فال روزانه

فال روز پنج شنبه 7 مرداد 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما با رفتارهای خوب و مثبتی  که با دوست یا همکارانتان دارید باعث شده اید که در قلب آنها به راحتی جا باز کنید و این رفتار شما باعث پیشرفت‌هایتان در آینده خواهد شد. اما متاسفانه شما حساسیت‌های بیش از حدی را در مورد اطرافیانتان  به خرج می‌دهید که نباید بدین سبک باشد، زیرا شما مسئول زندگی خودتان هستید نه دوستان یا همکاران‌تان. بهتر است محبت زیادی را با دخالت جابه جا نگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین خرداد ماه

 دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز احساس کنید که آن شخص همیشگی نیستید و دوست ندارید همان وظایف تکراری روزانه را – چه در خانه و چه در محل کار – انجام دهید. همان طور که تا الان بوده؛ شاید مشتاق باشید که به طور کلی رویکرد جدیدی در زندگی داشته باشید و اگر کسی چیزی بداند که شما ندانید، مشتاق هستید که شاگرد ممتاز آن کلاس باشید. یادتان باشد آموزش و تحصیل ضروری ترین جزء نیست اما می‌تواند یکی ا ز مهم ترین بخش‌های کار باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین مرداد ماه

وقتی که دیگران نمی‌توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممکن است صدمه ببینند. و به این دلیل ممکن است احساس کنید که بهتر است به جای اینکه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی تواناییهای خاص خود را ثابت کنید. متأسفانه این کار باعث خواهد شد افرادی که در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید که هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می‌کند، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی که بهتان می‌شود را بدون قضاوت قبلی قبول کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین شهریور ماه

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. پروازهای مسافرتی ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده تغییر کند. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته عاقلانه درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین مهر ماه

 به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین آبان ماه

شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین آذر ماه

شما می‌خواهید ترسها و نگرانی‌های خود را در برابر مسائل مالی آشکار سازید و می‌خواهید بدانید که آنها واقعی اند و یا فقط زاده فکر و خیالتان هستند. شما دوست ندارید دیگران در موردتان قضاوت کنند، بنابراین سعی می‌کنید عصبانیت خود را مخفی نگه دارید. البته دوستان و خانواده تان حس می‌کنند که شما مشکلی دارید، اما آن را به زبان نمی‌آورند؛ برای اینکه می‌دانند این شرایط شما موقتی است. شما مجبور نیستید تمام جزئیات را برای آنها شرح دهید، اما اگر از نگرانی‌هایتان بهشان بگویید، این کارتان باعث می‌شود کمکهایی را دریافت کنید که انتظارش را نداشتید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین دی ماه

 حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از این رو به آن رو شود، وقت این رسیده که در برنامه‌های بزرگ خود تجدید نظر کنید. به جای اینکه با شجاعتی دروغین و بدون توجه به احساسات‌تان کار کنید، تفکر و تعمق درونی داشته باشید و بدون اینکه وانمود کنید که می‌دانید واقعاً چه اتفاقاتی افتاده است، در مورد تغییر دیدگاه‌هایتان راجع به موضوعات اساسی با یکی از دوستانتان صحبت کنید. شاید آنها چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بدهند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین بهمن ماه

 مهم نیست که شما چه تصورات خوب و خوشی برای انجام دادن کارهای حیرت‌آور دارید، آنچه که اهمیت دارد این است که شما مجبورید به سختی کار کنید و جان بکنید. ممکن است وسوسه شوید با شجاعت کامل از زیر کار فرار کنید، ولی این فکر خوبی نیست. فقط باید تحمل کنید و دم نزنید و هرآنچه که از شما انتظار می‌رود را انجام دهید. امروز برای ریسک کردن وقت مناسبی نیست.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 مرداد 1395

– فال روزانه در روز 7 مرداد 1395 برای متولدین اسفند ماه

 امروز یک نفر وارد زندگیتان شده است که از شما طلب عشق و محبت می‌کند. شما دوست ندارید دیگران فکر کنند حتی قبل از اینکه برای انجام دادن کاری در موردش با شما مشورت کنند، شما آن کار را انجام خواهید داد. فقط به خاطر اینکه فکر می‌کنید مخالفت کردن کار درستی است این کار را نکنید، چرا که این فکر شما اصلاً هم درست نیست! به جای اینکه دید منفی خود را نشان بدهید، اگر تا جایی که در توانتان است به اطرافیانتان کمک کنید نقش سازنده‌تری خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *