید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

مثل اینکه جشن و مهمانی تمام شده است!! اما در آخرین روزی که خورشید در نشانه شما حضور دارد می‌توانید موج شدیدی از انرژی را در خود احساس کنید. شما وقتی می‌بینید که چگونه به موضوعی که ابتدا زیاد برایتان مهم نبوده علاقه مند شده‌اید خودتان هم شگفت زده خواهید شد! اما همان طوری که رویاها و خیالات رشد پیدا کرده و بزرگ می‌شوند، گرفتاری‌ها نیز شروع می‌شوند. حالا شما باید به طور کامل با لزوم و اهمیت فکر کردن دوباره به کل زندگی خود مواجه شوید. برایتان خوب است که روی رویاهای خود دوباره سرمایه گذاری کرده و بهترین کارهایی که در توانتان است را انجام دهید تا آنها را زنده کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

 برداشتن یک گام محکم و استوار در اوایل روز باعث می‌شود بیشتر از آن که فکرش را بکنید بهره وری و کارایی داشته باشید. اما بیشتر از توان تان کاری را نپذیرید، به خاطر اینکه فشار و استرسی که شما بر خودتان وارد می‌کنید نیروی تان را گرفته وبرای تان مخرب است. توانایی شما برای واقع بین بودن چیزی است که دیگران  بیش از هر چیز دیگری از شما یاد می‌گیرند، و خوشبختانه این چیزی است که شما می‌توانید به آنها بدهید بدون اینکه تلاش اضافی نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

 شما امروز می‌خواهید با افراد دیگر همکاری کنید، چرا که توانایی‌های خاصی دارید که می‌تواند کمک کننده باشد. اما آنها لزوما شاید نخواهند شما را درگیر کنند. فهمیدن اینکه انگیزه آنها برای این کار چیست برای شما اهمیتی ندارد. سعی نکنید در برابرشان عکس‌العمل متقابل نشان دهید، شما خودتان کارهای خیلی زیادی دارید، پس مشغول انجام دادن کارهای خود شوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 1 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

درست است که اخیرا درگیر یک دشمنی سخت و سهمگین شده اید اما شما یک اسلحه پنهان دارید؛ می دانید آن چیست؟ آن تمایل شما برای ابراز احساسات تان است و اینکه به دیگران بگویید چه می خواهید. ممکن است دیگران از جسارت و شجاعت خاص شما سرگرم شوند همچنانکه شما با زیرکی بر شرایطی غلبه می کنید که در گذشته به نظر می رسید خارج از کنترل شما باشد. ماه نو در نهمین خانه از “ایده های بزرگ” شما قرار دارد اما درباره کارهایی که می خواهید انجام دهید فقط صحبت نکنید؛ آن را عملی کنید!

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *