فال روزانه

فال روز سه شنبه 30 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اعتماد کردن به احساسات درونی تان کار خیلى خوبى است، ولی وقتی که یک نفر دچار دردسر مى‌شود، این اعتماد مى‌تواند کمی گمراه کننده باشد. شما مى‌خواهید به آن شخص نشان بدهید که واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است که اگر یک بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادی از شما خواهند داشت. ولى باید ریسک کرده و این کار را بکنید. درستکار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهترى برایتان به ارمغان مى آورد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز دوستان و همکاران شما زیاد تحت تاثیر شما قرار نگیرند و به حرف تان اهمیتی ندهند چرا که شمابیش از حد جدی هستید. اما آنها بسرعت می‌فهمند که شما بیهوده صحبت نمی‌کنید. اگر لبخند نمی‌زنید به خاطر این است که می‌دانید کار مهمتری دارید که انجام دهید حتی اگر دیگران امور و مسائل را آنطوری که شما می‌بینید نبینند. اگرچه سعی می‌کنید که در وهله اول عضوی از گروه باشید ممکن است در یکی دو روز آینده در نقش یک قهرمان ظاهر شوید و در این زمان است که همه می‌فهمند که چکار کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه ها و محرک‌های شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما انتخابهای زیادی پیش رو دارید و می‌خواهید که قبل از اینکه پیشرفت خود را محدود کنید تمام آنها را امتحان کنید. اما اگر شما چیزی را که بسیار آن را می‌طلبید به دست آورید، می‌توانید فکرتان را با آن کاملاً مشغول کنید. مواظب باشید که خیلی دلبسته آنچه که دوست دارید نشوید. فقط کمی آرام باشید و اجازه بدهید که امروز را به فردا برسانید، بدون اینکه امروز را تحت نظر خود بگیرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

بسط دادن بینشتان همیشه برای شما مهم نیست، اما امروز شما شاید بخواهید برای اینکه بهترین دید را داشته باشید در بالاترین نقطه کوه بایستید. شما هوشمندانه درحین آموزش روشنفکری و مقام رفیعی را به دست خواهید آورد. پس در یک دوره آموزشی ثبت نام کرده و یا حتی به مسافرت بروید تا افق فکریتان را بسط دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به درد نخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می‌خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می‌خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف‌هایی که او می‌زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می‌شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز گسترش پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی شما وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهتربن کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 آذر 1395

– فال روزانه در روز 30 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

امروز نگه داشتن یک تقویم درون جیبتان شاید زیاد لازم نباشد، زیرا همین که روز شروع می‌شود خیلی به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید برای خود برنامه ریزی کنید. احتمالاً امروز نمی‌توانید چیزهای مهم را به خاطر بسپارید و اگر یک قرار ملاقات مهم را فراموش کنید خیلی ناراحت خواهید شد. پس شما باید قانونمند بشوید و همه چیز را بنویسید. اما یادتان باشد دفتر یادداشت خود را جایی جا نگذارید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *