فال روزانه

فال روز پنج شنبه 2 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

 یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می‌کند. شما می‌دانید که چیزی را از دست داده‌اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز رویاهای شما می‌توانند سر منشا الهام باشند، اما شما باید حواستان را جمع کنید. شما به راحتی می‌توانید در دنیای درون خود غوطه ور شوید، به خصوص اگر یک نفر احساسات عاشقانه شما را تحریک کند. فراموش نکنید که شما قدرت این را دارید که رویاهای خود را در مسیر درستی هدایت کرده و بدین وسیله زندگی‌تان را تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی که در گذشته برای تان مهم بودند تاکید دارد و این موضوع می‌تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل کار کنید. به شغل خود مثل یک مبادله نگاه کنید. فقط زمانی می‌توانید مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید که قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول کردن یک تعهد جدید را بررسی و سبک سنگین کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز برای شما روز بسیار سختی است چرا که شما کارهای خود را جدی تر از همیشه گرفته‌اید،‌ حتی اگر ترجیح می‌دهید که درباره برنامه و نقشه‌های خود خوش‌بین و بانشاط باشید. رفتار قهرمانانه در پیش گرفتن اکنون چاره کار شما نیست تا زمانیکه سیاست‌های خود را دوباره بررسی کرده و تا جایی که لازم است در روش و شیوه خود سازگاری و تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید در اولین ساعت‌های روز روی کاری که دارید انجام می‌دهید تمرکز کنید، قادر خواهید بود که تعطیلاتی پر از نشاط و تفریح داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما هم اکنون با دیدگاهی بی طرفانه راجع به دوستی‌هایتان فکر می‌کنید و بنابراین به راحتی می‌توانید با نگاهی متفاوت به همه چیز بنگرید. ارتباط و تعاملهایتان با دیگران- شخصی یا کاری- ممکن است منشا اصلی ناراحتی‌هایتان باشد، اما نباید اجازه دهید که این ناراحتی شما را به شک و بدبینی بکشاند. حالا شما قادر هستید فراتر از مسائل عینی و طبیعی که بهتان دیدگاه جدیدی داده قدم بردارید. هیچ تصمیم ناگهانی‌ای نگیرید؛ فقط چیزهایی که آموخته‌اید را با آنچه از قبل می‌دانستید ترکیب کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می‌دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

برای شما لذت بردن از انرژی‌های فراوانتان در طول روز کاری راحت است، چرا که حتی اگر آنها شلوغی‌های غیر قابل پیش بینی‌ای را اورد زندگی تان کنند، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. به جای اینکه به این اشفتگی‌ها به عنوان گرفتاری نگاه کنید، می‌توانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می‌آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی‌نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

شما معمولا از اینکه کاری را درست انجام دهید راضی و به آن قانع هستید، اما امروز ماه وارد دهمین خانه یعنی خانه”وضعیت” شما می‌شود و نیازهای شما را به آگاهی از آنچه که انجام می‌دهید نشان می‌دهد. این حرف به این معنی نیست که اعتماد به نفس شما پایین است یا اینکه از کاری که دارید می‌کنید مطمئن نیستید.  بلکه درباره این است که کاری را بکنید که شایسته آن هستید. اگر مجبور شدید راه تان را بازبینی کنید و آن را دوباره بررسی کنید، از این بابت شرمنده نباشید. حتی ممکن است  باعث شود شما احساس ناخوشایندی بکنید، یا برعکس ممکن است به طور شگفت انگیزی قدردانی شایسته‌ای از شما بشود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 شما مدام در فکر منفعت‌های مالی هستید، بهتر است این افکار را از خود دور کنید زیرا تا زمانی که در این افکار به سر می‌برید نمی‌توانید به جایگاه مناسبی برسید. زیرا برای شروع هر گامی‌در ابتدا به نتیجه‌های مالی که در آینده برای شما در بر خواهد داشت می‌اندیشید و این طرز فکر درستی نمی‌باشد زیرا در این صورت شما هیچگاه، هیچ کاری را آغاز نمی‌کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز از کلمه‌ها و ایده‌هایی استفاده می‌کنید که به وضوح معرف شخصیت خودتان هستند. اما مشکلی هم وجود دارد؛ شما دریافت‌ها و برداشت‌های خود را قبول دارید و بنابراین هنگام صحبت کردن وقت خود را با ابراز کردن چیزهایی که شاید هم واقعی نباشند تلف می‌کنید. ولی ناامید نشوید؛ هر آنچه که الان شما می‌گویید نقطه شروعی برای صحبت‌های بعدیتان خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 دی 1395

– فال روزانه در روز 2 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب  اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *