فال روزانه

فال روز پنج شنبه 9 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما پروژه‌های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می‌توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت‌های شما در جهتی قرار گرفته دارند که نیاز به به کارهای هنرمندانه‌تر احساس می‌شود و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می‌کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته‌اید بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را  از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما سعی می‌کنید از صحبت کردن در مورد احساسات خود طفره بروید، اما اگر ترس‌های خود را در این بحث آشکار کنید برای خود مشکل درست کرده‌اید. لزومی ندارد خودتان را گول بزنید. الان بهتر است توجه خود و موضوع بحثتان را بیشتر به سمت موضوع‌هایی که طرف مقابلتان دوست دارد سوق بدهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می‌گیرد و به شما گرما می‌بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می‌دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی‌شود که به خاطر این انرژی‌های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

  افکار جدیدی برای پول درآوردن امروز در سر شما بوجود آمده است، اما مشکل است که اینها را بخواهید به عمل در آورید. به جای اینکه روی کارهای سختی که مفهوم پیچیده ای هم دارند تمرکز کنید، می توانید به آسانی ایده های زیرکانه خود را به اجرا در آورید. با این کار، کنترل بیشتری بر روی آنها خواهید داشت. انظباط فردی ممکن است در دنیا متفاوت باشد، پس تصمیم تان را بگیرید و روی رفتاری که باعث رسیدن شما به اهداف جهانی تان می شود تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما دیشب خواب خیلی مهمی‌دیده‌اید – از آن نوع خواب هایی که تمام روز شما را به فکر وا می‌دارد- شما نسبت به این رویا خیلی حساسیت پیدا کرده‌اید ولی الان مجبورید که در زمان حال حضور داشته باشید. پیام‌های مهمی که شما از ضمیر ناخودآگاه خود می‌گیرید می‌تواند جواب سئوالاتی باشد که مدت‌ها در جستجویش بودید. اما اگر در این راه مشکلات زیادی وجود داشته باشد، شما اصلاً دوست ندارید که این پیام‌ها را دریافت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

شما با حجمی از اطلاعات روبرو هستید که برای‌تان سخت است که بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می‌کنید چه باید بکنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است که کمی این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

شما می‌توانید در مقابل فردی که سعی می‌کند شما را عوض کند کاملاً مقاومت کنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن کارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومتتان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند کار اشتباهی نمی‌کنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانکه از شرکت کردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌کنید، کارهایی انجام دهید که احساس آرامش کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می‌کنند که شما احساس ناامنی می‌کنید،‌ و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید، بسرعت مجبور می‌شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت‌های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین دی ماه

در پشت چشم‌های شما رازهای بسیاری نهفته است که هر کسی آن را متوجه نمی‌شود. افکار شما اکنون همه جا در حال پرواز هستند،‌ اما الان سخت است که بخواهید بر روی یک کدام از موضوعاتی که به آنها فکر می‌کنید تمرکز کنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنید. این حرف به معنی این نیست که آنها ایده‌های بدی هستند؛‌ بلکه به این معنی است که اگر بخواهید آنها را به سختی جلو ببرید زمان شما تمام خواهد شد. خوش بینی شما امروز به کمک شماخواهد آمد و شما باید قادر باشید تا دوباره به جلو حرکت کنید،‌ و شما نباید کارها را با شتابی بیش ازآنچه که در کار معمول است انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز روبراه و عالی است، ممکن است از یک بحران ماوارءالطبیعه رنج ببرید. حتی اگر فکر می‌کنید کسی بر ضد شما عمل می‌کند، لازم است درک کنید که شما در معرض خطرات جسمانی و مادی نیستید. اگر شما خیلی قیافه حق به جانب به خود بگیرید و خود بین باشید، دیگران متوجه نمی‌شوند که تفکرات دور اندیشانه داشتن یکی از خصوصیات خوب شما است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 دی 1395

– فال روزانه در روز 9 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمرکز شده، اگر چه ممکن است امروز بستگی به این داشته باشد که در کجای تقویم وجود داشته باشد،‌ اما مهم این است که شما در یک دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است به خواب رفتن و فقط یک مشاهده گر بودن جالب باشد اما جالب‌تر این است که شما یک شرکت کننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف‌تان را بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *