فال روزانه

فال روز جمعه 26 آذر 1395

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما باید به غیر از خودتان، حواستان به کس دیگری هم باشد. شاید امروز را با برنامه‌ای مادی و ملموس آغاز کنید، اما وقتی که نگرانی‌های تان برنامه شما را غیر قابل مدیریت ساختند لازم است که استراتژی اصلی خود را رها کنید. از اینکه توقعات‌تان کوچک و ناچیز بشوند نترسید، فقط کارهایی را انجام دهید که برای تغییراتی که دیگران از شما انتظار دارند بهترین جواب باشد.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

در یک تسلسل ماندن می‌تواند امروز برای شما ایجاد دردسر و مشکل کند،‌ به خاطر اینکه ذهن تان سرگردان شده و برای تان تمرکز روی یک کار بسیار سخت خواهد بود. اما شما فشاری که دیگران روی شما وارد می‌کنند را حس می‌کنید و تمام تلاش تان را می‌کنید تا این مشکل را حل کرده و این فشار را از روی دوش خود بردارید. با وجوداین،‌ کوتاه ترین راه می‌تواند شما را کاملا از مسیرتان منحرف کند. اگر تمرکزتان کم شده زیاد به خودتان سخت نگیرید و زمان را تلف نکنید، فقط سعی کنید تا تمرکز خود را روی کارتان برگردانید و به جلو حرکت کنید تا ببیند چه پیش می‌آید.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

  امروز یک روز هیجان انگیز است!  اما اگر ترس‌های خود را مدیریت نکنید، شک کردن مداوم شما را به به وضعیت بحرانی ماورایی می‌فرستد. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌توانید بر قدرت‌های ماورایی پیروز بشوید، بلکه بدین معنی است که با قبول کردن محدودیت‌هایتان و خودشناسی مجبور نخواهید شد چندین بار ابراز وجود کنید.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

احتمالا امروز با خودتان در کشمکش و ستیز هستید چرا که ممکن است خودانگیختگی شما بوسیله وظایف قبلی تان تحت تاثیر قرار گرفته باشد و برایتان فضای کمتری نسبت به آنچه آرزو می‌کردید در اختیارتان قرار دهد. شما درباره کاری که باید انجام دهید هیچ گونه شک و تردیدی ندارید. حتی اگر به طور خلاصه از بعضی مسئولیت های خود طفره بروید. عملگرا بودن درست ترین کاری است که می‌توانید اکنون انجام دهید و فرصت بیشتری خواهی داشت که بعدها بیشتر به آن بپردازید.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز روز جالبی برای شما خواهد بود پس سعی نکنید که دو مقوله‌ی متقاوت را تجربه کنید. از یک طرف، شما مانند دانشمندی می‌مانید که  دو حالت تجزیه ای و منفصل را مشاهده می‌کند.و از طرف دیگر، مانند بازیگری می‌مانید که دنیای عجیبی دارد و تحت تأثیر حرکاتی قرار گرفته است. هردوی این روشها با ارزشند پس با آگاهی کامل آنها را در ذهن خود زمزمه کنید و بدون اینکه بلند آن را بخوانید در دلتان جاری سازید.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

به نظر می‌رسد شما از قبل برای همه چیز برنامه‌ریزی کرده‌اید، ولی با وجود این امروز ممکن است ناامید بشوید، چون که شما می‌خواهید همین الان نتیجه کارتان را ببینید. اگر شما در نظر دارید در رشته تحصیلی جدیدی شروع به درس خواندن بکنید و یا برای تعطیلات تابستانی به مسافرت بروید، نباید عجله کنید و پیش از موقع دست به کار شوید. حتی اگر از صبر کردن به خاطر رسیدن زمان مناسب خسته شده‌اید، ارزشش را دارد که چند روز دیگر هم صبر کنید.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

 ماه در هفتمین خانه از روابط اجتماعی شما قرار گرفته است و راه حل متفاوتی را برای حل کردن مشکلات عاطفی به شما پیشنهاد می‌کند. اگر امروز دوست صمیمی یا نامزدتان با شما حرف نمی‌زند و نسبت به احساساتتان بی‌توجه است و یا اگر می‌خواهد مدتی تنها باشد، سعی نکنید که فکر او را تغییر دهید. حتی اگر احساس می‌کنید مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته‌اید، برای اینکه بتوانید در نهایت به خواسته‌های خودتان برسید، حمایت کردن افراد دیگر بهترین روش ممکن است.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

تعاملات شما با رئیس‌تان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می‌برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد. دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت‌تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

– فال روزانه در روز 26 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما لزوماً تنها کسی نیستید که در هر کاری زیاده روی می‌کنید، برای اینکه سخت گیری بیش از اندازه تان را اغلب اوقات روی خودتان اعمال می‌کنید! باوجود این حالا ممکن است مجبور شوید ماموریتی خارج از خانه و خارج از وظایف معمولی‌تان را قبول کنید، در صورتی که دوست دارید وقت‌تان را با خانواده سپری کنید. حتی اگر وسوسه می‌شوید کارهایتان را فعلاً به تعویق بیندازید، ولی باید قبل از استراحت کردن آن کارهایی که شروع کرده‌اید را پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *