تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

سه تمرین موثر با تردمیل برای بهبود سرعت

تردمیل وسیله ای مناسب برای این است که بتوانید وقتی هوا به سمت سردی می رود، به دویدنتان ادامه بدهید. تردمیل همچنین دارای تنظیمات مختلفی از قبیل شیب دار شدن و سرعت های متفاوت است که به شما این امکان را می دهد که تمرینات تازه ای را انجام دهید.

تغییر تدریجی

وقتی دویدن خود را به تردمیل انتقال می دهید، مهم است که این کار را به تدریج انجام دهید.این کار به بدنتان کمک می کند تا با تغییرات، خودش را وفق دهد.

تمرین های هفته ای را برنامه ریزی کنید و آن ها را با هم ترکیب کنید

بسیار مهم است که دویدنتان را ترکیبی از آرام دویدن،دویدن متعادل و دویدن سرعتی بکنید. این هم سه تمرین برای بالا بردن سرعت شما بر روی تردمیل :

بازه های سرعتی

بدنتان را با ۳ دقیقه راه رفتن گرم کنید. به مدت ۷ دقیقه در ناحیه ی زرد (آسان) بدوید. مبتدیان این تمرین را ۵ بار و حرفه ای ها آن را ۸ بار تکرار کنند. ۱دقیقه در ناحیه ی قرمز و بعد از آن ۳ دقیقه در ناحیه ی زرد برای ریکاوری بدوید.سپس در ناحیه ی زرد ۵ دقیقه بدوید و با راه رفتن به مدت ۳ دقیقه بدنتان را سرد کنید.

تکرار سرعت ها

بدنتان را با ۳ دقیقه راه رفتن گرم کنید.به مدت ۷ دقیقه در ناحیه ی زرد و آسان بدوید.برای مبتدیان ۳ بار تکرار شود و برای حرفه ای ها ۵ بار.

۵دقیقه در ناحیه ی نارنجی و بعد از آن ۲ دقیقه در ناحیه ی زرد بدوید و ۳ دقیقه هم برای سرد کردن بدنتان راه بروید.

تکرار های تند

با ۳ دقیقه راه رفتن بدنتان را گرم کنید. به مدت ۷ دقیقه در ناحیه ی زرد بدوید.برای مبتدیان ۲ تا ۳ بار تکرار و برای حرفه ای ها ۴ بار این تمرین تکرار شود.۱ دقیقه در ناحیه ی قرمز (سخت) و بعد از آن ۲ دقیقه در ناحیه ی زرد برای ریکاوری بدوید.

۴دقیقه در ناحیه ی نارنجی و ۲ دقیقه در ناحیه ی آسان زرد برای ریکاوری بدوید. به مدت ۵ دقیقه در ناحیه ی زرد بدوید و سپس با ۳ دقیقه راه رفتن بدنتان را سرد کنید.

منبع: کراس فیتنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *