فال روزانه

فال روز سه شنبه 7 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

احتمالا امروز بسیار عصبی و آتشی مزاج هستید چرا که وظایف بی شماری دارید که باید آنها را سروقت انجام و آن را تحویل دهید. به نظر می‌رسد که دارید وقت را از دست می‌دهید اما ورود ماه به نشان شجاع و بی باک تان به شما یک فرصت جدید در رابطه با پروژه ای که در حال انجام آن هستید بدهد. مواظب باشید؛ چرا که ممکن است وسوسه شوید که کار قبلی خود را در ازای بدست آوردن کاری مهیج تر از دست بدهید. کارهای قبلی تان را به پایان برسانید تا بتوانید کار تازه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز شما می‌خواهید در نظر افراد مافوقتان خود را خوب نشان بدهید، بنابراین ممکن است کارهایی بکنید که مدت‌ها است این کارها را انجام نمی‌دادید. اکنون هیچ چیز از چشمان منتقدانه شما پنهان نمی‌ماند، اما شما به خاطر جزئیاتی که نتوانسته‌اید مأموریت خود را به اتمام برسانید کاملاً در خود فرو رفته‌اید. اگرچه شاید این روش انتخاب خاص شما نباشد، ولی خوب است که کمی درد و رنج را تحمل کنید تا بعدها بتوانید سر موقع کارهای خود را تمام کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز حتی اگر از سوی دوستان قابل اطمینان خود تحت فشار قرار گرفتید، زمانی را برای دنبال کردن رویاهای تحقق نیافته‌تان اختصاص بدهید. اکنون که نپتون و اورانوس متوجه دنیای درون شده‌اند شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سیر و سفری سرگرم کننده به دنیای درون خود داشته باشید. با وجود اینکه لزومی ندارد انگیزه‌های خود را برای دیگران توضیح دهید، اما در نهایت به دیگران اجازه بدهید که بفهمند شما در خلوت خود چه دورانی را سپری کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

در حال حاضر حتى مواقعی که شما در محل کار هستید، زندگى شما در روابطتان خلاصه شده است. همکارانتان در سر کار در مورد کارهایى که انجام داده‌اند سر و صداى زیادى به راه می‌اندازند، اما شما زیاد تحت تأثیر قرار نمى‌گیرید. متأسفانه شما اصلاً نباید آنها را نقد کنید و هیچ قضاوت منفى اى داشته باشید، براى اینکه اگر امروز نقطه نظرهاى انتقادانه خود را ابراز کنید مؤثر واقع نخواهند شد. تا آخر این هفته از انجام این کار صرف نظر کنید و نظرات خود را ابراز نکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز احساس خیلی خوبی دارید. اگرچه اعتماد به نفس داشتن نشانه مثبت اندیشی است، اما این موضوع شاید برایتان کمی‌ دردسر ایجاد کند. مشکل اینجاست که شما بیش از اندازه به خود اطمینان دارید، این موضوع باعث شده که زیاد کار نکنید و تنبلی شما باعث نامنظمی و آشفتگی درکارهایتان شده است. حتی اگر می‌دانید با کمتر کار کردن هم ممکن است به چیزهایی که می‌خواهید برسید، ولی نباید این کار را بکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

  شما می‌خواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیتهایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساساتتان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنشهای شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده‌اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 امروز ماه کامل در یازدهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و می‌تواند حمایت‌های احساسی سودمند دوستان و خانواده تان را شامل حالتان کند. اما این اتفاق مثل یک شام مجانی نیست! برای اینکه امروز هرکسی که ازتان حمایت می‌کند نسبت به تغییراتی که شما در زندگی تان ایجاد می‌کنید سخت گیری می‌کند. اگرچه مشکلات شما از سوی کسی نشات می‌گیرد که می‌خواهد در موفقیت‌هایتان نقشی داشته باشد، اکنون به نفعتان است که به جای اینکه افکار منفی را انکار کنید سعی کنید راهی پیدا کنید که با وجود این افکار منفی به موفقیت برسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

رویاهای شما درباره زندگی حرفه ای تان ممکن است امروز از کنترل شما خارج شود. به نظر می‌رسد اهداف شما در همین نزدیکی‌ها قرار دارند و شما بزودی به آنها خواهید رسید. اما بعد اتفاقی پیش می‌آید که خودتان را متفاوت از همیشه می‌بینید. مثل این است که روی الاکلنگ قرار دارید اما مطمئن باشید که اوضاع همیشه اینگونه نمی‌ماند. و بعد از این شما رویکرد دیگری نسبت به آن چیزهایی که می‌خواهید به آنها دست پیدا کنید خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین دی ماه

ممکن است امروز پریشان تر و غمگین تر از همیشه باشید،‌ چرا که ماه برای یکی دو روزی وارد نشان شما شده است؛ به هر حال،‌ هنوز هم شما این توانایی را دارید که معامله‌ای را به صورت عالی به اتمام برسانید اما اگر احساسات تان را دخیل نکنید و اجازه ندهید که دیگران شما را از کوره بدر ببرند. شما وقتی بسیار هیجان زده می‌شوید براحتی کنترل خود را از دست می‌دهید. اما این نباید باعث شود که شما از کار دست بردارید، سعی کنید همچنان اهل عمل باشید،‌ حتی وقتی آدرنالین خون شما بالا رفت!!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

 تغییری در بازار بورس باعث می شود که در مورد آینده مالی خود نگران شوید. شاید سرمایه گذاری هایی انجام داده بودید که این اثر منفی و موقتی باعث نگرانی تان شود. به یاد داشته باشید که چنین رویدادهایی لزوماً بر آینده اثری ندارند. گام هایی بردارید و نوعی امنیت محض برای خودتان بسازید. ولی به بدترین چیزها فکر نکنید. شاید فردا بازار رشد و تصاعد داشته باشد. امروز در رابطه خود متوجه می شوید که چقدر عشق در میان شما وجود دارد. حتی با آنکه یکی دو مشکل برایتان پیش آمده، و به اندازه ای که دوست داشتید یکدیگر را ملاقات نکرده اید، ولی امروز چیز خوبی اتفاق می افتد. درمی یابید که چقدر خوش شانس هستید که یکدیگر را یافته اید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 دی 1395

– فال روزانه در روز 7 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

اگر شما امروز می‌خواهید به کارهایی که باید انجام دهید تا موفقیت آینده شما تضمین شود فکر کنید، پس الان وقتش است که که در زمان حال زندگی کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس حواستان نباید پرت شود. به صحبت‌های دیگران زیاد گوش ندهید، برای اینکه آنها از شما انتظارات غیر منطقی دارند. عمل کردن بر طبق استانداردهای خودتان مهم‌تر از تأمین کردن رضایت دیگران می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *