جنسیسلامتی

خطرات جنسی چیست؟!

خطرات هولناک رابطه جنسی مقعدی !

قبل از شروع مطلب باید اشاره کنیم که این کار از نظر شرعی حرام است و از نظر پزشکی هم در آینده مشکلاتی را برای همسرتان به وجود خواهد آورد.بعضی از آقایان علاقه خاصی به رابطه مقعدی با زنشان دارند. حالا یا انجام می‌دهند و یا به علت علاقه زیاد به زوج خود منصرف می‌شوند. حال سوال این است که چگونه می‌توان با زوج خود رابطه مقعدی داشت بدون اینکه زوج احساس درد و تنفر کند؟

از آنجایی که اعصاب قسمت باسن و حاشیه آن از مجموعه عصبهای حساس و قوی می‌باشد پس قواعد زیر لازم‌الاجرا است.قبل از هر کاری زوجین حمام رفته و باسن و اطراف آنرا تمیز کرده و مرد می‌بایست زوج خود را در حالت ایستاده قرار داده و اطراف باسن و خود باسن را با کرم یا هر چیز دیگری چرب کند اما بهتر این است که با زبان خود این کار را انجام دهد تا زوج خود را بیشتر تحریک کند.

بعد از این کار زوج به پشت خوابیده و مرد باید بر عکس شده پاهای خود را دو طرف زوج قرار داده و شروع به مالیدن باسن و اطراف آن کند. با این کار اعصاب زن تحریک شده و اسپنکتر خارجی زن فعال میشود یعنی دریچه باسن زن باز و بسته می‌شود. بعد از مالیدن می‌باید شروع به لیس زدن یا چرب کردن حاشیه باسن و دریچه باسن کرد. سپس با انگشت کوچک اطراف باسن را مالید و آرام وارد دریچه باسن کنید. بعد انگشت خود را در بیاورید. این کار را چند بار به آرامی انجام بدهید

و بعد انگشت بزرگ خودتان را وارد دریچه باسن کرده اما این بار بگذارید مدتی داخل دریچه بماند. در این موقع زن باید دریچه خودش را باز و بسته کند. حالا مرد باید دراز بکشد و زن به آرامی روی آلت مرد قرار بگیرد. مرد نباید هیچ کاری انجام بدهد و هیچ عجله ای در کار نیست. بعد از اینکه زن چند بار نشست و برخواست زن مجددا به پشت خوابیده و مرد آرام روی زن دراز کشیده و آلت خود را وارد می‌کند و با همان شدتی که زن انجام می‌داد زن باید سعی کند دریچه خود را باز نگه دارد.

پس از چند بار عقب و جلو کردن آرام مدتی آلت خود را در باسن نگه دارید. سپس کامل در بیاورید. زن دولاه شده و مرد زانو زده و آرام آرام داخل می‌کند. شدت آن را کمی زیادتر می‌کنید اما کامل در بیاورید و سپس دوباره داخل کنید و همچنین به حرف زوج خود گوش کنید. اگر می‌خواهید که دو طرف کامل ارضا شوید، معمولا زمانی که مرد ارضا می‌شود شدت عملیات کمی زیاد می‌شود یا بهتر است بگویم به اوج خود می‌رسد. در این موقع نباید آلت خود را کامل در بیاورید

و کامل داخل کنید. تا نیمه کافی است، بهتر است از حالت زانو زده شده به حالت نیم خیز درآمده تا فشاری به مفعول وارد نشود. در هنگام ارضاء شدن از ریختن اسپرم در داخل باسن جلوگیری کنید.اما به خاطر داشته باشید تا می‌توانید از این کار پرهیز کنید چرا که رایطه مداوم از عقب (باسن) باعث بیماریهایی در زوج خود در دراز مدت می‌شود و حتی در سنین بالا باعث می‌شود تا زن نتواند خود را کنترل کند چرا که اعصاب ناحیه باسن حساس و آسیب پذیر می‌باشد.

برخي عوارض آمیزش از پشت(دِبَر) با زن عبارتند از:

1. مهمترين عارضه اي که آمیزش از طريق مقعد براي زن دارد اين است که چون لذت حقيقي جنسي براي زن از طريق آمیزش از فرج و مجراي تناسلي حاصل مي­شود نه از طريق مقعد، بنابراين زن دچار سردمزاجي و بي ميلي جنسي شده و در آينده نزديک خود را موجودي مي­يابد که وسيله دفع شهوت شوهرش شده و خودش نبايد از اين غريزه خدادادي لذتي ببرد.

2. از آنجا که ساختمان مقعد طوري است که ظرفيت پذيرش آلت مرد را ندارد (بر خلاف واژن يا فرج که خاصيت ارتجاعي و لغزنده دارد) و هر لحظه امکان آسيب ديدگي ماهيچه حلقوي (اسفنگتر) دهانه مقعد و حتي پارگي آن وجود دارد. در نتيجه زن گرفتار درجاتي از بي­اختياري مدفوع شده و نيازمند جراحي و عوارض بعدي مي­شود. چون مرد در حال لذت جنسي فقط به فکر دفع شهوت خود است و حرکات بدون کنترل او هر لـحـظه مي­تواند به زن آسيب فيزيکي وارد کند.

3. مقعد محل ذخيره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوي ميکروبهای زیادي است. در اثر مالش و دخول آلت اين ميکروبها مي­توانند وارد دستگاه تناسلي مرد شده، خود او را به عفونتهاي خاصي مبتلا سازند. در حالي که مقاربت از راه واژن يا فرج چنين عوارضي به همراه ندارد.

4. مخاط مقعد بسيار ظريف و نازک اسيت و احتمال پارگي و انتقال ويروس ايدز از طريق آن به داخل خون زياد است و حتي يکي از علل شيوع ايدز در غرب از طريق جنسي، لواط و مقاربت از طريق مقعد است.

5. از آنجا که دهانه مقعد داراي ماهيچه­اي حلقوي است، مانند يک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج مني مانند يک سد عمل مي­کند. و در اثر اين عمل احتمال پس زدن مني به عقب و فشار به کيسه­هاي مني و غده پروستات و عوارض ناشي از آن خيلي زياد است.

6. و نـکتـه آخـر اينکه از جمله عوارض مقاربت از راه مقعد ابتلاي مرد به زودانزالي در آينده است در نتيجه نمي­تواند آنگونه که بايد از همبستري با همسرش لذت ببرد و بنابراين دچار سردمزاجي شده و مشکلات روحي پيدا خواهد کرد.
از نظر پزشکی هیچ پزشکی چنین رابطه ای را توصیه نمی کند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه ارائه نگردیده ، بر عکس این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده. پزشکان گفته اند : دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکتر((sphincter که یکی از آنها داخلی و غیر ارادیست و دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن می باشد

و یکی دیگر از این اسفنکتر ها خارجیست که این یکی ارادیست وقتی که غذا بلعیده می شود ، از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود . در محل ورود و خروج معده ، عضلات حلقوی وجود دارند که به آنها اصطلاحا “اسفنکتر” (sphincter) گفته می شود و به عنوان دریچه عمل می کنند.زمانی که شما احساس می کنید که نیاز به عمل خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارید این زمانی است که اسفنکتر داخلی 2 باز شده و همانطور که گفته شد غیر ارادی است.

اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع ارادی است و دست شما می باشد یعنی از زمانی که احساس کردید نیاز به اجابت مزاج دارید و خودتان را نگه می دارید تا به محل مناسب برسید و سپس به اراده خودتان باعث خارج شدن مدفوع می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع توسط اسفنکتر خارجی که ارادی است انجام می شود .

بنابراین رابطه جنسی از راه مقعد یا کلا وارد شدن هر شئی در درون مقعد باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی شده و باعث می شود که دریچه خروجی مقعد(Anal) به درستی کار خودش را انجام ندهد یعنی از قدرت ارادی خارج می شود. پس به مرور زمان امکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست می دهید .در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از دریچه مقعد خارج می شود که مسلما این برای هیچ انسانی خوشایند نیست.
منبع:شفاآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *