سلامتیسلامتی مو

پیاز مو:

عصاره پیاز و درمان ریزش مو ی زیاد

 اگه از ریزش مو رنج میبرین و محصولات مختلف دارویی و آرایشی و بهداشتی رو هم امتحان کردید و نتیجه ای نگرفتین حتما همین الآن یه سری به آشپزخونتون بزنین و عصاره ی پیاز یا همون آب پیاز رو هم در کنار مواردی که در درمان ریزش مو با روش های طبیعی و خانگی گفتیم امتحان کنید .عصاره ی پیاز کارآمد در افزایش رشد موها و همزمان کاهش دهنده ی ریزش مو است .ممکنه فکر کنید که با بوی بد پیاز چطور میشه ازش استفاده کرد؟ اما آیا به نظرتون بهتر نیست به جای صرف هزینه ی زیاد و استفاده از انواع محصولات خارجی این راه رو هم امتحان کنید؟ اگه میخواین اطلاعات بیشتری در این زمینه پیدا کنید با من همراه باشین.

عصاره ی پیاز و درمان ریزش حاد مو

چرا عصاره ی پیاز برای رشد مو موثر است ؟

در پیاز گوگرد وجود داره هنگامی که اونو روی پوست سر خودتون ماساژ میدین باعث بهبود گردش خون در پوست شما میشه .گوگرد شناخته شده در پیاز به تولید کلاژن که به نوبه ی خود برای سلامت موهای شما سودمنده کمک میکنه . عصاره ی پیاز دارای خواص ضد باکتریاییه که در جلوگیری از عفونت در پوست سر موثره .استفاده ی منظم از آن به ضخیم شدن تار موها کمک کرده و با انواع مشکلات پوست سر که از عوامل ریزش مو و نازک شدن تار مو هستن مبارزه میکنه .عفونت های قارچی ، آکنه پوست سر و شوره ی سر با مصرف طولانی مدت عصاره ی پیاز درمان میشه .عصاره ی پیاز هم برای پوست خشک و هم برای پوست چرب به طور یکسان مناسبه.

چگونه از عصاره ی پیاز استفاده کنیم ؟

روشی بسیار ساده برای استفاده از عصاره ی پیاز رو براتون توضیح میدم .پوست 3 یا 4 عدد پیاز رو بگیرین و پیازها رو شسته و به تکه های کوچک تر برش بزنین و سپس در آبمیوه گیری یا مخلوط کن بریزین تا آب خود را پس دهد . عصاره یا آب پیاز را روی پوست سر خود به آرامی ماساژ دهید و دقت کنید تا ریشه ی مو و پوست سر را بیشتر با آن درگیر کنید .حداقل یک ساعت صبر کنید و سپس با استفاده از آب و یه شامپوی ملایم سرتون رو شستشو بدین .البته قابل ذکره که در این روش باید کمی صبر و تحمل داشته باشین چرا که نتایج یک شبه بدست نمیاد و حداقل به مدت یک ماه باید به طور منظم این روش رو انجام بدین تا به نتیجه برسین.

منبع:2nafare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *