فال روزانه

فال روز دوشنبه 6 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای‌تان پیش می‌آید با مقاوت بیشتری می‌ایستید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز هر کاری که که انجام می‌دهید می‌تواند  مانند یک بازی باشد،‌ حتی اگر آن کار، کار بسیار سختی باشد. همچنانکه کودک درون خود را پیدا کرده اید و می‌توانید  به هر وظیفه و کاری به عنوان فرصتی برای تفریح  نگاه کنید.  اما شما مانند گذشته دیگر  تا آنجا که می‌توانید سریع وارد کاری نمی‌شوید، به خاطر اینکه عطارد منطقی  به یازدهمین خانه از آینده شما بازگشته است، و به شما پیشنهاد می‌کند که قبل از اینکه وارد کاری شوید خوب مسیر خود را بشناسید و آن را بررسی کنید، مخصوصا اگر آن کار یک مسیر تازه باشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممکن است چنان نازک شود که شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد کردن با فردی را در نظر داشته باشید که این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید که احساس می‌کنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز به سختی می‌توانید بفهمید که چه چیز واقعی  و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر می‌رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می‌شوند. شما می‌توانید آنقدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خود را فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می‌شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما معنای واژها و اتفاقاتی را که در زندگی تان پیش می‌اید را به خوبی می‌دانید اما نمی‌توانید تصمیم درست و به موقعی بگیرید بهتر است در این جنبه روحی تان تجدید نظر کنید. در این روزها یک نفع مالی بزرگی به شما می‌رسد بهتر است برای استفاده بهینه از این سود مالی با دیگران  وارد مشورت شوید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

شما از اینکه درگیر یک نمایش غم انگیز شوید خوشحال به نظر نمی‌رسید و ترجیح می‌دادید که امروز از آن جلوگیری کنید. اما به نظر می‌رسد غیر ممکن است تا از شکست سبقت بگیرید و فعل و انفعالات نه چندان مهمی میتواند ناگهان تبدیل به یک حادثه بزرگ و مهم شود. به جای تلاش برای آرام کردن دیگران توجه خود را برای یک تغییر مهم در زندگی خودتان جمع کنید. به اعتقادات خودتان بچسبید و اجازه ندهید تا دیگری شما را فریب داده و از ارزش‌هایتان دور کند. اگر صداقت و درستی خود را حفظ کنید همه چیز به بهترین صورت برای تان بوجود می‌آید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما باید از چند نفر معذرت خواهی کنید! و یا حداقل باید قول‌هایی که بهشان عمل نکرده‌اید را اجرا کنید. حتی اگر قبلاً قصد و نیت خوبی داشتید، ولی به خاطر مشکلات عدیده از مسیر اصلی خود خارج شده‌اید. ولی بالاخره این ایام نیز می‌گذرد. تا می‌توانید وقت گذاشته و موقعیت خود را در دوستی‌های جدیدتان مشخص کنید و برای بهتر کردنشان برنامه ریزی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین دی ماه

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

شاید شما رویاها و خیالات غیر قابل کنترلی داشته باشید که روح‌تان را سیراب می‌کنند، اما باید موقتا آنها کنار بگذارید تا بتوانید به موضوعات مهم‌تر رسیدگی کنید. برنامه ریزی کردن صرف کافی نیست؛ شما باید برنامه خود را به مراحل بعدی هدایت کنید. اما سعی نکنید همان دفعه اول خیلی کار کنید. برداشتن قدم‌های کوچک و برنامه ریزی شده خیلی بهتر از جهش و پرش ناگهانی و یکاره به سمت جلو است!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 دی 1395

– فال روزانه در روز 6 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز حس می‌کنید بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. موجی از هیجان و نگرانی‌ها در طول روز به سوی شما در جریان است و خیلی مهم است که به سمت هیچ یک از این راه‌ها کشیده نشوید. اگر شما بتوانید تضادها و واکنش‌های خود نسبت به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ داده است را قبول کنید، آرامش قبلی خود را دوباره به دست خواهید آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *