تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

بهترین تمرینات ساحلی

احساس بسیار خوبی است در حالی که در حال لذت بردن در ساحل هستید لاغر شوید. آب و هوای گرم تابستان باعث کاهش آسان تر وزن می شود، اما توجه به اهمیت آب رسانی به بدن نیز مهم است. اگر شما برنامه ریزی برای تمرین های کاهش وزن در ساحل و در تابستان را دارید، لازم است که احتیاط کافی را داشته باشید و به مقدار زیادی آب بنوشید. شما باید حداقل هشت اونس آب در هر ۱۰ دقیقه ورزش شدید در فضای باز مصرف کنید. کلید به حداکثر رساندن منافع یک تمرین در ساحل حفظ یک رویکرد بالا با سرعت و بدون استراحت است.

از ساحل به نفع خود استفاده کنید

منظره دریا و احساس آرامش از دیدن برخورد امواج می تواند حواس شما را از تمرین پرت کند، اما اجرای بهترین تمرین های ساحل نیاز به پشتکار ذهنی در یک شرابط آب و هوایی منحصر به فرد دارد.خود را باور کنید و بر روی توانایی خود برای انجام تمرینی با اقتدار تمرکز کنید. بزرگترین مزیت کار کردن در ساحل این است که هیچ تجهیزاتی مورد نیاز نیست.

گرم کردن در ساحل

آب و هوای ساحل توانایی بدن برای سوزاندن کالری را افزایش می دهد، به ویژه هنگامی که ورزش های قلبی و عروقی را انجام دهید. شما باید تمرین در ساحل خود را با پنج دقیقه گرم کردن کوتاه که شامل پیاده روی سریع یا آهسته دویدن است آغاز کنید. همچنین صرف چند دقیقه برای انجام حرکات کششی توصیه می شود. برای گرم کردن شما نیاز به صرف مقدار زیادی از زمان ندارید اما با توجه به درجه هوا در فضای باز. تمرین کامل شما باید از ۶۰ دقیقه تجاوز نکند، چونکه منجر به کم آبی شدید می شود.

تمرینات ساحل را بخش بندی کنید

تمرینات کاهش وزن اولیه مانند حرکت شنا و پلانک جزء جدایی ناپذیر تمرین ساحل شما می باشد. برای نتایج مطلوب، سعی کنید در مدت ۳۰ ثانیه حرکت شنا را تا آنجایی که می توانید انجام دهید. بعد برای حدود یک دقیقه. استراحت کنید، دوباره به حالت و استاندارد شنا برگردید و ساعد خود را بر روی شن و ماسه دارز کنید. قبل از استراحت حرکت پلانک را برای ۳۰ تا ۴۵ ثانیه نگه دارید. قسمت بعدی از ورزش شامل اسکات و پرش است، ۱۰ تکرار در هر ست را انجام دهید. این ورزش ها قفسه سینه، بازوها، ران و ماهیچه ساق پا را هدف قرار می دهند.

تمرینات قلبی عروقی را در برنامه ورزشی خود بگنجانید

موثرترین تمرینات ساحل شامل دوره های سنگین از فعالیت های کاردیو است. نمونه عمومی از کاردیو ساحلی عبارتند از دویدن درجا همراه با بالا آوردن زانو و آهسته دویدن درجا است. برای رسیدن به حداکثر ضربان قلب، مسابقه ی دو سرعت یا با سرعت دویدن در شن و ماسه را امتحان کنید. زمان سرعت خود را برای ۵تا ۱۰ ثانیه اندازه بگیرید. ۳ تا ۵ ست سرعت در یک حرکت را انجام دهید. اجرای این تمرین بهسوزاندن چربی شکم و دستیابی به سطح بالاتری از آمادگی جسمانی کمک خواهد کرد.

منبع: مجله سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *