فال روزانه

فال روز پنج شنبه 14 مرداد 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین فروردین ماه

زمان رسیدن به آرزوهایتان نزدیک شده است؛ شما باید بین نیازهای افراد دیگر و خواسته‌های خودتان تعادل برقرار کنید. این بدین معنی نیست که شما باید در برابر ابراز کردن احساسات خود مقاومت کنید، بروز ندادن احساسات کاری منطقی نیست. در عوض سعی کنید حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، برای اینکه اگر شما به نیازهای افراد دیگر توجه نکنید، ممکن است ناامیدی بی‌اهمیت شما تبدیل به مشکلی اساسی بشود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز زمان بسیار خوبی برای شما می‌باشد. تمام آرزوها و تمایلاتی که در سابق داشته اید به تحقق می‌پیوندند البته با واقع نگری و دور بینی که نسبت به آینده دارید.  در ابتدا فقط به موضوعاتی که خواهان انجام شان هستید فکر کنید و بعد با اشخاص خانواده تان مطرح سازید، سپس اجرا نمایید زیرا ممکن است شرایطی پیش بیاید که بقیه افراد خانواده تان شما را به خاطر تصمصم گیری غلط در کاری مقصر بدانند. به همین علت شما دچار عذاب وجدان شوید پس برای پیش گیری از این کار با بقیه مشورت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین خرداد ماه

 زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می‌کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می‌توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین تیر ماه

 ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین مرداد ماه

 یکی از افراد خانواده‌تان قدرتش را به رخ شما می‌کشد و شما مطمئن نیستید که می‌توانید روزهای آرامی داشته باشید یا خیر. شما مثل فردی که گرفتارطوفان شده احساس ناآرامی و آشفتگی می‌کنید. اما سعی نکنید که خودتان به تنهایی از همه مشکلات سر در بیاورید. درعوض می‌توانید با دیگران هم مشورت کنید. نصیحت‌های آنها به خصوص نصیحت‌های همکاران در محل کار، می‌تواند برای حل کردن مشکلات خانوادگی بهتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که بتواند حال و هوایتان را تغییر دهد. اما نمی‌توانید به راحتی نگرانی های خود رها کرده و همین نگرانی ها مانع بزرگی بین شما و دوست خاصتان ایجاد می‌کند. به جای اینکه به ترس‌هایتان اجازه ظهور بدهید، کاری خاص انجام داده و درباره احساسات‌تان صحبت کنید. صحبت کردن حتی سنگ را نیز آب می‌کند!!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز چیزهایی در حال تغییر کردن است و شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که آن چیزها چیست. شما می‌توانید با ناراحتی روزهایی را به یاد بیاورید که به خاطر طرز فکر مردم دیگر محدود شده بودید و هنوز هم همکاران و شریکان شما آن طور که انتظار دارید نیستند. به جای اینکه بخواهید این دو موقیعت را با مقایسه کنید، در لحظه حال زندگی کنید و تمرینهایتان را بدون هیچ قضاوتی دنبال کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین آبان ماه

 در این اواخر کارهایی که از شما سر می‌زند کاملا با هم تضاد دارند. بعضی از کارهایتان ناشی از خرد بالای شماست و بعضی کارهای دیگری که انجام می‌دهید ناشی از بی تجربگی بودن شماست. شما در کارهایتان بیش از حد احساساتی عمل می‌کنید. بخصوص با فرا رسیدن فصل جدید هیجانات شما بیشتر شده به همین دلیل رفتارهایتان بیش از پیش از منطق دور شده است. توصیه می‌کنیم انعطاف پذیری را در همه کارهایتان حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین آذر ماه

 امروز ماه کاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می‌گیرید که یک خاطره عشقی قدیمی که از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می‌شود. اما نباید تصور کنید که تمام پیش آمدهایی که جدیداً رخ داده‌اند به شما صدمه زده‌اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنکه به حوادثی که در جهان بیرون اتفاق می‌افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین دی ماه

 اگر شما سعی کنید که احساسات خود را مخفی نگهداشته و ابراز نکنید، بالاخره یک روز طاقتتان تمام می‌شود و ممکن است تمام رازهای خود را فاش کنید. شاید شما خیلی نگران کسانی که دوستشان دارید هستید و نمی‌خواهید آنها را ناراحت کنید. ولی از طرف دیگر اگر احساسات خود را سرکوب کنید خودتان بیشتر ضربه خواهید خورد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین بهمن ماه

 اگرچه شما امروز تلاش می‌کنید که برای کارهایتان یک برنامه‌ریزی ساده ترتیب دهید، اما باز هم آنها از کنترل شما خارج خواهند شد. برای مدتی فراموش کنید که هرکاری را طبق تقویم  انجام دهید، برای اینکه شما بیشتر از آنچه که در توانتان بوده برنامه‌ریزی کرده‌اید. مسائل پیچیده را برای خودتان واضح‌تر کنید، در غیر این صورت حتی اگر دلایل قانع کننده‌ای داشته باشید، ممکن است موفق نشوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 14 مرداد 1395 برای متولدین اسفند ماه

آزاد گذاشتن خود برای احساس کردن قدرت عشق می‌تواند برای شما نگران کننده باشد، برای اینکه شما دوست ندارید کنترل خود را از دست بدهید. احساسات شما می‌توانند بیش از اندازه شدت پیدا کنند. حتی اگر شما اعتقاد دارید که تحت سلایق فرد دیگری کار می‌کنید، با او بحث نکنید. قبل از هر چیز خونسردی خود را حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *