فال روزانه

فال روز یکشنبه 12 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

 ممکن است شما فکر کنید که در روزهای آینده یکی از اطرافیان شما می‌تواند برایتان مشکلی ایجاد کند. تلاش برای جلوگیری کردن از پیشروی این مشکل می‌تواند سازنده باشد، اما نباید سعی کنید که مانع بیان کردن ترسها و خشمهای طبیعی بشوید. اگر شما واقعاً می‌خواهید این مشکل حل شود باید به دیگران هم اجازه بدهید که در مورد خود صحبت کنند، آن وقت قادر خواهید بود که با فکری باز تصمیم بگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

گاهى اوقات وقتى که شما در کارى موفق مى شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانى که شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و  حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شکلى که در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نکنید؛ شما خودتان مى دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 یکی از دوستان یا اقوامتان بیمار شده است، از کار بیکار شده است یا دچار مشکل دیگری شده است. شما می خواهید هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا به او کمک کنید. این شما را ناراحت و عصبانی می کند، ولی بعد از کمک کردن به او حالتان بهتر می شود. این فرد باید با مسئولیت های خود روبرو شود و خودش به آنها رسیدگی کند. این چیزها در حیطه کنترل شما نیستند. امروز فضای سبک و رمانتیکی وجود دارد و شما از این فضا خوشتان می آید. اگر تازه با فردی آشنا شده اید، این فضای عالی به شما کمک می کند که یکدیگر را بهتر بشناسید. گفتگوی شما به سوی موضوعات مختلفی می رود و می فهمید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 کسانی هستند که فکر می‌کنند شما متولیدین بز نمی‌دانید که چگونه تفریح کنید و امروز روز شماست برای اینکه به آنها ثابت کنید که اشتباه می‌کنند.گرچه ممکن است برای تمام کردن کارتان قبل از اینکه به سوی تفریح  بروید،وسواس داشته باشید اما حداقل ذاتاً قادرید وقتی آماده ی تفریح هستید وظایف ناتمام خود را سوا کنید.اگر نیاز دارید که بی مسوولیتی خود را توجیه کنید یادتان باشد که شما وقتی فرصت رها کردن آن را داشتید بسیار سودمند بودید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

اکنون شما می‌خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی که شما کاملاً کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی که واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما امروز بوسیله عکس العمل ناگهانی خود متعجب می‌شوید. اگر در گروه‌های اجتماعی عضو هستید یا در محل کار خود گروهی کار می‌کنید، ممکن است بسیار مشکل باشد که احساسات‌تان را برای خودتان نگه دارید و از ابراز آن جلوگیری کنید تا درگیری بوجود نیاید. آنچه که برای شما مهم و پرمعنی است را نادیده نگیرید، حتی اگر آن به معنی این باشد که دیگر نمی‌توانید جزئی از گروه باشید. راستی و درستی بسیار مهم تر از این است که شما بخواهید موافقت دیگران را بدست بیاورید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را کمتر کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز اصلاً لازم نیست که شما در تنهایی غصه بخورید، و اگر با یک مشکل قدیمی دوباره روبرو شده‌اید، اصلاً لزومی ندارد که غصه بخورید. این گوشه گیری شما بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می‌کنید اختیاری است. گوشه گیریتان به خاطر اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده نیست، بلکه به خاطر واکنشهایی است که شما نسبت به مسائل احساسی از خود نشان داده‌اید. واقع بین بودن بهتر از بدبینی است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 علی رغم وابستگی‌های مذهبی شما، امروز می‌تواند روز نوسازی امور معنوی برای شما باشد. اما این نوسازی ممکن است که مربوط به اصول قراردادی مذهبی نباشد. جادوی آفرینش مستقیماً به واسطه زیبایی طبیعت و وفور نعمت در زندگی با شما صحبت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است این روزها تصمیم داشته باشید که کاری را انجام دهید که خارج از عادات و ویژگی‌های شخصیتی‌تان باشد و به این وسیله دیگران را متعجب کنید. متاسفانه، دیگران ممکن است درمقابل این رفتار غیر منتظره شما واکنش تندی نشان دهند. حتی ممکن است فکر کنند که آدم بی تجربه‌ای هستید که از زیر کار در می‌روید. اما علیرغم انتظار دیگران، این رفتار برای شما کار درستی است و همچنین نیاز دارید که برای دیگران توضیح دهید که واقعا که هستید و از زندگی چه می‌خواهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 دی 1395

– فال روزانه در روز 12 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

حالا که ماه هشتمین خانه شما یعنی خانه احساسات عمیق را فعال می‌کند، اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر می‌تواند درهای صمیمت را بروی‌تان باز کند. خوشبختانه شما اکنون کنترل خود را از دست نمی‌دهید، چرا که حتی مواقعی که ناراحتی‌های ناخواسته در روابطتان به وجود می‌آید، قادر هستید تعادل احساسی خود را حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *