فال روزانه

فال روز شنبه 4 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما ممکن است اخیرا از یکسری آدم‌ها عقب نشینی کرده باشید، اما مدیریت کردن موقعیت با ظرافت به شما درک دوباره‌ای از اعتماد به نفس می‌دهد. اکنون، بیشتر از همیشه، شما می‌توانید کاملا از خودتان خشنود باشید. اما خودتان را بالای یک ستون نگذارید، شما یک بار از آنجا شروع کرده‌اید، ممکن است خیلی سخت باشد که دوباره به عقب برگردید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می‌کنید که همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا انقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می‌بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی‌تواند موقع صحبت کردن از شما ایراد بگیرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می‌شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می‌دانید که نمی‌توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می‌خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می‌ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز زمانی برای طرح برنامه و نقشه جدید ندارید،‌ پس بی مقدمه و سریع شروع به کار کنید و برنامه های قبلی خود را به اتمام برسانید. این تاکتیک باید خوب عمل کند مگر اینکه کسی بخواهد صلاحیت و شایستگی شما را زیر سئوال ببرد و شما هم بخواهید با او مقابله به مثل کنید.به هر حال،‌ درگیری و بگو مگو هیچ چیز را حل نمی کند،‌بهتر این است که بی تامل دست به کاری نزنید تا بتوانید روال کار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید از درگیری های بی جهت اجتناب کنید،‌ اگر فقط و فقط به اهداف خود تمرکز کنید و به این کاری نداشته باشید که دیگران چه می گویند و نظرشان راجع به کارهای شما چیست.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما نمی‌توانید خیلی راحت از کنار اتفاقات مهمی که پیرامونتان رخ داده بی تفاوت گذشته و آنها را فراموش کنید. حتی اگر دوست نداشته باشید، دیگران این نگرش شما را تحسین کرده و می‌خواهند نقش مهم رهبری را به شما بدهند. حتی اگر نمی‌دانید چه کاری باید بکنید، سعی نکنید از این مسئولیت شانه خالی کنید. وقتی که زمان نشان دادن شایستگی فرا رسید، توانایی کافی را به دست خواهید آورد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

شما واقعا نمی‌خواهید در فعالیتهای گروهی شرکت کنید، حتی اگر افرادی که در این گروه هستند را دوست داشته باشید! شاید شما در مقابل افراد و دیدگاه‌های متفاوتی که دارند گیج می‌شوید و نمی‌توانید در برابرشان واکنش نشان بدهید. شما اصلا دلتان نمی‌خواهد که در مورد قوانین فعالیت‌های گروهی یا قوانین مربوط به افراد دیگر مذاکره کنید. بدون اینکه خودتان را ملزم کنید که درباره خود به تمام افراد گروه توضیح دهید، به فعالیت‌های اجتماعی خود برگردید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

شما امروز پشت آن لبخندی که بر چهره دارید مشکلی را پنهان کرده‌اید و مایل نیستید که احساسات واقعی تان را برای کسی آشکار کنید. به نظر می‌رسد نیازمند زمان بیشتری هستید تا بتوانید احساسات تان را با موقعیت هماهنگ سازید. شما در خفا و پنهانی بهتر می‌توانید اجازه دهید آنها دوره خود را بگذرانند و همه چیز به روال گذشته باز گردد. متاسفانه مجبورید که تا زمانیکه به امور شخصی و درونی تان می‌پردازید به وظایف اجتماعی که دارید نیز عمل کنید. شما به خوبی می‌دانید چه زمانی باید پیشرفت خود را به اطلاع دیگران برسانید و آنها را در موفقیت خود سهیم کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

شما در کار یا حرفه ای مشغول هستید که اصلا رضایتی از این کار ندارید، به همین دلیل عدم رضایت از شغلتان باعث شده است که شما در شرایط بدی قرار بگیرید. احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنید، تا ببینید مساله‌ای که مدتی است  برای آن اینقدر ناراحت هستید ارزش این همه نگرانی و دلسرد شدن از زندگی را دارد؟  قبل از این که در مورد هر موضوعی نگران باشید بهتر است اول به آن فکر کنید و بعد غصه را آغاز نمایید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز شما حتی اگر ترجیح می‌دهید که جای دیگری باشید، مسئولیت پذیرتر از همیشه می‌شوید. خوشبختانه شما قادر هستید خاطرات تجربه‌های اخیرتان که حس خوبی بهتان می‌دهد را در ذهن نگه دارید و بدین علت می‌توانید تا چند روز سخت کار کنید. باوجود اینکه زندگی کردن در گذشته در نهایت چیزی نیست که شما بهش نیاز داشته باشید، ولی هم اکنون مرور کردن لذت‌های اخیر در ذهنتان می‌تواند در غلبه کردن بر ناامیدی بهتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

 هنگامی که تلاش می‌کنید وارد مسیر جدیدی شوید که برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت که از دیگران طلب کمک کنید. گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید که باید یک انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم‌تان را چندین بار تغییر داده‌اید، مطمئن باشید که انتخاب درستی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 دی 1395

– فال روزانه در روز 4 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *