تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

دقیقا تی آر اکس چیست؟

از زمانی که تمرینات تی آر اکس با طوفان خود، دنیای تناسب اندام را گرفت، احتمالا باید تحت تاثیر توانایی آن در خوش فرم کردن افراد قرار گرفته باشید. استفاده از دو طناب معلق، تی آر اکس راه موثری در عضله سازی است در حالی که تمرینات قدرتی را با هوازی ترکیب می کند. در حالی که نظریه آن نسبتا ساده است، با این وجود مطالب زیادی می توان درباره این این تمرین با قدرت مرکزی آموخت.

دقیقا تی آر اکس چیست؟

آن طناب های مشکی و زردی که در باشگاه دیده اید را می شناید؟ تی آر اکس همان است که توسط یک تکاور نیروی دریایی برای اولین بار ابداع شد، یک تمرین قدرتی برای کامل بدن است که به جای ماشین و دمبل از وزن بدن استفاده می کند. حرکات آن برای ورزشکاران، وزنه برداران و دوستداران تناسب اندام مناسب است. در مقایسه با نوع ساده پیلاتس اصلاحی یا یوگا برخلاف جاذبه، تی آر اکس تمرینی برای کل بدن است که بر روی مرکز بدن تمرکز می کند و بر وزن بدن وابسته است.

چرا باید آن را انجام بدهم؟

به طور خلاصه، دلایل زیادی وجود دارد. این تمرینات هم برای مبتدیان و هم برای عاشقان تناسب اندام مناسب است. این دو طناب معلق، امکان تمرینات بی نهایتی را به وجود می اوردند که به افزایش قدرت، تعادل، و انعطاف پذیری کمک می کند.

چه چیزی را می توانم انتظار داشته باشم؟

trxistock_000014294544small1

می توانید انتظار یک تمرین فوق العاده را داشته باشید. اگر چه هر باشگاهی ممکن است کمی آن را متفاوت انجام دهد، اما نترسید؛ این تمرینات می توانند بر اساس سطح تناسب اندامتان تطبیق پیدا کنند. آماده باشید که آهسته شروع کنید، کم کم می توانید حالت کامل را انجام دهید. در حال حرکت نفس بکشید، و همواره به بدنتان گوش بدهید.

آیا می توانم آن را در خانه انجام بدهم؟

بله، می توانید هر جا آن را انجام دهید- بهترین مزیت آن همین است. البته ابتدا پیشنهاد می کنیم که اوایل آن را در باشگاه زیر نظر یک مربی انجام دهید تا به آن عادت کنید، اما بعد از آن می توانید آن را در فضای راحت خانه نیز انجام دهید.

آیا شبیه یک ستاره خواهم شد؟

download

بله، تی آر اکس می تواند ستاره  درون شما را بروز دهد. خوب است بدانید که ستاره هایی هم چون جنیفر لوپز و مری جی بلایگ از آن استفاده می کردند.

منبع: فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *