تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

فواید و مزایای پیلاتس برای مردان

اmen-know-testosterone-weight-loss اما پیلاتس توسط مردان ساخته شده و همچون فعالیت‌های سختی مانند بوکس مورد استفاده‌ی مردان نیز قرار می‌گیرد! ورزشکاران و همچنین سربازان نیز از پیلاتس بهره می‌برند.

پیلاتس برای مردان

مردان هم همچون خانم‌ها به ورزش کردن احتیاج دارند. در حقیقت مردان با توجه به پاهای محکم و ناحیه‌ی لگن کوچکتر نسبت به خانم‌ها، بدون ورزش‌های تقویتی، استعداد بیشتری برای تجربه‌ی صدمات کمری دارند. ورزش‌هایی که در عین کشش عضلات، بر روی تقویت آن‌ها تمرکز می‌کند، فرم فوق‌العاده‌ای از ورزش‌‌ها برای چنین مشکلاتی‌ هستند.

چربی بدن کمتر

به طور فزاینده‌ای، شیوه‌ی زندگی بی تحرک ما، باعث سنگین‌تر شدن وزن ما شده است. تجمع چربی در مردان متفاوت از خانم‌هاست، اما بطور قابل توجهی خطرناک‌تر نیز هست! از آنجایی که در مردان چربی به تجمع در اطرف شکم تمایل دارد، بنابراین خطر ابتلا به حملات قلبی و سکته مغزی بیشتر است. پیلاتس برای تقویت عضله و همچنین کاهش چربی بدن فوق‌العاده است.

انعطاف پذیری

ورزش‌های امروزی معمولاً مردها را به بدنسازی سوق می‌دهد و به ایروبیک و حرکات کششی کمترین توجه می‌شود. تمرینات قدرتی، تمرین با وزنه و ماشین‌های بدنسازی همه برای ساختن عضله خوبند، اما با توجه به حجیم شدن عضلات انعطاف پذیری آن‌ها کمتر و کمتر خواهد شد. اما به طور مشابه، در کل هر ورزشی باعث کاهش انعطاف پذیری بدن مردان نمی‌شود. پیلاتش با کشیدن عضلات باعث افزایش انعطاف پذیری آن‌ها می‌شود.

استیل بهتر

پیلاتس در کل بدنتان را قوی‌تر می‌کند، و به مردان هم همچون زنان قد و قامت استوارتری می‌بخشد. این اتفاق نه تنها باعث خواهد شد زیباتر بنظر برسید، بلکه به پیشگیری از مشکلات کمر نیز کمک می‌کند.

تعادل و هماهنگی

اگر تا حالا احساس کرده‌اید که مانند یک انسان دست و پا چلفتی بنظر می‌رسید، پیلاتس می‌تواند برایتان جوابی باشد. افزایش توده‌ی عضلانی بهمراه کنترل‌های مانند یوگا به بدن شما استحکام و هماهنگی بیشتری می‌بخشد.

منبع: مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *