فال روزانه

فال روز شنبه 27 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز حوصله ی منطق و مسائل جدی را ندارید، به خصوص  اگر کسی بخواهد  خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف بشوید حتی اگر بدانید که ناچار می‌شوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده‌ی خود بپردازید. اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی‌فکر کنید حتما می‌فهمید که بعد از تمام کردن کارهایتان حتی می‌توانید بیشتر به این منظور برسید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز یکی از دوستان‌تان یا شریک زندگی تان به خاطر دلیل نامشخص و پنهانی از دست شما عصبانی می‌شود. از دیدگاه شما عصبانی شدن و ناراحتی او بی مورد است. حتی اگر شما برای دور شدن از این درگیری تلاش کنید، ولی باز هم این مشکل به وجود می‌آید. حالا تکیه کردن به دلیل و منطق بهتان کمکی نمی‌کند؛ درعوض تا جایی که می‌توانید مهربان و دلسوز باشید و بیشتر به او توجه کنید. دلسوزی و مهربانی- و نه آشفتگی و دستپاچگی- دوباره صلح و آشتی را برقرار می‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که  فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید  این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز شما نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، چرا که خیلی دوست دارید راههای مختلفی را امتحان کنید. شما تلاش می‌کنید خودتان را خیلی خوب مطرح کنید، اما آمیزه‌ای از موقعیت‌ها که ذهن شما را به سمت کار قبلی‌تان منحرف می‌کنند مانع از این کار شما می‌شوند و به خاطر همین زمان زیادی برای شما باقی نمی‌ماند که بتوانید با رضایت این کار را دنبال کنید. ذهنتان را روی چیزهایی که می‌توانند وجود داشته باشند متمرکز نکنید؛ بلکه به چیزهایی که در حال حاضر وجود دارند فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

یک عصبانیت غیر عادی که فراتر از نگرانی های رایج است، امروز به سختی می تواند  آرامش را بر هم بزد. امروز شما احساس رهایی می کنید و برای بر انگیختن کوچکترین محرکها آمادگی دارید. اما اگر از کوره در بروید، احساس بدتری یپدا خواهید کرد. اکنون عاقلانه صحبت کردن در مورد احساسهایتان نسبت به اینکه آنها را نادیده گرفته و آرزو کنید که روزی تحقق پیدا کنند، در شما احساس بهتری ایجاد می کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز حس خوبی نسبت به خود و جایگاه خود در زندگی دارید، اما چونکه نمی‌توانید هرچیزی را سر جای خود نگه دارید، نمی‌توانید به روشنی دیدگاه خود در مورد موقعیت‌های شخصی و سیاسی را ابراز کنید. شما در یک لحظه فوق العاده خوش بین شده و در لحظه دیگر گویی که آسمان به زمین رسیده! ایمان و اطمینان شما خیلی سریع به بدبینی تبدیل می‌شود، بنابراین تا موقعی که دیدگاه‌های بیش از حد احساسی خود را متعادل نکرده‌اید هیچ تصمیم مهمی‌ نگیرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته‌اید و امروز هم ماه جدید در خانه یازدهم تان یعنی خانه ارتباطات تشویقتان می‌کند که تعهداتی که به افراد مورد علاقه‌تان داده اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکارانتان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و هیجان زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

چیزهایی که موجب ایجاد یک دوستی ساده بین شما و یک نفر دیگر شده است، می‌تواند تبدیل به مجموعه پیچیده ای از احساسات شود. خوشبتانه شما حس می‌کنید از طرف یک دوست صمیمی حمایت می‌شوید. به یاد داشته باشید امروز حرف زدن کلید موفقیتتان است! شما امروز با مجموعه ای از تضادها روبرو هستید، حرفهایی که می‌زنید مهم تر از کاری است که انجام می‌دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 اگرچه شما می‌توانید فکرتان را روی جزئیات متمرکز کنید، ولی فعلاً بگذارید که از شما دور باشند. عشق خالصانه شما تاحدودی می‌تواند برای اینکه هرچیزی در مسیر درست خود قرار بگیرد کافی باشد. به مشکلات فکر نکنید حتی اگر موقتاً به انکار کردن آنها مبادرت می‌ورزید. هر مسأله بحرانی که به وجود بیاید شما می‌توانید با آن روبرو شوید، و اگر بحرانی نباشد دست کم روز خوب شما را خراب نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 آذر 1395

– فال روزانه در روز 27 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

 شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده، که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی نیست، اما شما اگر با سیاست هستید، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداری‌ها، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *