تغذیه و تناسب اندامچاقی و افزایش وزنلاغری و کاهش وزنورزش

بهترین تمرینات برای ساق پا

این برنامه را دنبال کنید تا ساق پا با ظاهر فوق العاده بسازید. عضلات پایین پای قوی تر، باعث می شود در دوی سرعت، دویدن و پریدن بهتر عمل کنید. به علاوه داشتن ساق های سفت و خوش فرم، هنگامی که با شلوارک ورزش می کنید امتیاز بزرگی است. چه کارهایی باید انجام دهید که نیازمند تقویت عضلاتتان هستند، این حرکات می توانند به شما کمک کنند پاهایی را که می خواهید، بسازید.

ساق ایستاده روی استپ

این حرکت، دامنه ی حرکت تان را گسترش می دهد، تحرک را بهبود می بخشد و عضلات پایتان را سخت تر به کار می گیرد. تا ست های چندگانه ی ۲۰ تکراری را افزایش دهید، در بالا و پایین مکث کنید تا یک حرکت کامل به حساب بیاید. تا تکرارهای تک پا پیش بروید. برای ثبات بیشتر به یک رک هالتر یا یک دیوار تکیه کنید.

ساق پا نشسته

این حرکت، عضلات ساق پا و زانو را به کار می گیرد. هر بار که ساق هایتان را تمرین می دهید، ۱۰۰ بار آن را انجام دهید (به عبارت بهتر، ۵ ست ۲۰ تایی). دستگاه ندارید؟ هنوز هم می توانید حرکت را بدون وزنه انجام دهید. فقط تکرارها را بیشتر کنید و توقف های ایزومتریک طولانی را اضافه نمایید. در بالا مکث کنید، انگشتان پای خود را تا جایی که می توانید به سمت ساق هایتان فشار دهید.

طناب زدن

طناب زدن ساق‌های تان را آماده می کند، زانو هایتان را تقویت کرده، و کمک می کند چابکی و قدرت پایین تنه ی خود را بیشتر کنید. با هر ۳۰ ثانیه کار، ۳۰ ثانیه استراحت کنید. این یک دور حرکت است، ۱۰ تا ۲۰ دور انجام دهید. و انواع مختلف آن مثل دویدن درجا یا عوض کردن پاها را امتحان کنید.

منبع: مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *