سلامتیگوش و بینی

.:بینی گوشتی:.

جراحی بینی گوشتی

وقتی که پوست بینی ضخمیم و غضروف های بینی نازک باشند،بینی را گوشتی می نامند.با تکنیک های قدیمی تر تقریبا کار خاصی برای بینی های گوشتی نمی شد انجام داد.زیرا آن تکنیک ها بیشتر کاهنده بودند،اما با تکنیک های جدید،دستیابی به زیبایی برای بینی های گوشتی نیز ممکن شده است.

بینی گوشتی به بینی ای گفته میشود که پوست ضخیم و غضروف های نازک و نازک و ضعیفی دارند.برعکس،اگر پوست بینی نازک و غضروف های زیر آن محکم باشد،بینی غضروفی(استخوانی) خواهد بود.

آیا بینی گوشتی بعد از عمل برگشت می کند؟

با تکنیک های قدیمی تر،تقریبا کار خاصی برای بینی های گوشتی نمی شد کرد چون تکنیک های قدیمی بیشتر کاهنده بودند و شامل تراش دادن استخوان و غضروف می شدند.بینی گوشتی غضروف های ضعیف تری دارد. حال اگر این غضروف های ظریف،تراش داده و نازک شوند،اگرچه ممکن است برای مدتی بینی کوچک تر و زیباتر به نظر برسد.اما یا گذشت زمان و به علت فعل وانفعالات زیر پوستی،بینی جمع شده و خودش را به سمت پایین می کشد.اینکه می گفتند بینی افتادگی پیدا کرده و یا برگشت کرده به همان علت است.

اما امروزه چون بینی های گوشتی با تقویت غضروف شکل داده می شوند،حالت داده می شوند و بازآرایی می شوند،برگشت بینی های گوشتی یا افتادگی بینی های گوشتی خیلی کم شده و شایداصلا اتفاق نیفتد.

 

منبع:drhosnani.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *