فال روزانه

فال روز جمعه 10 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

حالا ماه به نشانه شما بازگشته است و در حالیکه احساسات شما از جایی به جای دیگر تغییر می‌کنند به سختی می‌توانید بشناسیدشان. خوش بینی و هیجان بهتان راهی را نشان می‌دهد که ترس از تغییر کردن را برای همیشه نابود کنید و سسپس پله‌های ترقی راطی کرده و به مراحل بعدی روید. پس قبل از اینکه انرژی تان فروکش کند، شور و شوق خود را حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 حالا که ماه دوباره به برج سنبله بازگشته است، احساسات شما زیاد با منطقتان جور در نمی‌آیند. سعی کنید که مسائلی را که باعث ناراحتی‌تان می‌شود را حل کنید، برای اینکه شما مجبورید هم عقلتان را در نظر بگیرید و هم احساساتتان را، حتی وقتی که آنها در دو مسیر متفاوت قرار دارند. وقتی که در روزهای بعد نتایج کارهای شما شفاف‌تر شدند، مسئولیتتان سبک‌تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 ناراحتی‌های جدید شما از اینجا ناشی شده است که دیگران از شما انتظار دارند بیشتر از اطلاعاتی که دارید به آنها جواب پس بدید. البته شما نمی‌توانید در برابر وسوسه داستان سر هم کردن مقاومت کنید و آنها این موضوع را به روشنی متوجه خواهند شد. فقط راستگویی و درستکاری را پیشه خود سازید و هر آنچه را می‌دانید به دیگران هم بگویید و به محدودیت‌های علم خود اعتراف کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

شما امروز می‌توانید کاملاً خلاق باشید، برای اینکه شما در حالی که با یک هدف معنوی والا ارتباط برقرار کرده‌اید، فکرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می‌تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می‌توانید به روشی در مورد خودتان صحبت کنید که به دیگران هم کمک کنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینکه خیلی تلاش کنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می‌توانید از استعدادهای خود استفاده کرده و در زندگی افرادی که دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اکنون که نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 وقتی که شما احساس می‌کنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می‌شود شما سازنده‌تر باشید، دوباره نیروی تازه‌ای می‌گیرید. اما نگرش‌های بی‌تکلف شما می‌تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می‌توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل کنید،  همچنین برای قبول کردن یک شغل جدی نیز آمادگی کامل دارید. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم کنید، از توانایی‌تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی‌تکلف تعادل ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد سریع تر از اینکه بتوانید آنها را عملی کنید! این به خاطر این است که شما کانال ارتباطی قوی با ذهن نیمه هوشیار خود دارید. با وجود اینکه این وضعیت خیلی خوب به نظر می‌رسد اما می‌تواند مشکلاتی را نیز بهمراه داشته باشد؛ چرا که شما نیازدارید در محل کارتان روی وظایف خاصی تمرکز داشته باشید. معمولا رسیدگی به جزییات بهترین استعدادهای شما نیستند و اخیرا نیز سخت تر کنترل می‌شوند. بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و کارهای نیمه تمام خود را فردا به پایان برسانید چرا که فردا بهتر می‌توانید تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 ممکن است امروز کسی از اطرافیان‌تان کاری  فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. ابراز وجود دیگران می‌تواند بسیار خارج از موضوع باشد که شما حتی ندانید چگونه باید به آن فکر کنید. به جای اینکه حرف‌هایی را بزنید که بعدها از گفتن‌شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره احساسات‌تان خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید باید آن را به خوبی بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

گرفتگی ماه در دهمین خانه از “وضعیت عمومی” شما قرار گرفته است و شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممکن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری  فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین دی ماه

مثل اینکه دیروز در گروهتان شما تنها فردی بودید که توانستید از عقایدتان دفاع کنید. وقتی که می‌بینیم افراد دیگر از عقاید خود مثل بقیه چیزهای بی اهمیت بی توجه رد می‌شوند، واقعاً ناراحت کننده است. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که برای ابراز وجود کردن تا موقعی که زمان مناسب فرا  برسد صبر کنید. حالا که ماه نشانه شما را ترک می‌گوید و وارد برج هم جوارتان یعنی عقرب می‌شود، وقت خوبی است که آنچه در ذهنتان می‌گذرد را مطرح کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز ماه نو وارد دهمین خانه از “مسیر شغلی” تان می شود و قادر خواهید بود که در کارهای حرفه ای خود عالی ظاهر شوید. دیگران اکنون شما را تحسین می کنند حتی اگر فکر می کنید شخص دیگری می تواند بسرعت زمام رهبری را از دست شما درآورد و خود این مسئولیت را بعهده بگیرد. وقت تان را برای فکر کردن تلف نکنید . فکرهایی از این قبیل که شما بهتر از هر کسی می توانید کار خود را انجام دهید. مقایسه مفید است؛ فقط کافی است  استوار ظاهر شوید و تمام امکاناتی را که تا به حال بدست آورده بودید در این راه استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 دی 1395

– فال روزانه در روز 10 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز سود خواهید کرد! چراکه شما می‌دانید زمانی که لازم است از شلوغی‌ها دوری کنید چه کاری باید انجام داد. امروز همکارانتان خواسته‌های غیرمعقولی ازتان دارند. حتی اگر مجبور شدید برخلاف خواسته خود عمل کنید، بهشان نگویید که برنامه هایشان مشکل دارد. برای اینکه الان وقت این رسیده که کارهایتان را کنار گذاشته و به آنها کمک کنید تا خودشان را بشناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *