فال روزانه

فال روز جمعه 3 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

اگرچه امروز به مشتاقی روزهای قبل نیستید، اما فرصتی پیش می‌آید که همه چیز به روال همیشگی خود برگردد. اکنون، حداقل،‌ می‌توانید احساس کنید که تغییری از گوشه و کنار دارد بوجود می‌آید. به جای اینکه بایستید و ببینید که بعدا چه اتفاقی می‌افتد،‌  شروع کنید و برنامه‌ای بریزید که ببینید در آینده چه کار می‌خواهید بکنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه کارهایی که می‌کنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً کمی‌ به خودتان شک داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود. ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد کنید راهی را بروید که افراد دیگر هم می‌روند، ولی اگر یک بار این کار را بکنید نتایج شگفت انگیز کار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 خیلی جالب است که شما برای خودتان محدودیت‌هایی تعیین کرده‌اید، ولی اطرافیانتان اصرار دارند که شما به اهدافتان برسید!! آنها اگر بدانند که دقیقاً چه چیزی می‌خواهید احساس بهتری خواهند داشت، چرا که راه کمک کردن به شما را خواهند فهمید. اما وقتی یک بار نیازهای خود را توضیح دادید صحبت‌تان را ادامه ندهید، وگرنه موضوع را پیچیده‌تر می‌کنید. منطقی بودن بهتر از این است که با یک مسئله احساس راحتی بکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید که هر اکری دلشان می‌خواهد انجام دهند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز دوست ندارید مرتکب هیچ اشتباهی شوید چرا که ماه کامل وارد پنجمین خانه از “تفریح و بازی” شما می‌شود. شما نمی‌خواهید کاری انجام دهید که فرصت شادمانی را از شما بگیرد. متاسفانه وقتی  که تلاش می‌کنید تا اسباب راحتی دیگری را فراهم کنید ممکن است زیاده از حد کوشش کنید. در کار خود اغراق نکنید؛ چرا که باعث می‌شود دیگران این کار شما را به عنوان راهی بدانند که می‌خواهید از مسائل واقعی و جدی زندگی فرار کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

شناختن چیزهایی که می خواهید خیلی خوب است؛ اما بیش از اندازه وابسته شدن به آرزوهایتان ناراحتی به همراه دارد. اکنون فرصتی نصیبتان شده که بر ناراحتی های عاطفی خود چیره شوید، اما اول لازم است در محیطی تنها باشید تا احساساتتان را تجربه کنید. شما خودتان به تنهایی توانایی تغییر  دادن احساساتتان و مدیریت کردن آنها را دارا هستید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما می‌خواهید بدانید که احساسات‌تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیت‌هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساسات‌تان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنش‌های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

احتمالا امروز مسائل مالی گریبانگیر شما خواهد شد چرا که ماه کامل در دومین خانه از “دارایی و سرمایه” شما افتاده است. ممکن است تلاش کنید تا بین درآمد و مخارج خود تعادل ایجاد کنید . همچنین می‌فهمید که در موقعیتی نیستید که ثروت و دارایی بیش از آنچه نیاز دارید بدست بیاورید. همچنین ممکن است بفهمید که رویاها و تصورات قدیمی‌تان با چیزهایی که اکنون می‌خواهید جور در نمی‌آید. آرام آرام به سوی آینده گام بردارید. اگر روی پاهای خود بایستید خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید به تعادل مالی می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 دی 1395

– فال روزانه در روز 3 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *